Comments
13,601 - 13,620 of 20,435 Comments Last updated Apr 10, 2014
grrrr

Jenjarom, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15239
Mar 21, 2011
 
nk jualbeli tokek,gi la thread lain....ini thread iqd...
Mount Kinabalu

Kota Kinabalu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15240
Mar 21, 2011
 
Tokek wrote:
kepada sesiapa yang memiliki cicak tokek seberat 400gram dan keatas, aku sedia membeli dengan harga seperti berikut:
1) 400 gram = RM1.5juta
2) 500 gram = RM5juta
3) 600 gram = RM7.5juta
4) 700 gram = RM10juta
5) 800 gram = RM12.5juta
6) 900 gram = RM17.5juta
Harga yang aku tawarkan ini adalah antara paling tinggi setakat ini di Malaysia.. bagi yang berminat boleh emailkan gambar tokek bersebelahan dengan botol mineral 1.5L dibaringkan dan dibawahnya alaskan surat khabar hari tersebut (pastikan tarikh surat khabar jelas)..
sekiranya anda ada penimbang lebih elok sekiranya anda dapat amik gambar tokek diatas penimbang (nak pastikan berat tokek) dan alaskan juga surat khabar pada hari tersebut..
tokek seberat 350gram keatas pun boleh juga..
Hahahaha! Adakah tokek sebesar itu? Setahu sya, tokek hanya setakat 300gm shja, kecuali tokek buaya. Kahkahkah..!
Tokek

Rawang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15241
Mar 21, 2011
 
Mount Kinabalu wrote:
<quoted text>
Hahahaha! Adakah tokek sebesar itu? Setahu sya, tokek hanya setakat 300gm shja, kecuali tokek buaya. Kahkahkah..!
org sabah ka bah?..sana ada bah ka bah? ada bah..1kg pun ada.
tokek sabah banyak bah..susah cari sb sana selalu bah, bah.
Mount Kinabalu

Kota Kinabalu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15242
Mar 21, 2011
 

Judged:

1

Mount Kinabalu wrote:
Dr Shabibi diberikan tanggungjawab untuk mengkaji kadar 'exchange rate' Dinar dan bila2 masa dari sekarang atau sehingga tidak tau bila. pengumuman mengenainya akan dibuat oleh beliau mahupun PM Iraq Ally Mydin Al Malikitikus. Bila2 masa tu mungkin esok, minggu depan, bulan depan ataupun ratusan tahun depan tapi pakar spekulasi matawang meramalkan ia akan berlaku pada bulan MAC setiap tahun pilihan anda. Jadi, bersabarlah selamanya saudaraku semua.
Copy n copy n paste. Hehehe
Yelah tu..ntah apa sgtlah yg awak sakit hati dgn Ali Maidin ni ek? Biar Allah sja yg bagi balasan samada kebaikan atau keburukan.
Tokek

Rawang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15243
Mar 21, 2011
 
grrrr wrote:
nk jualbeli tokek,gi la thread lain....ini thread iqd...
Sini ramai jutawan yg sy tahu...bro. Target value cutomer la bro.
Mau join ka bro?
Mount Kinabalu

Kota Kinabalu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15244
Mar 21, 2011
 
Tokek wrote:
<quoted text>
org sabah ka bah?..sana ada bah ka bah? ada bah..1kg pun ada.
tokek sabah banyak bah..susah cari sb sana selalu bah, bah.
Okay bah, sabah bah je, kat tempat awak slalu kna Tsunami. Wakakak..
sinbad

