ruangan mencari jodoh-untuk bujang, janda, duda sahaja

Posted in the Brunei Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of3,597
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
jodoh

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jul 22, 2008
 

Judged:

3

1

1

sila tulis
nama(betul/panggilan), umur, status,karier,kawasan tinggal/temp keje,bil. anak(jika ada) ciri2 pasangan pilihan,
keistimewaan/keunikan anda.

'setiap yang kita lakukan biarlah jujur kerana kejujuran itu terlalu penting dalam sebuah kehidupan. Tanpa kejujuran hidup sentiasa menjadi mainan orang'
komander 30

Seremban, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jul 23, 2008
 

Judged:

2

1

1

no 4n 0138996553....24..m bujang...kk(sabah)
mama34

Kemaman, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Oct 14, 2008
 

Judged:

10

3

3

mencari cinta sejati dan lelaki yg benar2 tulus ikhlas menerima saya seadanya.
Janda anak dua. TQ
Abg Jid

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Oct 14, 2008
 

Judged:

2

1

mama34 wrote:
mencari cinta sejati dan lelaki yg benar2 tulus ikhlas menerima saya seadanya.
Janda anak dua. TQ
mama keja apa Kl kat mana
Jejaka Minat Janda

Port Klang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Oct 14, 2008
 

Judged:

2

1

1

Sy jejaka umur 25 tahun, tetapi sy tak berminat terhadap gadis2 sebaya atau yg lebih muda.. sejak dulu lagi sy lebih tertarik kepada akak2, dan janda..

x tahu la kenapa...
jai

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Oct 14, 2008
 
Jejaka Minat Janda wrote:
Sy jejaka umur 25 tahun, tetapi sy tak berminat terhadap gadis2 sebaya atau yg lebih muda.. sejak dulu lagi sy lebih tertarik kepada akak2, dan janda..
x tahu la kenapa...
tertarik utk buat bini@tertarik utk buat geli2?...
wakakakaka...
Jejaka Minat Janda

Port Klang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Oct 14, 2008
 
Hahaha...
itu PNC la saudara..
Taxi

Singapore, Singapore

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Oct 14, 2008
 
jai wrote:
<quoted text>
tertarik utk buat bini@tertarik utk buat geli2?...
wakakakaka...
Buat geli lh tu....klu ade mane nk buat geli blh lh..tp tau rmi yg x brani lh. Tp klu ade ape salah nye
Jejaka Minat Janda

Port Klang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Oct 14, 2008
 
Taxi wrote:
<quoted text>
Buat geli lh tu....klu ade mane nk buat geli blh lh..tp tau rmi yg x brani lh. Tp klu ade ape salah nye
ape salahnye... haha
Jejaka Minat Janda

Port Klang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Oct 14, 2008
 
Biasa janda ni berpengalaman kan...
mama34

Kemaman, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Oct 14, 2008
 

Judged:

4

2

1

Mak aii...respon anda ni..saya cuma nak cari kenalan..kalau nak buat lebih tu.. saya bukan jenis wanita yg mudah menyerah!.

Abg Jid, saya bisnes dari syarikat arwah ayah..skrg saya ngan abg uruskan..

Untuk mamat2 yg bergurau sakan tu...pandang wanita janda bkn kerana seks ya. Janda juga punya harga diri dan maruah.. terima kasih...
Jejaka Minat Janda

Port Klang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Oct 14, 2008
 
Sy x menghina la.. cme da mmg taste sy je..
Sofea Zahra sbh

Kemaman, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Oct 14, 2008
 

Judged:

1

1

Assalammualaikum Mama34...
rasanya mcm kenal la ngan mama ni..mama ni cantik orgnya kan..hehehe.. kita penah chat ngan ruangan tagged la kalau x silap sy.. ye kan.. mama punya mata yg cantik la...mama ingat kat sofea tak?
terima kasih kerana temukan saya ngan Sufri..klu bkn kerana mama..saya dan sufri tak akan bertemu...
mama34

Kemaman, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Oct 15, 2008
 
xper sy fhm...
aku hensem

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Oct 15, 2008
 
mama34 wrote:
mencari cinta sejati dan lelaki yg benar2 tulus ikhlas menerima saya seadanya.
Janda anak dua. TQ
jadi no 2 aku nak tak?
ayam terkedek tersepit

Kemaman, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Oct 15, 2008
 
aku hensem....
mampu ke? adil ke? mama34..jgn sekali2 jadi no.2
always be no.1.. ok... adik salute u..
harris

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Oct 15, 2008
 
mama34 wrote:
mencari cinta sejati dan lelaki yg benar2 tulus ikhlas menerima saya seadanya.
Janda anak dua. TQ
salam...boleh berkenalan? saya ikhlas.
harris

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Oct 15, 2008
 
mama34 wrote:
mencari cinta sejati dan lelaki yg benar2 tulus ikhlas menerima saya seadanya.
Janda anak dua. TQ
mama...no i 0168917433, kalau sudi contact la i.
ayam terkedek tersepit

Kemaman, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Oct 15, 2008
 
harris wrote:
<quoted text>
mama...no i 0168917433, kalau sudi contact la i.
harris...awak asal mana? dah kawin ke blum?
Jejaka Minat Janda

Port Klang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Oct 15, 2008
 
mama34 wrote:
xper sy fhm...
Thanks..

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of3,597
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

24 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 10 min boy 532
Video Nurse RIPAS d hamba abdikan olih sebuah k... 5 hr Kojak3 asli 8
KOJAK3 aDaLaH FoRuMeR PeMBeRaNi (Feb '12) 5 hr Kojak3 asli 489
kesedapan jubur adikku, nina 5 hr Kojak3 Kedayan Mihir 10
cari pasangan hidup (Jan '11) 6 hr yuni hairunita 14
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 9 hr akudtgdrnonok 127,741
UN criticises Brunei over tough new... 17 hr Perang urat saraf 5
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) Thu Anonymous 3,680
•••
•••
•••
•••