Comments
20,101 - 20,120 of 20,435 Comments Last updated Apr 10, 2014
Fortuner Silver

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22697
Apr 27, 2012
 
bentar lagi tuh...my dream will be come true...
aku dah kayo

Ayer Itam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22698
Apr 29, 2012
 
pinar wrote:
dah tak lama dahhhh......
cuti hari buruh.......
ya tak lama dahhh. aku jadi kayo...hehehe
lady finger

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22699
May 2, 2012
 
allah the terrorist wrote:
<quoted text>
may allah and muhammad and every muslim be under our dirtiest shoes ..
amen
just read and understand the Quran.
MONEYCHANGER

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22700
May 2, 2012
 
Para money changer dah tak jual dinar.... Kenapa erkkkk....
Lumangkuk

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22704
May 3, 2012
 
rates: 2012-05-03 16:30 UTC

1.00 IQD = 0.00261271 MYR
Iraqi Dinar Malaysian Ringgit
1 IQD = 0.00261271 MYR 1 MYR = 382.744 IQD
polong

Pantai, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22707
May 5, 2012
 
hari-hari tunggu tapi hampeh... apa nak jadi dengan dinar ni...
cina buta

Seremban, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22708
May 5, 2012
 
polong wrote:
hari-hari tunggu tapi hampeh... apa nak jadi dengan dinar ni...
Jadi kan dinar tuan duit cina mati.
Lumangkuk

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22709
May 5, 2012
 
Read important information about the IQD.
Mid-market rates: 2012-05-06 06:26 UTC

1.00 IQD = 0.00261441 MYR
Iraqi Dinar Malaysian Ringgit
1 IQD = 0.00261441 MYR 1 MYR = 382.495 IQD
ninpow

Simpang Ampat, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22710
May 6, 2012
 
Lumangkuk wrote:
Read important information about the IQD.
Mid-market rates: 2012-05-06 06:26 UTC
1.00 IQD = 0.00261441 MYR
Iraqi Dinar Malaysian Ringgit
1 IQD = 0.00261441 MYR 1 MYR = 382.495 IQD
Memangla..itu menunjukkan takdak perubahan lagi,dinar ni masih takdak nilai lagi berbanding ringgit apatah lagi USD buat masa nih,tp kalau myanmar..negara tu miskin takdak sumber bumi yg bernilai spt minyak,itupun akhirnya mampu apungkan matawang KYATTnya baru2 nih disebabkan perubahan politik dalam negara itu...mengapa tidak iraq melakukan perkara yang sama?..
aku senyum

Bayan Lepas, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22714
May 7, 2012
 
Sekiranya anda terpancut terlalu awal sebelum pasangan anda sampai kemuncak kepuasan. Maka anda gagal menjadi kekasih dambaan pasangan anda. Sekiranya ini selalu terjadi, maka pasangan anda tidak berpuashati dan mencari jalan alternatif untuk memuaskan dirinya. Kebanyakan punca keretakan rumahtangga adalah disebabkan nafkah batin yang diberi secara tidak sempurna.
ninpow

Simpang Ampat, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22715
May 7, 2012
 
aku senyum wrote:
Sekiranya anda terpancut terlalu awal sebelum pasangan anda sampai kemuncak kepuasan. Maka anda gagal menjadi kekasih dambaan pasangan anda. Sekiranya ini selalu terjadi, maka pasangan anda tidak berpuashati dan mencari jalan alternatif untuk memuaskan dirinya. Kebanyakan punca keretakan rumahtangga adalah disebabkan nafkah batin yang diberi secara tidak sempurna.
So??
aku senyum

Bayan Lepas, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22716
May 7, 2012
 
ninpow wrote:
<quoted text>
So??
Ingat! Jangan benarkan 'pukulan malam pertama' atau 'malam-malam' biasa anda seterusnya 'tak beres','kantoi', dan kena 'gelak' oleh isteri anda sendiri. Sebab anda mudah 'game over' macam main PAC MAN! Harap muka saja 'hensem', tapi alahai... Mudah kendur sebabnya urat zakar 'tak pernah diservis'! Kalau kereta pun rajin diservis apatah lagi 'barang' yang satu tu!
aku senyum

Bayan Lepas, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22717
May 7, 2012
 
ninpow wrote:
<quoted text>
So??
Sejarah pernah menceritakan kisah-kisah yang melibatkan hubungan dingin, suami 'sejuk' dan akhirnya retak, adakah anda terdengar hal-hal tentang tokoh v.i.p, korporat, artis dan pasangan baru saja berkahwin dan akhirnya 'tak beres'. Kenapa agaknya ianya berlaku?
aku senyum

Bayan Lepas, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22718
May 7, 2012
 
Semua yang bernama lelaki, tak kira pangkat, orang miskin atau kaya, tak kira apa bangsa Melayu, Cina, India, Iban, Kadazan, Orang Asli asalkan yang bergelar orang. Tak kiralah orang kampung atau bandar sebab 'abang pendek' juga harus dibela.
aku senyum

Bayan Lepas, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22719
May 7, 2012
 
Jadilah Suami Idaman Sekarang! Kecapi Nikmat Kepuasan Seks Sebenar
Bersama Isteri Anda.

USAH RISAU...KAMI ADA JALAN PENYELESAIANNYA !!!
aku senyum

Bayan Lepas, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22720
May 7, 2012
 
PL SuperGel - Gel Power Tahan Lama

(TERBUKTI - AMAT DISYORKAN)

100% HERBA BUATAN TEMPATAN
(DIJAMIN!!!)
aku senyum

Bayan Lepas, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22721
May 7, 2012
 
Tiada Lagi Mengalami Pancutan Pramatang,Tak Sampai 5 Minit.

Anda bakal Medapat Nikmat Bersama Yang Maksima.

Tiada Lagi Rutin Seks Terganggu kertana Tak dapat bertahan lama.

Tiada Lagi Kena Perli Dengan Isteri Sebab Tak Mampu memuaskannya.

Tiada Lagi Rasa rendah diri atau bosan akibat masalah seks.

Tiada Lagi Rasa Tercabar Kelelakian Anda.
aku senyum

Bayan Lepas, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22722
May 7, 2012
 
ninpow wrote:
<quoted text>
So??
Satu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pramatang (premature ejaculation)- Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku - Hanya Dengan Sapuan Gel - 100% herba Asli - Tanpa ubatan kimia. Hasil segera yang berkekalan selamanya!

Since: Mar 12

Gelang Patah, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22723
May 8, 2012
 
laa.. cite bab ni la pulak... baru nk singgah.. anyway.. bape 1? hehehe.. nk gak kasi maksimum... janji bini senyum sampai telinge...
Hj Jasman Bondtot

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22724
May 8, 2012
 
hurmm wrote:
laa.. cite bab ni la pulak... baru nk singgah.. anyway.. bape 1? hehehe.. nk gak kasi maksimum... janji bini senyum sampai telinge...
bukan ko ni gay ke?

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

5 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Title Updated Last By Comments
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 2 hr gile seks 18,972
don't pray for mh370 5 hr anonim 182
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 14 hr Loqman 670
Bagaimana cara menghapuskan semut yang berada d... (Nov '13) 18 hr Seliman Manai 20
PAKATAN RAKYAT tak layak mentadbir negara (Feb '10) 23 hr enam jahanam 39,253
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) Sat diancal 3,739
Video Seks- Satu lagi konspirasi JAHAT dan BODO... (Mar '11) Sat Abg roni 897
•••
•••