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15245
Mar 21, 2011
 
kelentit merah wrote:
(1)National Council for Strategic Policies (NCSP) still valid – MP
Posted: March 21, 2011 by THE CURRENCY NEWSHOUND - Just Hopin in Iraqi Dinar/Politics
BAGHDAD / Aswat al-Iraq: Iraq’s proposed National Council for Strategic Policies (NCSP) is still valid and has not been cancelled, the Legislature for the State of Law Alliance, Ali al-Allaq, said on Sunday.
“The NCSP had been part of the agreement that took place among different political blocs in Arbil and Baghdad.
Dialogue regarding it still continues,” Allaq told Aswat al-Iraq news agency.
(2)Parliament: Chalabi is acceptable to most of the blocks to take the Ministry of Interior
Posted: March 21, 2011 by THE CURRENCY NEWSHOUND - Just Hopin in Iraqi Dinar/Politics
Missan / Aswat al-Iraq: MP in the Iraqi parliament bloc of Liberal Rafi Abd al-Jabbar, Sunday, the Iraqi National Congress leader Ahmad Chalabi, the favorite to occupy the post of Minister of the Interior being acceptable to most of the blocks compared to the other four candidates.
Said Abdul-Jabbar told (Voices of Iraq) that “Ahmed Chalabi is the front-runner for the post of interior minister in the current government of the five candidates to fill the position, namely all of the team improved Kaabi, Lieutenant General Abboud Qanbar and the team Farouk al-Araji, and Ibrahim al-Lami addition to Chalabi.”
(3)Shahristani: Iraq will be among the exporting countries of gasoline in the coming years
Posted: March 21, 2011 by THE CURRENCY NEWSHOUND - Just Hopin in Iraqi Dinar/Politics
Baghdad, March 21 (Rn)– The deputy prime minister for energy affairs for the coming years will see the transformation of Iraq to the countries exporting to benzene after they arrived to the stage of self-sufficiency now.
Hussain al-Shahristani, told the Kurdish news agency (AKA News) that “there are four refineries will enter a stage production of gasoline net of Aisahabh lead through refineries and Kirkuk, Karbala, Maysan, and helpers.”
elo bro, tukarlah nickname lain, meromang bulu tengkok aku tengok nickname ekau ni...
civic

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15246
Mar 21, 2011
 
Adakah pengumuman akan dibuat hari ini???
Tokek

Rawang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15247
Mar 21, 2011
 
hehe..
Pelabur

Putrajaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15248
Mar 21, 2011
 
betul ke dinar iraq akan diapungkan pada hari ni
BizMan

Kuantan, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15249
Mar 21, 2011
 
civic wrote:
Adakah pengumuman akan dibuat hari ini???
Ya! pengumumuman RV akan dibuat hari ni.. tp RV akan dibuat pd 21 Dis 2012
tokek kena ada lesen

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15250
Mar 21, 2011
 

Judged:

1

Tokek wrote:
Harap Maklum ya. Jualbeli Tokek hanya dalam Ringgit Malaysia shj. IRQD tidak diterima. TQ
kesian bla baca statement si Tokek ni.... ketinggalan zaman betul la .... sekarang ni klu si Tokek ni ada simpan tokek kita pakat saman dia n hantar kt balai polis sbb ada bela tokek yg xde lesen .... sbb klu nk bela n simpan n tangkap tokek kena ada lesen ... klu xde kena tangkap mcm tangkap penjenayah hahahahah renung2kn ... jgn aniaya binatang... kita aniaya kertas dinar xpe sbb xmelibatkn nyawa ...
deen

Jenjarom, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15251
Mar 21, 2011
 
salam...sementara kita nunggu dinar naik...apa kata kita meniaga dalam forex dulu. saya sedia mengajar secara free...sila call utk keterangan lanjut 0122755789..deen
janda meletup

Putrajaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15252
Mar 21, 2011
 
deen wrote:
salam...sementara kita nunggu dinar naik...apa kata kita meniaga dalam forex dulu. saya sedia mengajar secara free...sila call utk keterangan lanjut 0122755789..deen
mcm mana meniaga dlm forex tu bro??
mat dinar iraq

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15255
Mar 21, 2011
 
ayul wrote:
<quoted text>
sebab apa kau nak jual ? tak berani nak simpan ? ke kau tipu ni ? aku dah musykil dah .
Dalam simpanan saya dah ada dinar 2 juta itu takkan jual
Ni stok baru sampai utk sy jual.
Harap maklum

Kepada sesiapa nak beli dinar iraq secara keping
Saya ada menjual dinar iraq note 5000
1 keping dinar 5000 hanya rm35.
10 keping dinar 5000 hanya rm300
20 keping dinar 5000 hanya rm550

