gue

Kuala Lumpur, Malaysia

#22989 Sep 25, 2012
UNAMI representative, Kuwaiti premier discuss Iraq out of UN Chapter VII
9/23/2012 2:50 PM



UNAMI representative, Kuwaiti premier discuss Iraq out of UN Chapter VII

BAGHDAD/ Aswat al-Iraq: UN representative to Iraq Marin Kobler discussed today with Kuwaiti premier Sheikh Jabir al-Mubarak al-Hamad al-Sabah all pending Iraqi-Kuwaiti issues, including freeing Iraq from UN Security Council's Chapter VII.

In news reported by Kuwaiti news agency (KUNA), Kobler pointed out that "the UN is discussing with the Kuwaiti side freeing Iraq from Chapter VII, which belongs to the Security Council to decide".

"Iraq should accomplish all it is duties in this regard", Kobler confirmed.
ahong

Kuala Lumpur, Malaysia

#22990 Sep 26, 2012
semalam aku mimpi, kuwit dan irak dah stuju utk menhapuskan bab 7, irak kena bayar tak tahu sebanyak mana tapi yang nampak lah beratus ribu komtena keluar dari irak memunggah dinar irak utk diserahkan kpd kuwit. setelah habis dipunggah barulah kertas perjanjian di tandatangani oleh kedua2 belah pihak di dalam sebuah dewan ke atau istana tak taulah saya yang sangat besar disaksikan oleh berpuluh ribu wakil dari kedua2 blah pihak. lepas tu saya tengok orang ramai bersorak dan berebut2 menuju ke satu tempat yang aku tidak pasti agaknya ke banklah tu. aku pun turut sama nak tengok apa yang berlaku. dalam pada bersesak2 tu aku terjaga. bila aku tengok jam di hset aku menunjukkan pkul 2.35 pagi. tuan2 apakah alamat mimpi aku ni agaknya...
wak tempe

Ipoh, Malaysia

#22991 Sep 27, 2012
itu alamatnya kau nak mampusss....
Ahlimaiden

Kuala Lumpur, Malaysia

#22992 Sep 27, 2012
alamatnye tak lama lagi kau kena usung le....
Xenia Xi Sporty

United States

#22993 Sep 27, 2012
Alamatnya...Alamat Palsu
"Dimana...dimana...dimana ....akankah ku cari dimana..." ( Song by Ayu Ting ting)
Gue

Kuala Lumpur, Malaysia

#22995 Oct 11, 2012
Iraq calls Russian assistance out of UN Chapter VII - Maliki
10/9/2012 4:26 PM

BAGHDAD / Aswat al-Iraq: Premier Nouri al-Maliki called Russia today to assist Iraq to be out of UN Security Council's Chapter VII mandate.


During his meeting with Russian Duma Sergey Narishkin, Maliki expressed Iraqi desire to develop relations with the Russian Federation, according to a statement issued here.


Chairman of Parliamentary Foreign Relations extended a visit to Narishkin to visit Iraq, according the statement.

Narishkin expressed the desire to support Iraq in his attempts to be out of UN Chapter VII and enhancing it is international reputation.
Maliki arrived in Moscow yesterday for a three-day official visit.


Maliki is accompanied by a high ranking delegation comprising of defense, foreign, trade, oil ministers and the chairman of the National Investment Commission.

RM (TS)/SR
Lumangkuk

Kuala Lumpur, Malaysia

#22997 Oct 29, 2012
Iraq tetap iraq...dinar tetap dinar??????????
Ahlimaiden

Kuala Lumpur, Malaysia

#22998 Nov 2, 2012
Game Final 57 hari lagi wei....sabor 10 tahun sanggup tunggu takkan 57 hari tak sanggup kot? hehehe horayyyyyy...
copot

Kuala Lumpur, Malaysia

#22999 Nov 3, 2012
dinar???? takyah tunggu... prabiskan masa je lah...dah tak ada harapan lagi... he.. he.. he..
Terios Adventure

United States

#23000 Nov 3, 2012
...Beberapa minggu ini, bahkan beberapa bulan terakhir suasana sekitar ini terasa sepi, seperti hilang harapan...
Tapi hari-hari sepekan ini mulai terasa hangat dan cenderung memanas...Tak terasa asaku yg mulai redup tlah bersinar lagi *****
MusangKing

Selangor, Malaysia

#23001 Nov 8, 2012
omong kosong wrote:
<quoted text>
tolong beritau dimana dan jenama apa.......
jgn makan sorang beb......
kongsikan bersama pemegang dinar.....
benda2 baik cam ni pun nak kedekut....
apa laa..........
Jenama korokkedal. Tali pakai getah gelang. Pakai sehari ikat ngan tali rapia. Sesuai utk pakai bawa ke ladang getah.
ahong

Kuala Lumpur, Malaysia

#23002 Nov 12, 2012
ke mana menghilangnya saudara al-hamik?
bengkek

Kuala Lumpur, Malaysia

#23003 Nov 14, 2012
sampai bilalah nak tunggu ni ha??????????
Salam

Kuantan, Malaysia

#23004 Nov 15, 2012
Ada baiknya bincang sejarah dinar Kuwait .seblmdiserang Iraq 1d=usd3.4 ,lepas tu jatuh usd0.3 ,lepas10 th naik semula 3.4. Adakah Kuwait perkenal notebook baru atau tidak .bagaimana proses panggil semula not ya di luar.apakah notebook yang sama di guna sebelum, semasa dan selepas perang hingga sekarang.bandingkan pula dengan notebook dinar Iraq.sekian.
Salam

Kuantan, Malaysia

#23005 Nov 15, 2012
Note bukan notebook
Lumangkuk

Kuala Lumpur, Malaysia

#23006 Nov 17, 2012
Iraq tetap iraq....dinar??????????
ramlijambul

Kuala Lumpur, Malaysia

#23007 Nov 17, 2012
Tunggu....tak lama lg dah....
omong kosong

Kuala Lumpur, Malaysia

#23008 Nov 18, 2012
MusangKing wrote:
<quoted text>
Jenama korokkedal. Tali pakai getah gelang. Pakai sehari ikat ngan tali rapia. Sesuai utk pakai bawa ke ladang getah.
kahkahkah..........

lu mmg mangkuk..........

kahkahkah..........
tauke ayam daging

United States

#23009 Nov 24, 2012
semalam ayam ku berak duit syiling apa alamat nya
InginTahu

Kuala Lumpur, Malaysia

#23010 Nov 27, 2012
tauke ayam daging wrote:
semalam ayam ku berak duit syiling apa alamat nya
Salam, berapa keping dan berapa nilai? Syiling tu negara mana punya?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 12 hr faraj basah 19,016
Kelab bolasepak di brunei 20 hr Teraju 3
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) 20 hr Pankreas 3,790
Pakaian mandi kolam renang lelaki? (Oct '09) 23 hr skinsuitman 738
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) Wed A Aziz E 76,431
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) Wed aku_kaya 128,107
nak cari mak datin gersang (Sep '10) Wed Mushroom 820
More from around the web