Comments
20,361 - 20,380 of 20,435 Comments Last updated Apr 10, 2014
gue

Seremban, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22989
Sep 25, 2012
 
UNAMI representative, Kuwaiti premier discuss Iraq out of UN Chapter VII
9/23/2012 2:50 PM



UNAMI representative, Kuwaiti premier discuss Iraq out of UN Chapter VII

BAGHDAD/ Aswat al-Iraq: UN representative to Iraq Marin Kobler discussed today with Kuwaiti premier Sheikh Jabir al-Mubarak al-Hamad al-Sabah all pending Iraqi-Kuwaiti issues, including freeing Iraq from UN Security Council's Chapter VII.

In news reported by Kuwaiti news agency (KUNA), Kobler pointed out that "the UN is discussing with the Kuwaiti side freeing Iraq from Chapter VII, which belongs to the Security Council to decide".

"Iraq should accomplish all it is duties in this regard", Kobler confirmed.
ahong

Pantai, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22990
Sep 26, 2012
 
semalam aku mimpi, kuwit dan irak dah stuju utk menhapuskan bab 7, irak kena bayar tak tahu sebanyak mana tapi yang nampak lah beratus ribu komtena keluar dari irak memunggah dinar irak utk diserahkan kpd kuwit. setelah habis dipunggah barulah kertas perjanjian di tandatangani oleh kedua2 belah pihak di dalam sebuah dewan ke atau istana tak taulah saya yang sangat besar disaksikan oleh berpuluh ribu wakil dari kedua2 blah pihak. lepas tu saya tengok orang ramai bersorak dan berebut2 menuju ke satu tempat yang aku tidak pasti agaknya ke banklah tu. aku pun turut sama nak tengok apa yang berlaku. dalam pada bersesak2 tu aku terjaga. bila aku tengok jam di hset aku menunjukkan pkul 2.35 pagi. tuan2 apakah alamat mimpi aku ni agaknya...
wak tempe

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22991
Sep 27, 2012
 
itu alamatnya kau nak mampusss....
Ahlimaiden

Seri Kembangan, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22992
Sep 27, 2012
 
alamatnye tak lama lagi kau kena usung le....
Xenia Xi Sporty

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22993
Sep 27, 2012
 
Alamatnya...Alamat Palsu
"Dimana...dimana...dimana ....akankah ku cari dimana..." ( Song by Ayu Ting ting)
Gue

Seremban, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22995
Oct 11, 2012
 
Iraq calls Russian assistance out of UN Chapter VII - Maliki
10/9/2012 4:26 PM

BAGHDAD / Aswat al-Iraq: Premier Nouri al-Maliki called Russia today to assist Iraq to be out of UN Security Council's Chapter VII mandate.


During his meeting with Russian Duma Sergey Narishkin, Maliki expressed Iraqi desire to develop relations with the Russian Federation, according to a statement issued here.


Chairman of Parliamentary Foreign Relations extended a visit to Narishkin to visit Iraq, according the statement.

Narishkin expressed the desire to support Iraq in his attempts to be out of UN Chapter VII and enhancing it is international reputation.
Maliki arrived in Moscow yesterday for a three-day official visit.


Maliki is accompanied by a high ranking delegation comprising of defense, foreign, trade, oil ministers and the chairman of the National Investment Commission.

RM (TS)/SR
Lumangkuk

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22997
Oct 29, 2012
 
Iraq tetap iraq...dinar tetap dinar??????????
Ahlimaiden

Seri Kembangan, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22998
Nov 2, 2012
 
Game Final 57 hari lagi wei....sabor 10 tahun sanggup tunggu takkan 57 hari tak sanggup kot? hehehe horayyyyyy...
copot

Pantai, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22999
Nov 3, 2012
 
dinar???? takyah tunggu... prabiskan masa je lah...dah tak ada harapan lagi... he.. he.. he..
Terios Adventure

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23000
Nov 3, 2012
 
...Beberapa minggu ini, bahkan beberapa bulan terakhir suasana sekitar ini terasa sepi, seperti hilang harapan...
Tapi hari-hari sepekan ini mulai terasa hangat dan cenderung memanas...Tak terasa asaku yg mulai redup tlah bersinar lagi *****
MusangKing

Serdang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23001
Nov 8, 2012
 
omong kosong wrote:
<quoted text>
tolong beritau dimana dan jenama apa.......
jgn makan sorang beb......
kongsikan bersama pemegang dinar.....
benda2 baik cam ni pun nak kedekut....
apa laa..........
Jenama korokkedal. Tali pakai getah gelang. Pakai sehari ikat ngan tali rapia. Sesuai utk pakai bawa ke ladang getah.
ahong

Pantai, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23002
Nov 12, 2012
 
ke mana menghilangnya saudara al-hamik?
bengkek

Pantai, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23003
Nov 14, 2012
 
sampai bilalah nak tunggu ni ha??????????
Salam

Muadzam Shah, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23004
Nov 15, 2012
 
Ada baiknya bincang sejarah dinar Kuwait .seblmdiserang Iraq 1d=usd3.4 ,lepas tu jatuh usd0.3 ,lepas10 th naik semula 3.4. Adakah Kuwait perkenal notebook baru atau tidak .bagaimana proses panggil semula not ya di luar.apakah notebook yang sama di guna sebelum, semasa dan selepas perang hingga sekarang.bandingkan pula dengan notebook dinar Iraq.sekian.
Salam

Muadzam Shah, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23005
Nov 15, 2012
 
Note bukan notebook
Lumangkuk

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23006
Nov 17, 2012
 
Iraq tetap iraq....dinar??????????
ramlijambul

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23007
Nov 17, 2012
 
Tunggu....tak lama lg dah....
omong kosong

Sungai Buloh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23008
Nov 18, 2012
 
MusangKing wrote:
<quoted text>
Jenama korokkedal. Tali pakai getah gelang. Pakai sehari ikat ngan tali rapia. Sesuai utk pakai bawa ke ladang getah.
kahkahkah..........

lu mmg mangkuk..........

kahkahkah..........
tauke ayam daging

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23009
Nov 24, 2012
 
semalam ayam ku berak duit syiling apa alamat nya
InginTahu

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23010
Nov 27, 2012
 
tauke ayam daging wrote:
semalam ayam ku berak duit syiling apa alamat nya
Salam, berapa keping dan berapa nilai? Syiling tu negara mana punya?

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

8 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Title Updated Last By Comments
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 3 hr super 127,981
indonesia babi (Dec '09) 9 hr Indo 26
kenapa MELAYU BRUNEI TIDAK SUKA ORANG IBAN ....... (Apr '13) 10 hr alahai 1,651
cari bohsia kedah,janda d teman seks (Sep '10) 13 hr ana 313
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) Thu Pemecah Dara 3,738
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) Thu aunty 18,968
don't pray for mh370 Thu Rudi 179
•••
•••