Semua dah test bawah UV ada hologram.
Guna pos ekspress. Dijamin sampai esok.
Sila SMS ke 010-3717604
Tokek

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15256
Mar 21, 2011
 
tokek kena ada lesen wrote:
<quoted text>
kesian bla baca statement si Tokek ni.... ketinggalan zaman betul la .... sekarang ni klu si Tokek ni ada simpan tokek kita pakat saman dia n hantar kt balai polis sbb ada bela tokek yg xde lesen .... sbb klu nk bela n simpan n tangkap tokek kena ada lesen ... klu xde kena tangkap mcm tangkap penjenayah hahahahah renung2kn ... jgn aniaya binatang... kita aniaya kertas dinar xpe sbb xmelibatkn nyawa ...
Jangan cakap camtu bro...Bro tau ke x ni? Mana ada keluar lesen lg stakat ni. Tu rumor je bro. Mcm dinar la tu bro..Mana ada kaitan dgn polis pun bro kalu akan dtg ks lesen tokek bro..tu pguasa bhg perhilitan je bro. Bro belajar x abis ni bro..Jgn bikin malu la bro.
Tokek

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15258
Mar 21, 2011
 
deen wrote:
salam...sementara kita nunggu dinar naik...apa kata kita meniaga dalam forex dulu. saya sedia mengajar secara free...sila call utk keterangan lanjut 0122755789..deen
Aduii bro...kalu nak bniaga pun jgn la menangguk di ayer keroh bro...air keroh melaka ada buaya bro...mulanya free disudahi dgn perangkap tu bro..Jom join aku bisnes tokek la bro..bagus bro..berbaloi-baloi.
Tokek

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15259
Mar 21, 2011
 
wa ada dengar cite la..dinar ni betul ke? ramai gek yg suh beli..ada kata tipu ada kata btul. Pening tu bro...x kesah la bro..untung sabut mana tau..ye bro.
omong kosong

Sungai Buloh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15260
Mar 21, 2011
 

Judged:

1

tokek kena ada lesen wrote:
<quoted text>
kesian bla baca statement si Tokek ni.... ketinggalan zaman betul la .... sekarang ni klu si Tokek ni ada simpan tokek kita pakat saman dia n hantar kt balai polis sbb ada bela tokek yg xde lesen .... sbb klu nk bela n simpan n tangkap tokek kena ada lesen ... klu xde kena tangkap mcm tangkap penjenayah hahahahah renung2kn ... jgn aniaya binatang... kita aniaya kertas dinar xpe sbb xmelibatkn nyawa ...
ye betul tu, kalu ada org bela tokek kita report jer.....
buat penaya binatang jer....
baik duit tu belikan dinar iraq, ada gak pekdah,
tak gitu???????? hehe.....
tokek kena ada lesen

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15261
Mar 21, 2011
 

Judged:

1

Tokek wrote:
<quoted text>
Jangan cakap camtu bro...Bro tau ke x ni? Mana ada keluar lesen lg stakat ni. Tu rumor je bro. Mcm dinar la tu bro..Mana ada kaitan dgn polis pun bro kalu akan dtg ks lesen tokek bro..tu pguasa bhg perhilitan je bro. Bro belajar x abis ni bro..Jgn bikin malu la bro.
klu mcm tu ko pi marah kt org baca berita buletin utama TV3 yg salah bg info n baca... atau ko search blik berita2 lpas.... ko yg ketinggalan zaman ni... berita dh jd sejarah pun ko tak tau... patut la ko tk tau pasal dinar pun...

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

5 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Title Updated Last By Comments
ingin menjual syiling lama (Dec '07) 5 min stanly 2,393
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 8 hr gile seks 18,972
don't pray for mh370 11 hr anonim 182
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 20 hr Loqman 670
Bagaimana cara menghapuskan semut yang berada d... (Nov '13) Sun Seliman Manai 20
PAKATAN RAKYAT tak layak mentadbir negara (Feb '10) Sun enam jahanam 39,253
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) Sat diancal 3,739
•••
•••