Comments
261 - 280 of 671 Comments Last updated Jan 17, 2014
raja

Penang, Malaysia

#297 Jun 28, 2010
cinta wrote:
nak rasa batang india,sedap tak ye?
ok u boleh tel i 0164816800
abg gersang

Malaysia

#299 Jul 20, 2010
sapa nak rasa btg...call 0122132497
lidah melekat

Petaling Jaya, Malaysia

#300 Jul 21, 2010
montok wrote:
i suka di jilat,hehe..hubby i tak pandai..ada sesiapa nak bantu i tak?
bleh sms 0169873454

“ALLAH HAFIZ”

Since: Jun 10

Kuala Lumpur, Malaysia

#301 Jul 21, 2010
Sekadar ingat mengingati:-
.
Dan janganlah kamu menghampiri zina, sesungguhnya zina itu adalah satu perbuatan yang keji dan satu jalan yang jahat (yang membawa kerosakan).
(Al-Isra #32)
.
Perempuan yang berzina dan lelaki yang berzina, hendaklah kamu sebat tiap-tiap seorang dari keduanya seratus kali sebat dan janganlah kamu dipengaruhi oleh perasaan belas kasihan terhadap keduanya dalam menjalankan hukum agama Allah, jika benar kamu beriman kepada Allah dan hari akhirat dan hendaklah disaksikan hukuman seksa yang dikenakan kepada mereka itu oleh sekumpulan dari orang-orang yang beriman.
(An-Nur #2)
.
Lelaki yang berzina (lazimnya) tidak ingin berkahwin melainkan dengan perempuan yang berzina atau perempuan musyrik dan perempuan yang berzina itu pula (lazimnya) tidak ingin berkahwin dengannya melainkan oleh lelaki yang berzina atau lelaki musyrik dan perkahwinan yang demikian itu terlarang kepada orang-orang yang beriman.
(An-Nur #3)

Hadis Sahih Bukhari Jilid 4. Hadis Nombor 1817.
Dari Jabir bin Abdullah Al Ansari r.a., bahawa seorang laki-laki dari Aslam datang kepada Rasulullah saw. dan menceritakan bahawa dia telah berzina. Pengakuan ini diucapkannya empat kali. Lalu Rasulullah saw. menyuruh supaya orang itu direjam (dilempari dengan batu). Sesungguhnya dia telah pernah kahwin.
.
Allahua'lam
SUAMI CURANG

Kuala Lumpur, Malaysia

#302 Jul 21, 2010
amboiii farah.... keje ustazah ker???
bagus juga kata2 bgitu...
farah x gersang ker???

“ALLAH HAFIZ”

Since: Jun 10

Kuala Lumpur, Malaysia

#303 Jul 21, 2010
Hmm, kalau sudah beristeri masih curang sama perempuan lain, Allah SWT dan RasulNYA SAW suka supaya direjam sampai mati suami2 mcm itu...
Oleh kerana tiada itu mcm hukuman di Malaysia ini, pasti Hati akan direjam pula or in other words hati akan direjam sampai mati dari hidayah Allah SWT..
Allahua'lam
SUAMI CURANG

Kuala Lumpur, Malaysia

#304 Jul 21, 2010
bagus u ni farah...
kalau lah dlm dunia ni semua mcm u, aman rasanya....
mgkin farah x sudi nak berkenalan dgn sya, rasanye.
kalau sudi bagus jga.. blh la mdidik sya ke jln yg benar dn mengajar sya hukum2. krna sya daif dlm agama...

Since: Jul 10

Selangor, Malaysia

#306 Jul 22, 2010
jgn fikirkan sngat tentang lelaki ni..klau tak ingat nak wat xdelah terasa nak..

“PSG.com”

Since: Aug 09

Kuala Lumpur

#307 Jul 22, 2010
niza wrote:
jgn fikirkan sngat tentang lelaki ni..klau tak ingat nak wat xdelah terasa nak..
mana leh mcm tu syg.. mna r fikir... lgpun kan fitrah manusia... wanita akan tertarik pd lelaki.. begitu la sebaliknya... lau x fikir.. pupus r manusia ni nanti...
abg kuat

Alor Star, Malaysia

#309 Jul 25, 2010
montok wrote:
i suka di jilat,hehe..hubby i tak pandai..ada sesiapa nak bantu i tak?
em kolje no ni0175127170
abg kuat

Alor Star, Malaysia

#310 Jul 25, 2010
tina wrote:
"pemuas nafsu"azam wa taun baru ni nak gi melbourne nak try ayam kat sana plak...
saper2 nak join dipersilakan k...
jom i puas kan nafsu u
main brapa pun tak kisah
abg kuat nak jgk tina,kol no ni 0175127170
child

Petaling Jaya, Malaysia

#311 Jul 31, 2010
sape nk cuka apple, call i yea....0196330725 power tuu
fyanzaman

Kuala Kangsar, Malaysia

#312 Aug 2, 2010
bestkan...dapat main petang mcm ni ...mmm..ohhh...bagai terasa kemutan cipap...

Since: Aug 10

Location hidden

#313 Aug 2, 2010
hai...
i tak pernah pun terfikir nak rasa lain 2 punya lagi..
tapi rasa nye semua sama jer kott..
tetap bulat dan panjang ckit...
ada ke yang segitiga...
nak tau jer...
mat cool

Malaysia

#315 Aug 5, 2010
LINA wrote:
ada penyakit tak?sifilis ka aids ka?atau lain2 kulat ke apa2 aje lah..
bersih tak..kalau bersih...besar ke kecik kalau kecik tak rase la..maap ye hehe
serius ke ni..area perak ader tak..
kecik @ besar xptg yg ptg pandai main... kte dr penang ok ke...
Mrxxxx

Kuching, Malaysia

#316 Aug 7, 2010
xda yg gersang ke mlm ni??
Mrxxxx

Kuching, Malaysia

#317 Aug 7, 2010
mane si gersang2 xda pn mlm ni..huhu
mat cool

Kuala Lumpur, Malaysia

#318 Aug 10, 2010
shah e wrote:
hai...
i tak pernah pun terfikir nak rasa lain 2 punya lagi..
tapi rasa nye semua sama jer kott..
tetap bulat dan panjang ckit...
ada ke yang segitiga...
nak tau jer...
nak tau kena lah cuba...
penjilat maut

Kuala Lumpur, Malaysia

#319 Aug 10, 2010
jngn cakap jer
penjilat maut

Kuala Lumpur, Malaysia

#320 Aug 10, 2010
wanita gersang kat ner nak jumperrrr

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
Dapatkan duit hasil dari hujung jari anda! 2 hr Irwan Brunei 1
toto magnum 4d 5d 6d malaysia 3 hr pak JAMAL DI JATIM 3
Salam Perkenalan dgn Janda (Aug '09) 17 hr ame 169
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 18 hr harif 740
ORANG BRUNEI BANGSA PALiNG PEMALAS!! (Aug '10) Fri - LokaJaya - 3,266
pesugihan ghoib tanpa tumbal Fri - LokaJaya - 5
Malaysia & Brunei adalah 2 negara kaya raya, In... Fri - LokaJaya - 4
•••
Enter and win $5000
•••

Brunei People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••