pendekar hawauain

Beijing, China

#34 Sep 29, 2010
Wak Kormen wrote:
<quoted text>
ilmu karate tengkuk mau gak..?
boleh juga,, tapi saya nak karate tengkuk wak dulu boleh yaaa
aruna

Petaling Jaya, Malaysia

#40 Sep 30, 2010
salam bang,saya ade mslh ngn teman wanita saya,kami putus angkara org ke3,bleh abg tolong bg suruh dia kmbali kpd saya dan lupakan org ke3 tu,lagi satu ajarkan ilmu no7 dan no10.tima kasih.....wsalam.
irfan

Santa Clara, CA

#41 Oct 1, 2010
ajarkan ilmu no.2 ...kirimkan id_masinin@yahoo.com
bujang

Ipoh, Malaysia

#43 Oct 1, 2010
Assalamualaikum ..boleh saya tahu bacaan mentera untuk biji lada hitam dan batang mancis bang...minta tolong sangat sangat nih.....sakit hati kena ludah pompuan...bang..mentang2 saya nih x hensem...
pasakbumi

UK

#45 Oct 2, 2010
salam ya bang Agung..banyak sungguh ilmu yg abang dah pelajari...saya tumpang bangga..
ini contact saya-(baby.bear@live.com.my)
salam perkenalan..
panut wahyudi

Palembang, Indonesia

#46 Oct 2, 2010
.kulonuwen.......
.
.hormatku mbe' kakang,niat insun jalu' di ajarke ajian batu kecubung atau opo wae sing penting endang nggo wedo'an.....
.
hantu raya jr

Bentong, Malaysia

#51 Oct 3, 2010
masyallah..apa pasal ente semua ni..sudah gila kah..mahu belajar ilmu2 lagho...jgn biarkan AKAL MUFLIS DAN MANDUL
Abu jr

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#52 Oct 3, 2010
hantu raya jr wrote:
masyallah..apa pasal ente semua ni..sudah gila kah..mahu belajar ilmu2 lagho...jgn biarkan AKAL MUFLIS DAN MANDUL
Lebih teruk lagi yg abg ko berkepala botak bejambul bisol tu mempromosikan laman web lucah sperti ..slutload......Tube8... yg dgn cndirinya meLEMAHkan MINDA dan MEMANDULKAN AKAL..terus menjadi MUFLIS serta TERBOGELnya AKHLAK......tanpa dsedarinya.

Kemudian tabur finah sana sini....tulah otak pintar bejambul 1000....

kehkehkehkehkehkehkeh

Since: Sep 10

belajar bomoh online

#53 Oct 4, 2010
obs wrote:
abg agung ada tak membuat kursus untuk mempelajari ilmu diatas...atau ada ke web untuk durujuk...tq
aneh..

Since: Sep 10

belajar bomoh online

#54 Oct 4, 2010
pendekar hawauain wrote:
salam kiai,, saya mohon ajarilah saya ilmu tenaga dalam apa apa sahaja yg boleh membuatkan saya bersilat dengan sendirinya dan melancarkan jurus angin jarak jauh, jika boleh saya inginkan ilmu karang sewu, ilmu ibu gayung kipas nandung dan sebagainya,, wasalam
sukar untuk di mengerti, tapi terdengar ilmunya sungguh ampuh

akan bang agung ajarkan padamu silat ghaib dari sebanyaknya ilmu yang bang agung ketahui, caranya:

pastikan kamu didalam posisi kuda-kuda dengan kedua telapak tangan saling dirapatkan. Tidak dikeraskan tetapi di santaikan. Mata terpejam kemudian baca:
(1). Bismilah 1X.
(2). SYAHADAT 1X.
(3). HAQOLAH 1X –LA HAWLA WALA QUWWATA .. dst…ALIYYIL AZHIM.
(4). SUBHANALLAH 7X.
(5). Al fatihah 7 kali
(6).(menteranya tak dapat di beri di sini)

ini saja bang agung bisa bantu, cukup hanya satu, jangan tamak

Since: Sep 10

belajar bomoh online

#55 Oct 4, 2010
syahid wrote:
bang agung,leh tak ajar kan ilmu nombor ramalan?
tidak mengajarkan itu

