siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa?

Posted in the Brunei Forum

Comments (Page 4)

Showing posts 61 - 80 of3,732
|
Go to last page| Jump to page:
kuman demam panas

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#64
Dec 3, 2009
 
dapat jua ku cium spender kak Ana....yeahoooooo...tetap wangi walau lembab dengan peluh...syiok...wallawey..
Aree

Seberang Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#65
Dec 3, 2009
 
Otak kuning tahap cipannnn!!!!
songkhla

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#66
Dec 3, 2009
 
ni mindset sumer power2 la
samatjb

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#67
Dec 3, 2009
 
gila seks!
kuman demam panas

Seremban, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#68
Dec 5, 2009
 
lu rang ape tau....heh heh.Aku betul betul puas....kak Ana..bau seluar dalam ko sungguh best...tak tau mane aku nak luahkan, jadi kat cini aje.Yeahooo...semalam aku dapat cium coli ngan spender dia baru balik kerje....lembab ngan peluh...tapi bau wanginyer....mase dia dok mandi aku amik kesempatan hi hi hi.nape la susah nak stop hobi nih....
kak Ana...34 tahun..masih dara...wanita yang berjaya dalam karier..sentiasa sibuk....yeahooo...jap lagi dia nak keluar jemputan kawen...akan aku menyusup biliknyer dan cium spender dia puas puas yeahiooooooooooo!!!!!!!!!!
kenot

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#69
Dec 6, 2009
 
kuman demam panas wrote:
lu rang ape tau....heh heh.Aku betul betul puas....kak Ana..bau seluar dalam ko sungguh best...tak tau mane aku nak luahkan, jadi kat cini aje.Yeahooo...semalam aku dapat cium coli ngan spender dia baru balik kerje....lembab ngan peluh...tapi bau wanginyer....mase dia dok mandi aku amik kesempatan hi hi hi.nape la susah nak stop hobi nih....
kak Ana...34 tahun..masih dara...wanita yang berjaya dalam karier..sentiasa sibuk....yeahooo...jap lagi dia nak keluar jemputan kawen...akan aku menyusup biliknyer dan cium spender dia puas puas yeahiooooooooooo!!!!!!!!!!


BESTNYA
Kuman demam panas

Seremban, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#70
Dec 8, 2009
 
kenot wrote:
<quoted text>
BESTNYA
ala Kenot, takkan ko takdak experience...cite lar sikit. Ko kat sane takdak ka minah salleh nyer bikini ke...hih hih hih
JOJJO

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71
Dec 8, 2009
 
bodoh punya forum.. dah takde mende lain ke nak bincang...

gile sex punya orang..
kuman demam panas

Kota Tinggi, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#72
Dec 9, 2009
 
JOJJO wrote:
bodoh punya forum.. dah takde mende lain ke nak bincang...
gile sex punya orang..
hih hih. abih tu, apa ko buat kat sini? forum ni untuk orang cam aku ngan Kenot aje hih hih
kuman demam panas

Kota Tinggi, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#73
Dec 9, 2009
 
Tapi, tak sume spender pompuan wangi....kena yang pengotor, bau bangkai ikan, nak fening kapla.Ade tuh muka aje cun, spender bau hamis.Sepanjang karier aku jadik penghidu professional, kekadang terkena gak.

Aku ni orang baik, mengajak wanita menjaga kebersihan. Pada minah kat luar sana, kalau muka aje cun, tapi pengotor...hati-hati.Rumah tangga tak aman nanti hih hih.belajar belajar dari pompuan cantik tapi bersih wangi. Ade pompuan cam tuh...balik kerja dah berejam rejam pakai spender sama tapi tetap bau wangi...hairan aku...
klimakss

Cheras, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#74
Dec 9, 2009
 
kuman demam panas wrote:
Tapi, tak sume spender pompuan wangi....kena yang pengotor, bau bangkai ikan, nak fening kapla.Ade tuh muka aje cun, spender bau hamis.Sepanjang karier aku jadik penghidu professional, kekadang terkena gak.
Aku ni orang baik, mengajak wanita menjaga kebersihan. Pada minah kat luar sana, kalau muka aje cun, tapi pengotor...hati-hati.Rumah tangga tak aman nanti hih hih.belajar belajar dari pompuan cantik tapi bersih wangi. Ade pompuan cam tuh...balik kerja dah berejam rejam pakai spender sama tapi tetap bau wangi...hairan aku...
kadang2 palat terselepet pun ada.....
kuman demam panas

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#75
Dec 11, 2009
 
klimakss wrote:
<quoted text>
kadang2 palat terselepet pun ada.....
betul. aku geli tengok kekadang.Muka sikit nyer cun tapi spender kuning aje..hamis lak tuh...eeiii

Pada pompuan yang bace topic nih, niat aku baik. Jagalah kebersihan.Kesian bakal bakal suami anda nanti.Muka cun camanapun tapi kalau pengotor boleh blah aje...

contohi gadis jelita tapi wangi bersih.Susah dapat species camnih.Tapi ada hih hih
Power rangers

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#77
Dec 11, 2009
 
Aku pon suke cium spender ni,ade skali tu aku curi2 cium spender kwan adik aku,umor bru form 4,memng cun,kacukan la katakan.perghh,taik palatnya usah cakap,selepet,aku ingat mau seminggu x basuh ni.bau memg best,aku siap jilat abis g...nikmatnya...Rasa cam masin2 jer..
Tank

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#78
Dec 11, 2009
 
Dapat yang cun dan pembersih takpe

Since: Dec 09

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#80
Dec 11, 2009
 
kuman demam panas wrote:
lu rang ape tau....heh heh.Aku betul betul puas....kak Ana..bau seluar dalam ko sungguh best...tak tau mane aku nak luahkan, jadi kat cini aje.Yeahooo...semalam aku dapat cium coli ngan spender dia baru balik kerje....lembab ngan peluh...tapi bau wanginyer....mase dia dok mandi aku amik kesempatan hi hi hi.nape la susah nak stop hobi nih....
kak Ana...34 tahun..masih dara...wanita yang berjaya dalam karier..sentiasa sibuk....yeahooo...jap lagi dia nak keluar jemputan kawen...akan aku menyusup biliknyer dan cium spender dia puas puas yeahiooooooooooo!!!!!!!!!!
kak Ana tu sapa... kakak ko ke?
CikAhCikNin

Cheras, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#81
Dec 16, 2009
 
spender pompuan menopaus mcmana plakk?
sapa ada pengalaman?

Since: Jul 08

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#82
Dec 23, 2009
 
ad jugak ye jenis macam nih..nk try la jg
yap ah loy

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#83
Dec 23, 2009
 
lu ponggong tarak basuh wo apamcam mau cium,lu sndiri antam la
yap ah loy

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#84
Dec 23, 2009
 
tu xyah cium,kunyah je trus wawawa
mualap

Cheras, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#85
Jan 3, 2010
 
HUWA...HUWA..HUWA...manyak best la ini folum....

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 61 - 80 of3,732
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

11 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 46 min Janda resah 645
Stars boycott hotels over Brunei Islamic law 2 hr Warner 116
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 2 hr Haji Butuh Besar 127,931
loan rm18k @ 0 % kadar faedah blacklist boleh a... (Jan '10) 2 hr Azmi Bin Lakimin 1,197
AirAsia flight shoots off runway in Brunei 14 hr _malon_goblok 4
don't pray for mh370 15 hr anonim 165
misteri keris kekuasaan sultan brunei dan hak p... (Dec '10) 19 hr carlbenz 374
•••
•••
Enter and win $5000
•••
•••