khairul jb

Johor Bahru, Malaysia

#1096 Apr 25, 2010
8 duit yasin 7 yang mempunyai tongkat di tangan serta di bahu.
9 duit sukarno yang bila diletak di gelas yang berisi air ia boleh beggulung
helmi

Johor Bahru, Malaysia

#1097 Apr 25, 2010
aku ade nk jual call 0127271296
SHAH

Kuala Lumpur, Malaysia

#1100 Apr 27, 2010
awak pasti perlukan syiling tu...???
SHAH

Kuala Lumpur, Malaysia

#1101 Apr 27, 2010
are you sure u want it??
Slim

Sweden

#1102 May 6, 2010
Aku ada byk syiling lma..nk jual..duit british thn 1820..duit syiling plg lma aku ada..duit china..pnh cina nk bli dr aku rm5k..aku xnk lpaskn..sbb duit 2..duit 500thn dahulu..sape2 bminat kol aku..tgk brg..runding hrga..0199029369
nizam

Malaysia

#1104 May 9, 2010
sya ade syiling tahun 1940 dan 1944

Since: Apr 10

Kuala Lumpur, Malaysia

#1105 May 9, 2010
JUARA wrote:
1) Duit 10 sen 1971 utk dijual - RM400
2) Duit 10 sen 1972 utk diproses - bawakan guru.
0193889500
tq
10 sen 1972 tu dah setel.

yang ada:
-10 sen 1971 utk dijual
-5 sen 1972 utk proses.

tq
ardyep_83

Cheras, Malaysia

#1106 May 10, 2010
Nagasari wrote:
<quoted text>
betul ke ada coin 10sen 1972 ni?
dlm katalog tak plak di nyatakan...
konfius...
mmg ada,,sy ada syiling 10 sen tahun 1953
libon ahim

Kuala Lumpur, Malaysia

#1107 May 15, 2010
ada sesiapa yang menjual duit syiling 1804? hubungi 0135584536. tepi yang tulin saja..
syilinglame

Kuala Lumpur, Malaysia

#1108 May 22, 2010
aku ada 20sen 1972...sape nak call/sms aku dan bgtau brape harga yg korang nk beli ok...
0136320999
nakcari

Kuala Lumpur, Malaysia

#1109 May 22, 2010
sape ada syiling 50sen 1976...????
shah

Kuala Lumpur, Malaysia

#1110 May 23, 2010
saya ada duit 10sen thn 1967 sekeping, 1968 tiga keping dan syiling 20sen 1967 dua keping, 1968 dua keping utk dijual.. harga nak tahu call je
0193746484
Othman

Ipoh, Malaysia

#1111 May 23, 2010
Saya mempunyai koleksi Syiling Perak Yassin Tujuh, Syiling Bahtera Nabi Noh dan Koleksi Duit Seringgit Malaysia Lama untuk dijual..Harga boleh dirunding..

:SYILING PERAK YASSIN TUJUH
:SYILING BAHTERA NABI NOH
:KOLEKSI DUIT SERINGGIT LAMA

Sila hubungi 012-4665574 ( Othman )
Othman

Ipoh, Malaysia

#1112 May 23, 2010
Saya mempunyai koleksi Syiling Perak Yassin Tujuh, Syiling Bahtera Nabi Noh dan Koleksi Duit Seringgit Malaysia Lama untuk dijual..Harga boleh dirunding..

:SYILING PERAK YASSIN TUJUH
:SYILING BAHTERA NABI NOH
:KOLEKSI SYILING SERINGGIT LAMA

Sila hubungi 012-4665574 ( Othman )
Ali Baba

Kuala Selangor, Malaysia

#1113 May 23, 2010
skrg aku da berberapa syiling kat poket aku,50 sen 1..20 sen 1,..10 sen ada 2,ha sape nak kc tau,dtg jmpa aku...kahh..kahh...
isteri david coperfield

Kuala Selangor, Malaysia

#1114 May 23, 2010
Saya ada syiling,25 sen,purbakala... kalo tuan2 pegang ,tuan2 jd halimunan,org x nampak,adalah caranya...terbukti...
pian

Klang, Malaysia

#1115 May 24, 2010
sy de wit lme stgh sen thn 1800,wit yassin 1 thn 122,125...
nk hbgi sy d 0173675402
ac0k

Sweden

#1124 May 25, 2010
sapa maw beli duit syiling 50 sen 1967 68 69..sapa b'minat sila call d 0145528083
bayer

Kota Kinabalu, Malaysia

#1126 May 26, 2010
bagi siapa2 yg ada wang 50 sen tahun 1975 n 1976 tpi berlongkang di siring nya...call aku...aku beli dengan harga rm500 ringgit 1 keping syiling...
nom fon aku-0143734921...
for area kota kinabalu
mamaskin

Malaysia

#1127 May 28, 2010
saya ada vtraque vnum 1734 ngan duit rm1 syiling 1971..berminat..text sy..012-2162312..tq..

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 35 min macha al perumal 76,442
Playstation 4 1 hr Playstation 1
cari bohsia kedah,janda d teman seks (Sep '10) 4 hr ani 364
Brunei yakin jadi negara maju 10 hr zaki bin abbas 2
Pakaian mandi kolam renang lelaki? (Oct '09) 20 hr Biru Muda 763
Brunei wawasan 2035 success Wed Pemuda dari masa ... 5
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) Tue bond jb 128,110
More from around the web