Comments
1 - 20 of 1,846 Comments Last updated Jul 17, 2013
First Prev
of 93
Next Last
hujan

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jun 22, 2011
 

Judged:

1

Ramai orang lebih mengenali orang lain,

Tapi...tidak mengenali diri sendiri.
Kerana hanya sibuk mencari kesalahan dan kekurangan orang
hingga terlupa untuk menghitung kekurangan dan kesilapan sendiri
langit

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jun 22, 2011
 

Judged:

1

Kelmarin adalah kenangan,

Hari ini adalah perjuangan,
Esok..bukanlah satu kepastian
langit

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jun 22, 2011
 
rakan forumer malay dan indo..marilah bersatu rapatkan barisan...

“don't Hipocrite”

Since: Mar 11

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jun 22, 2011
 
Sorry !! aku nak baris seorang je...

“Out of sight, out of mind..”

Since: Jan 11

In the fast lane

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jun 22, 2011
 
ga papa...ga selamanya orang boleh jaga hati kita.,
langit

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jun 22, 2011
 
suzukanobita wrote:
Sorry !! aku nak baris seorang je...
sombongnya kau!!!..a'ah .mati pun nanti sengsorang..
langit

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Jun 22, 2011
 
Baby_Angela wrote:
ga papa...ga selamanya orang boleh jaga hati kita.,
ya beb..jangan berharap budi yang kita tabur akan dibalas permata...

“Out of sight, out of mind..”

Since: Jan 11

In the fast lane

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Jun 22, 2011
 
langit wrote:
<quoted text>ya beb..jangan berharap budi yang kita tabur akan dibalas permata...
hehehe...blajar ikhlas ni susah ya...

“don't Hipocrite”

Since: Mar 11

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jun 22, 2011
 
langit wrote:
<quoted text>sombongnya kau!!!..a'ah .mati pun nanti sengsorang..
Memang aku sombong, kau nak jg ke...meh aku ajar kau...
Mati aku seorang2 je nak ajak kau takut kau tak mau pulak..
Kau tengah frust ke? Jom mabok!
hujan

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jun 22, 2011
 
Baby_Angela wrote:
<quoted text>
hehehe...blajar ikhlas ni susah ya...
dugaannya berat beb..susah tak susah, senang je ..semua org boleh cakap aku ikhlas..tapi bagaimana hasilnya...

“Out of sight, out of mind..”

Since: Jan 11

In the fast lane

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jun 22, 2011
 
hujan wrote:
<quoted text>dugaannya berat beb..susah tak susah, senang je ..semua org boleh cakap aku ikhlas..tapi bagaimana hasilnya...
ga papa...setidaknya ada niat dan usaha.,

Since: Dec 10

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jun 22, 2011
 
Baby_Angela wrote:
<quoted text>
ga papa...setidaknya ada niat dan usaha.,
Ya B....dalam forum ni nak rasa ikhlas juga susah. sekejap merah..sekejap kuning...sekejap hitam...sekejap hijau..entahlah

Kalau mati tapi tak sempat minta maaf kepada semua..macam mana nanti dalam kuburan....

Since: Dec 10

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Jun 22, 2011
 
Baby_Angela wrote:
<quoted text>
ga papa...setidaknya ada niat dan usaha.,
Kamu bagaimana?....faham maksud ku

“Out of sight, out of mind..”

Since: Jan 11

In the fast lane

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Jun 22, 2011
 
sanjohor wrote:
<quoted text>
Ya B....dalam forum ni nak rasa ikhlas juga susah. sekejap merah..sekejap kuning...sekejap hitam...sekejap hijau..entahlah
Kalau mati tapi tak sempat minta maaf kepada semua..macam mana nanti dalam kuburan....
huhuhu....ckp mati jadi takuuuuttttt

“Out of sight, out of mind..”

Since: Jan 11

In the fast lane

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jun 22, 2011
 
sanjohor wrote:
<quoted text>
Kamu bagaimana?....faham maksud ku
aku? sepanjang ga bikin api sudahh...

Since: Dec 10

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Jun 22, 2011
 
Baby_Angela wrote:
<quoted text>
huhuhu....ckp mati jadi takuuuuttttt
hahaha...tau pun . I pun takut ni....

“Out of sight, out of mind..”

Since: Jan 11

In the fast lane

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Jun 22, 2011
 
sanjohor wrote:
<quoted text>
hahaha...tau pun . I pun takut ni....
hati ni masih lg berpelangi... merah kuning ijo royo royo itam pekat abu2 macam2 ada kan...
langit

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Jun 22, 2011
 
suzukanobita wrote:
<quoted text>
Memang aku sombong, kau nak jg ke...meh aku ajar kau...
Mati aku seorang2 je nak ajak kau takut kau tak mau pulak..
Kau tengah frust ke? Jom mabok!
mati kubur lain2 beb...tak lah sampai camtu..saja je abg tuh nak ajak aku ke sini...tapi tak cukup modal...emmmm
miss x

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Jun 22, 2011
 
kenapa thread ni jadi thread mati ..okeylah tuh,,, kenali diri dulu sebelum mati..hehe...mmmuuuaaahhhh

Since: Dec 10

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Jun 22, 2011
 
Baby_Angela wrote:
<quoted text>
hati ni masih lg berpelangi... merah kuning ijo royo royo itam pekat abu2 macam2 ada kan...
Jangan begitulah...katanya pelangi, itu kan indah tapi jangan sampai tak ada mood nak nopix.

Sedang ..memujuk supaya 'dia' kembali hehehe

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 93
Next Last
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••