Malaysia bikin 100 jet tempur? hebat!

Posted in the Indonesia Forum

First Prev
of 18
Next Last
Malaysia Raya

Kuala Lumpur, Malaysia

#1 Jul 20, 2010
Dengan usahasama Sukhoi, Malaysia akan membikin sendiri 100 jet tempur berasaskan Sukhoi SU-47 tercanggih di dunia, yang punya upaya tempur lebih hebat dari raptor buatan USA.

Dengan ini Malaysia melonjak ke tangga #2 Asia selepas China dalam peralatan tempur udara.

Malaysia juga sedang membikin reaktor nuklear di Semenyih dan bila siap kelak, Malaysia akan menjadi antara negara kuasa nuklear ke-4 di Asia selepas China, Pakistan dan India.

Sementara itu, 10 unit submarine berkuasa nuklear Malaysia sedang beroperasi di seluruh Asia Tenggara, 2 unit di Ambalat Malaysia, 2 unit di perairan pulau jawa, 2 unit berhampiran maluku, 2 unit di penang dan 2 unit lagi masih dirahsiakan lokasinya.

Menurut Badan Intelijen Berpusat USA (CIA), Malaysia kini mempunyai daya tempur terbagus di Asia Tenggara, diikuti oleh Thailand, Singapore dan Philipine.

Malaysia kini ternyata punya upaya untuk menguasai Asia dengan daya tempur yg sangat bagus serta paling hebat.

Dipercayai negara2 kecil yang lemah seperti Laos, Myanmar, Cambodia serta indon merasa amat tergugat dan khuatir dengan kehebatan Malaysia yang ternyata terpaling kuat di Asia Tenggara.
JOKER

Bandung, Indonesia

#2 Jul 20, 2010
Dangdutan dulu, Bos... Perang belakangan...
Anti Malaysia

Indonesia

#3 Jul 20, 2010
Malaysia Raya wrote:
Dengan usahasama Sukhoi, Malaysia akan membikin sendiri 100 jet tempur berasaskan Sukhoi SU-47 tercanggih di dunia, yang punya upaya tempur lebih hebat dari raptor buatan USA.
Dengan ini Malaysia melonjak ke tangga #2 Asia selepas China dalam peralatan tempur udara.
Malaysia juga sedang membikin reaktor nuklear di Semenyih dan bila siap kelak, Malaysia akan menjadi antara negara kuasa nuklear ke-4 di Asia selepas China, Pakistan dan India.
Sementara itu, 10 unit submarine berkuasa nuklear Malaysia sedang beroperasi di seluruh Asia Tenggara, 2 unit di Ambalat Malaysia, 2 unit di perairan pulau jawa, 2 unit berhampiran maluku, 2 unit di penang dan 2 unit lagi masih dirahsiakan lokasinya.
Menurut Badan Intelijen Berpusat USA (CIA), Malaysia kini mempunyai daya tempur terbagus di Asia Tenggara, diikuti oleh Thailand, Singapore dan Philipine.
Malaysia kini ternyata punya upaya untuk menguasai Asia dengan daya tempur yg sangat bagus serta paling hebat.
Dipercayai negara2 kecil yang lemah seperti Laos, Myanmar, Cambodia serta indon merasa amat tergugat dan khuatir dengan kehebatan Malaysia yang ternyata terpaling kuat di Asia Tenggara.
BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ngelawak nih si MALON kurap

Since: Jul 10

Location hidden

#4 Jul 20, 2010
Hoi anjing kurap...lu ketawa nyebut Buah yaa...hah.
Apasal??? kontol lu sudah kurap ya...hah ..anjing bangsat??
Anti Malaysia wrote:
<quoted text>
BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ngelawak nih si MALON kurap
MALON DONGO

Houston, TX

#5 Jul 21, 2010
Ultra Santet wrote:
Hoi anjing kurap...lu ketawa nyebut Buah yaa...hah.
Apasal??? kontol lu sudah kurap ya...hah ..anjing bangsat??
<quoted text>


ada anjing bilang anjing.......
hahahahahaah......

Since: Jul 10

Location hidden

#6 Jul 21, 2010
Bro...ubat apa yang hang dah makan nih bro???
Dah macam orang gila hang nih bro...
Ultra Santet wrote:
Hoi anjing kurap...lu ketawa nyebut Buah yaa...hah.
Apasal??? kontol lu sudah kurap ya...hah ..anjing bangsat??
<quoted text>
Theresia

Surabaya, Indonesia

#7 Jul 22, 2010
JOKER wrote:
Dangdutan dulu, Bos... Perang belakangan...
HAHAHAHA TUL BETU ITU....NGAPAIN PERANG... PEACE AJA DAAAH....
Theresia

Surabaya, Indonesia

#9 Jul 22, 2010
Ultra Santet wrote:
Hoi anjing kurap...lu ketawa nyebut Buah yaa...hah.
Apasal??? kontol lu sudah kurap ya...hah ..anjing bangsat??
<quoted text>
APASAL APASAL MATA MU SUWEK!! MALAYSIA JANCOK!!!
junaedi

Bekasi, Indonesia

#10 Aug 17, 2010
pada ngomongin apaan sih repot amat ngurusin pepesan kosong...
GANYANG MALAYSIA

