Comments
21 - 40 of 56 Comments Last updated Aug 20, 2013
aku

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Jun 3, 2012
 
kojak3 memang bengang suka hisap kote
sapanah

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Jun 3, 2012
 
Mengapa KOJAK3 pancut dalam mulut dan juburku?? Apa salah aku kojak3? Ko liwat dan rogol aku. Tapi aku suka....
surya

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Jun 3, 2012
 
Kojak3 adalah anak ampang babi murtad, mamanya pelacur bapanya suka menjubur kojak3, kalau kojak3 beria nda payah ajan sal malam2 kana jubur bapanya, sebulan sekali kojak3 ke spital tu jahit juburnya. kalau nda caya tanya org spital tau durang tu, tanya ja yg selalu bejahit jubur n mukanya cam babi, ia tah udah tu
Nurse Spital

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#25
Jun 3, 2012
 
Awu banar tu kata Surya a, memang ada tiap bulan bejahit jubur, namanya nda me tau tapi mukanya memang cam babi, gali me meliat yuck!! rupanya ia tah KOJAK3 tu, memang sah mukanya cam babi

Since: Mar 12

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#26
Jun 3, 2012
 
Wahahaha mulutnya nda bjait?sal malar ngulum pucung bangla,,iath tbabar dh
ilyas

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#27
Jun 3, 2012
 
KOJAK3 andang buduh palui muka cam babi kima sial, MATI TAH KO PALUI KOJAK3
Nuse Spital

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#28
Jun 4, 2012
 
sapanah wrote:
Wahahaha mulutnya nda bjait?sal, malar ngulum pucung bangla,,iath tbabar dh
Selain jubur.. mulut idung telinga n pusatnya pn bejait jua
isa

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#29
Jun 5, 2012
 
kojak3 ampang buduh paloi
KOJAK3

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#30
Jun 5, 2012
 
Yes Me memang suka bejubur
AWGKU r i 3

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#31
Sep 23, 2012
 
Aku tidak suka berjubur !!!! PALUI KAU PAKAI NICK KU SAJA !!!! KIMA
KOJAK3

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#32
Sep 23, 2012
 
AWGKU r i 3 wrote:
Aku tidak suka berjubur !!!! PALUI KAU PAKAI NICK KU SAJA !!!! KIMA
U dont like jubur....but i do
IndoG

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#33
Sep 23, 2012
 
AWGKU r i 3 & KOJAK3 INDONG MEREMPAT DI BRUNEI....KEJA CUCI LONGKANG
KOJAK3

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#34
Sep 23, 2012
 
no no i m a student.....who like pucong
IndoG

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#35
Sep 23, 2012
 
KOJAK3 wrote:
no no i m a student.....who like pucong
OOOOOO STUDENT....UMUR BERAPA TAHUN ADIK...HUHUHUHUHUUUU
KOJAK3

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#36
Sep 23, 2012
 
oh silly u! 20year old! young enuf to hump u
FUNNY PONZl

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#37
Oct 5, 2012
 
xhabis2 memaki
semenanjing memang species idiot
^_^
FUNNY PONZl

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#38
Oct 5, 2012
 
ninpow paling idiot for sure ^_^
KOJAK3

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#39
Oct 7, 2012
 
sasak KU KADAYN GILA NI SAMA BUDUH MCM URANG DUSUUN TUTONG GILA !!! Memakai !!! NICKKK KUUUU SAJAA!!!!!! BURUK TIA NAMAKU!!
kau buduh

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#40
Oct 7, 2012
 
KOJAK3 wrote:
siapa gi post nama me ani kan !!!!!!
akibat ko yg buduh memposting forum dgn tajuk palui2an,dan nada faedah.

ko langsung inda berguna utk rakyat brunei,baiktah ko pindah ke usa negara yahudi atu,baru ko tahu kana pijak2 tahi oleh yahudi

salahmu sendiri,yth org brani mmfitnah kau...disebabkan oleh org mcm kau jua org islam dipandang mcm paloi2an dan talur2an sma mcm filem hina nabi.

memalukan org brunei saja ko ani..bagus ko gantung diri saja jumpa sama Allah.
anti-yahudi

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#41
Oct 7, 2012
 
KOJAK3 wrote:
oh silly u! 20year old! young enuf to hump u
buduh ,langsung nada kualiti hidup,mesti hidupnya pun kucar kacir ni

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

9 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Title Updated Last By Comments
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 3 hr Sultan Melaka 127,988
Bandar Seri Begawan: Brunei oil production to f... (Nov '13) 4 hr Zonkk 13
PAKATAN RAKYAT tak layak mentadbir negara (Feb '10) 7 hr Urat butuh anua 39,269
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 7 hr Datin Hot 683
umno yang celaka-bunuh bangsa sendiri (Jul '08) 7 hr BN dan PR cibai 1,268
WHY KoRaNG BeNCi KOJAK3? (Mar '12) 7 hr Sapanah Haji Karim 698
don't pray for mh370 19 hr anonim 188
•••
•••