Comments
1,021 - 1,040 of 3,606 Comments Last updated Sunday Jul 20
diana

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1100
Nov 15, 2009
 

Judged:

1

1

1

sy asal mlaka n janda yg blum ada anak..berumur 28thn..ingin mencari lelaki yg sudi trima sy.
yati

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1101
Nov 15, 2009
 
sy yati janda beranak 1 ingin mencari kenalan yg sudi jd kawan atau teman hidup sy..
diana

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1102
Nov 15, 2009
 
hye smua sy diana nk join leh..sy brumur 28thn janda tapi takde anak..asal mlaka.ingin mencari teman hidup dunia akhirat..sesiapa yang sudi ni no sy..0132511053.da puas mencari teman hidup tapi tak jumpa..
diana

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1103
Nov 15, 2009
 
salam en.sahibul leh sy kenalan
mr_roller

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1104
Nov 15, 2009
 
hai semua selamat pagi...mana yang sedang mencari sudah ada yg jumpe idaman hati lum...lau belum leh berkenalan ngan saya...
shed tampoi jb

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1105
Nov 15, 2009
 
cadangan untuk pemegang status janda kalau boleh guna perkatan widdo sebap janda tu sebutan nya mcm kasar je la dan dalam erti ny pula cuba pikir kan...
shed tampoi jb

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1106
Nov 15, 2009
 
jika ade di antara anda ingin mengenali sy beri je no hp anda klu blh yg bole jumpa la sbp bole mengenali dng lebih rapat sy dok kat tampoi jb asal penang keje di singapore umur 29 perwatakn ok pendapat tentang masalah banyak sbp hampir semua masalah sy ade pengelaman ststus anda sy tak kisah atau hubungi sy di 0194933245 jika anda sudi ok sy dah nak g keje....chow......oh lupa name sy shed..
mohdamin

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1108
Nov 16, 2009
 
Peluang untuk memiliki ilmu-ilmu yang tidak pernah diajar di sekolah mahupun di universiti. Insya Allah akan dapat membantu anda untuk menjalani kehidupan seharian dengan lebih ceria, gembira dan berjaya. Berikut adalah ilmu-ilmu yang ingin saya turunkan kepada anda (sekiranya anda berminat). Semoga anda akan mendapat manfaat darinya dan saya akan mendapat pahala yang tidak putus-putus selagi anda mengamalkannya. Mungkin ini adalah peluang kali pertama dan terakhir untuk anda memilikinya dan anda mungkin tidak akan memperolehinya pada masa akan datang. Jadi buatlah pesanan dengan SEGERA supaya tidak menyesal kemudian hari. Berikut adalah ilmu-ilmunya:-

1. ILMU MENCARI PASANGAN HIDUP.
2. ILMU AYAT PENGASIH & PENYERI WAJAH.
3. ILMU PEMIKAT DAHSYAT.
4. ILMU PUTER GILING SUKMA.
5. ILMU PANAH ASMARA.
6. ILMU PEMATAH HATI.
7. ILMU PENUNDUK HATI WANITA.

Untuk memiliki ilmu-ilmu rahsia ini, sila masukkan RM100-00 ke dalam akaun
1513 0675 8835 (MAYBANK) di atas nama MOHD AMIN.

Kemudian sila tulis “ILMU RAHSIA“ di belakang slip bank tersebut berserta nama, alamat dan no. telefon anda dan hantarkannya kepada:-

MOHD AMIN
PETI SURAT 15
80700 JOHOR BAHRU
JOHOR DARULTAKZIM
MALAYSIA

WANG POS & WANG TUNAI JUGA DITERIMA

PIHAK KAMI JUGA MEMPUNYAI PELBAGAI SENARAI ILMU LAGI YANG MUNGKIN ANDA PERLUKAN. ANTARANYA DOA ULAR CINTA MANI DAN BANYAK LAGI. SILA HANTAR SURAT PADA KAMI SEKIRANYA ANDA MEMERLUKAN ILMU-ILMU TERTENTU.
rogayah

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1109
Nov 16, 2009
 
salam..saya rogayah ingin mencari kenalan sekitar umur 40 hingga 48 thn.sy seorang janda berumur 42thn.ingin mencari teman hidup.sesiapa yang sudi berkenalan hubungi saya:0102954714
mira

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1110
Nov 16, 2009
 
hai semua.saya 25 tahun. nak cari kenalan yang boleh bimbing dunia akhirat.
mr_roller

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1111
Nov 16, 2009
 
hai mira.. Bleh brkenalan ngan awk.,mira duk ne...
zid

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1112
Nov 16, 2009
 
salam, sapa ada kt dlm ni yg tengah online ni mama sihat ker
mangkuk ayun

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1113
Nov 16, 2009
 
diana wrote:
hye smua sy diana nk join leh..sy brumur 28thn janda tapi takde anak..asal mlaka.ingin mencari teman hidup dunia akhirat..sesiapa yang sudi ni no sy..0132511053.da puas mencari teman hidup tapi tak jumpa..
cari kat supermaket
mira

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1114
Nov 17, 2009
 
saya orang johor
mira77

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1115
Nov 17, 2009
 
mira wrote:
saya orang johor
sebelum ni da ade name mira rupenya saya tkar namelah. mira77
kamarul

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1116
Nov 17, 2009
 
ape ca
mr_roller

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1117
Nov 17, 2009
 
mira wrote:
saya orang johor
..ow mira n mira77 org yg sama ea....nampak gaya kita 1 negeri la erk.so mira student ke dh bekerja..,.x nak kasi fone no ke..
mira77

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1118
Nov 18, 2009
 
mr_roller wrote:
<quoted text>..ow mira n mira77 org yg sama ea....nampak gaya kita 1 negeri la erk.so mira student ke dh bekerja..,.x nak kasi fone no ke..
saya da keje. awak keje pe. awakla bg no.

Since: Nov 09

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1119
Nov 18, 2009
 
hi Diana leh kenalan?
mr_roller

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1120
Nov 18, 2009
 
ow mira keje kat ne...k t mira msg saya k..0135551439...selamat berkenalan...

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

7 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Title Updated Last By Comments
kenapa MELAYU BRUNEI TIDAK SUKA ORANG IBAN ....... (Apr '13) 1 hr behia 1,655
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 1 hr Manusia Keparat 127,984
toto magnum 4d 5d 6d malaysia 4 hr muhamad nasir 1
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 15 hr lisa 18,973
ingin menjual syiling lama (Dec '07) 15 hr stanly 2,394
don't pray for mh370 Sun anonim 182
nak cari mak datin gersang (Sep '10) Sun Loqman 670
•••
•••