Since: Sep 10

belajar bomoh online

#56 Oct 4, 2010
syahid wrote:
abg.ajar kan saya juga ilmu untuk kuatkan ktahanan diri...plez
kuatkan ketahanan diri yang macam mana tu?? kebal? semangat? bertenaga? atau apa?? jelaskan mendalam dengan bang agung

Since: Sep 10

belajar bomoh online

#57 Oct 4, 2010
aruna wrote:
salam bang,saya ade mslh ngn teman wanita saya,kami putus angkara org ke3,bleh abg tolong bg suruh dia kmbali kpd saya dan lupakan org ke3 tu,lagi satu ajarkan ilmu no7 dan no10.tima kasih.....wsalam.
sepertinya kamu berbohong dengan bang agung, kalau dalam kondisi ataupun keadaan kamu itu sebenarnya ilmu yg kamu minta itu tidak sesuai untuk masalah kamu..

Since: Sep 10

belajar bomoh online

#59 Oct 4, 2010
bujang wrote:
Assalamualaikum ..boleh saya tahu bacaan mentera untuk biji lada hitam dan batang mancis bang...minta tolong sangat sangat nih.....sakit hati kena ludah pompuan...bang..mentang2 saya nih x hensem...
waalaikummusalam kenapa kamu di ludah adakan kamu meraba perempuan itu, bang agung pernah belajar ilmu memirik lada ketika berkunjung di sarawak, tapi menteranya bang agung sudah lupa, mentera melayu, kalau tak silap seakan2 menteranya...bismilahirahman nirahim, sahaja aku memirik si lada sula, tak ku pirik sula, aku memerik kelentit si... dst...

tp yg bang agung ajarkan adalah mentera dari jawa, tp bunyinnya bunyi arab...

mama emailmu ndok...

Since: Sep 10

belajar bomoh online

#61 Oct 4, 2010
panut wahyudi wrote:
.kulonuwen.......
.
.hormatku mbe' kakang,niat insun jalu' di ajarke ajian batu kecubung atau opo wae sing penting endang nggo wedo'an.....
.
ajian2 nggo wedo2an oke toh,..sang lain, ngko tak delok..

Since: Sep 10

belajar bomoh online

#62 Oct 4, 2010
siapa2 punya kesulitan...mari bertanya sama abang agung, kalau bang agung kasihan, mungkin boleh di kongsi ilmunya... pengerasnya bang agung tukarkan dengan puasa kejawa'an...kejawen

jumpa lagi met malam
Cho

Malaysia

#64 Oct 5, 2010
* pengasih ilmu Liler Nabi Daud
Tolong ajarkan ilmu Lilier Nabi Daud
wandian syahputra

Jakarta, Indonesia

#66 Oct 5, 2010
wan mau nanya ada ga kek ilmu yang bikin suara jdi merdu banget...wandian ingin jadi penyanyi terkenal..agar bisa bayar utang2 mamak wan....
trus bikin bikin muka mulus ga ada jerawat na....
tolong ya kek wandian...
saat ini wan betul lagi kesusahan dan bingung...
kek tolong wan ya.tolong kirim pesan na ke fb wan ja ya kek.edd wandian syahputra ato mez wan di 06191590221.tolong ya kek..
aruna

Petaling Jaya, Malaysia

#68 Oct 5, 2010
aruna wrote:
salam bang,saya ade mslh ngn teman wanita saya,kami putus angkara org ke3,bleh abg tolong bg suruh dia kmbali kpd saya dan lupakan org ke3 tu,lagi satu ajarkan ilmu no7 dan no10.tima kasih.....wsalam.
email ke eejal_11yahoo.com
wak

Kuala Lumpur, Malaysia

#69 Oct 6, 2010
saya minat nak belajar ilmu kekuatan zahir spt silat dan ilmu batin bagi jaga keluarga dan jika diizin allah tlg org lain yg dlm kesusahan dgn tujuan baik je............

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
Datin-ii ' Janda-ii yang mencari anak ikan 5 hr bekok 18
Pasar malam setiap daerah 20 hr Harimau 1
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 21 hr lidmanjung 76,508
Pakaian mandi kolam renang lelaki? (Oct '09) Sun Biru muda 818
gambar perumpuan Sun ashku87 1
keje kontrak di Pelantar Minyak (Jun '10) Sat A_FZN 25
Brunei sangat biadab!! Bangsat brunei!!!!!! (Nov '09) Sat Jamal mirdad 53
More from around the web