Tangerang, Indonesia

#11 Aug 22, 2010
ANGAN" MALAYSIA JANGAN LAH KAU BERMIMPI
Armada

Selangor, Malaysia

#12 Aug 22, 2010
hahaha......SUKHOI manufacture in Malaysia...
first 100 SUKHOI belong to TUDM.
TNI IMPOTENT

Batu Caves, Malaysia

#13 Aug 22, 2010
hahahah INDON lagi hebat donk..kami punya rudal 8 buluh runcing yg engak bisa terkesan ama radar kah kah kah kah kah

Since: Aug 10

Yogyakarta, Indonesia

#15 Aug 23, 2010
Malaysia Raya wrote:
Dengan usahasama Sukhoi, Malaysia akan membikin sendiri 100 jet tempur berasaskan Sukhoi SU-47 tercanggih di dunia, yang punya upaya tempur lebih hebat dari raptor buatan USA.
Dengan ini Malaysia melonjak ke tangga #2 Asia selepas China dalam peralatan tempur udara.
Malaysia juga sedang membikin reaktor nuklear di Semenyih dan bila siap kelak, Malaysia akan menjadi antara negara kuasa nuklear ke-4 di Asia selepas China, Pakistan dan India.
Sementara itu, 10 unit submarine berkuasa nuklear Malaysia sedang beroperasi di seluruh Asia Tenggara, 2 unit di Ambalat Malaysia, 2 unit di perairan pulau jawa, 2 unit berhampiran maluku, 2 unit di penang dan 2 unit lagi masih dirahsiakan lokasinya.
Menurut Badan Intelijen Berpusat USA (CIA), Malaysia kini mempunyai daya tempur terbagus di Asia Tenggara, diikuti oleh Thailand, Singapore dan Philipine.
Malaysia kini ternyata punya upaya untuk menguasai Asia dengan daya tempur yg sangat bagus serta paling hebat.
Dipercayai negara2 kecil yang lemah seperti Laos, Myanmar, Cambodia serta indon merasa amat tergugat dan khuatir dengan kehebatan Malaysia yang ternyata terpaling kuat di Asia Tenggara.
malon bangun dah pagi...ngimpi trs,,,,enginer bodoh mau bikin pesawat
888peace

Jakarta, Indonesia

#16 Aug 24, 2010
STOP THAT, BUDDY.. NO ONE WANTS WAR.
OR MALAYSIAN INSIST ? THEN, MALAYSIAN IS GOING TOBE BEAST... EAT HUMAN BLOOD SHIT LIKE MOSQUITO..
OF COURSE NOT, ISN'T IT... MOST OF YOU'RE MOSLEM LIKE WE DO.
FOLLOW MOSLEM GUIDE...!! MAKE PEACE IN THIS TEMPORARY WORLD, NOT WAR.
NOTHINGS GOOD FROM WAR.
LET'S FIGHT IN MAKING PEACE !!
STOP BAD WORDS.
Wassalamualaikum Warakhmatullahi Wabarakatuh.
mafia

Skudai, Malaysia

#17 Aug 26, 2010
malaysia amat power skrg ni mcm power goku dln ceta dragon ball boleh menghancur indon dln sekelip mata saja,malaysia boleh malaysia ada kuasa super saiya
ganyang malaysia

Tangerang, Indonesia

#18 Aug 30, 2010
ada linknya g bos, kalo g ada jangan berkoar koar disini lah
Pak bakso sotoi

Malaysia

#19 Aug 30, 2010
ganyang malaysia wrote:
ada linknya g bos, kalo g ada jangan berkoar koar disini lah
hahaha...tread canda saja bikin indon makin stress.jgn layan lah don.saja nak usil2 ama ko org.suka liat ko org melatah,kata org malaysia..hehehehe.....
MALAYSIA MAKAN BABI

Medan, Indonesia

#21 Sep 1, 2010
BABI...MALAYSIA.. Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia Anti Malaysia
malon

Malaysia

#22 Sep 1, 2010
puas ke njing tulis banyak2..kami tak rugi ..

sia2 je indon ni.huh.
indonesia raya

Japan

#23 Sep 1, 2010
paling beli di glodok

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 18
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Indonesia Discussions

Title Updated Last By Comments
iSLAM AGAMA BODOH - KRISTEN AGAMA PINTAR (Feb '12) 34 min sombren 3,388
Australia shuts door on asylum-seekers in Indon... 37 min The ADELAIDEAN 44
FORUM GiGOLO & PELACUR (silakan isi) (Feb '13) 46 min COWKER 5,790
Komunitas Tante mencari kepuasan area jabodetabek (Sep '13) 1 hr rifqi 1,197
buat tante yang lagi cari brondong ganteng 1 hr ryan 6
Cowok Cari Pacar Cewek Hypersex suka Phonesex (Nov '12) 1 hr COWKER 26,092
gangbang 1 hr risky brondong 3
tukar no hp jablay, bisyar, bispak, tante girang (Aug '13) 1 hr risky brondong 13,411
aku janda kesepian (Jun '13) 2 hr wahyu_dimasReog 1,845
forum tukar pasangan / swinger & threesome solo (Jul '13) 3 hr reno 8,214
phonesex dan smsex (May '12) 5 hr prima di sby 7,496

Indonesia People Search

Addresses and phone numbers for FREE