Comments
1 - 20 of 237 Comments Last updated Dec 22, 2012
First Prev
of 12
Next Last
Phoenix

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jun 11, 2011
 
hello..:)
Phoenix

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jun 11, 2011
 
welcome..
Xenus

Central District, Hong Kong

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jun 11, 2011
 
xixixixi...jadi begitu lah ceritanya bro.... sepi juga sih sebenarnya, tapi aku tak sanggup nk tipu2 dia lagi...hehehe
Xenus

Central District, Hong Kong

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jun 11, 2011
 
aik, id ko kt selangor rupanya....aku ingat kt Kl..
Xenus

Central District, Hong Kong

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jun 11, 2011
 
Phoenix wrote:
welcome..
welcome to the black parade....xixixixixi... orang sini mesti x faham bahasa kita kan? bodo amat, amat aja nggak bodoh, xixixixixixi
Phoenix

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jun 11, 2011
 
yang ni ko tak risau ke selingkuh kat topix..? wakakaka....
Phoenix

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Jun 11, 2011
 
id tu gila.. selalu bertukar..:p
Phoenix

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Jun 11, 2011
 
Xenus wrote:
<quoted text>
welcome to the black parade....xixixixixi... orang sini mesti x faham bahasa kita kan? bodo amat, amat aja nggak bodoh, xixixixixixi
id ko hongkong tu rasa2nya smua orang tau laa..hehehe
Xenus

Central District, Hong Kong

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jun 11, 2011
 
berapa lama ko dah tak jaga warung lg bro? sebulan ada lg x? hehehe....penasihat ko tu ko tinggal sorang2....pasti sepi dia tu...
Xenus

Central District, Hong Kong

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jun 11, 2011
 
aku nak srisau apa? abang aku saja x risau pun...hahaha
Xenus

Central District, Hong Kong

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jun 11, 2011
 
id gila x pa, jangan dia yg gila sudah, xixixixixi... aku ingat bla3 saja yg gemar dgn id slangor ni, rupanya ko pun sama eh,
Xenus

Central District, Hong Kong

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jun 11, 2011
 
Phoenix wrote:
<quoted text>
id ko hongkong tu rasa2nya smua orang tau laa..hehehe
tak pe...nanti aku guna bimbit lak, kahkahkahkahkahkah
Phoenix

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Jun 11, 2011
 
aku tak rasa apa2 pun tinggalkan warung tu, cuma rindu kat teman2 tu ada laa.. selalu..
Phoenix

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Jun 11, 2011
 
Xenus wrote:
id gila x pa, jangan dia yg gila sudah, xixixixixi... aku ingat bla3 saja yg gemar dgn id slangor ni, rupanya ko pun sama eh,
laa.. id ni bkn boleh pilih2, dah nak kluar camtu..:p
Phoenix

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jun 11, 2011
 
Xenus wrote:
aku nak srisau apa? abang aku saja x risau pun...hahaha
biar betul..!! ntah2 sama selingkuh kot..?? hihihi... gurau je..:p
Xenus

Central District, Hong Kong

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Jun 11, 2011
 
Phoenix wrote:
aku tak rasa apa2 pun tinggalkan warung tu, cuma rindu kat teman2 tu ada laa.. selalu..
ya ka...? ko x rindu kt ppto ka...? xixixixixixi....ko ada fb dia kan?
Phoenix

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Jun 11, 2011
 
Xenus wrote:
<quoted text>
tak pe...nanti aku guna bimbit lak, kahkahkahkahkahkah
aku tak mau la, sakit mata.. kecik sangat..:p
Xenus

Central District, Hong Kong

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Jun 11, 2011
 
Phoenix wrote:
<quoted text>biar betul..!! ntah2 sama selingkuh kot..?? hihihi... gurau je..:p
xixixixi.....nk selingkuh ke x ikut suka laaa orang nk kata apa...ehehehehe....yg penting kan tidak...
Xenus

Central District, Hong Kong

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Jun 11, 2011
 
semalam pergi mana bro? dating samapi pagi kot, hihihihi....

#paparazi mode on
Xenus

Central District, Hong Kong

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Jun 11, 2011
 
Phoenix wrote:
<quoted text>aku tak mau la, sakit mata.. kecik sangat..:p
mata aku dah rusak pun don, kena pakai kacamata...tapi malas la, x best...nanti orang kata aku cikgu lak, kahkahkahkah

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 12
Next Last
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Libya Discussions

Search the Libya Forum:
Title Updated Last By Comments
What the military did while Benghazi post burned 40 min Le Jimbo 252
Is Libya the Next Somalia? (Jul '12) 5 hr malek algerian 92
Officers say no 'stand-down order' for Benghazi 19 hr Yep2 105
Bush calls Moammar Gadhafi, voices satisfaction... (Nov '08) Jul 20 Fred 8
Officers say no 'stand-down order' for Benghazi Jul 19 Yep2 106
Gadhafi forces defy U.S.-led might (Mar '11) Jun 24 Swedenforever 72
Gold proposal Jun '14 Gen Adullkarim Abdalla 1
•••
•••