girl suka konek laki berbulu or tak?

Posted in the Brunei Forum

Comments
1 - 20 of 233 Comments Last updated Mar 25, 2012
First Prev
of 12
Next Last
banyak bulu

Pontian, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Aug 9, 2009
 

Judged:

1

1

1

any comment???
ntahla

Kota Kinabalu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Aug 9, 2009
 
banyak bulu wrote:
any comment???
tnya emak ko! dia suka ke konek bapak ko bebulu?
Pablo

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Aug 9, 2009
 
kalo pompuan tak suke konek laki berbulu....maknenye pompuan tu bukan pencinta alam la...
Safira

Butterworth, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Aug 10, 2009
 

Judged:

1

Fira tak suka konek berbulu,tapi fira suka celah punggung berbulu.
gendruwo

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Aug 10, 2009
 
banyak bulu wrote:
any comment???
aku kekadang pelik..ada jugak org sebodoh kau ni yg berangan nak berforum..siap bukak thread..
kau kalau nak bincang benda2 bodoh ni.. kau borak jerlah dgn bebudak sekolah kau..sambil ponteng kelas..isap2 rokok.. syoh..syoh..
bulu lebat

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Aug 10, 2009
 

Judged:

1

agak2 berapa tahun dah bulu tak cukur...macam hutan simpan

Since: May 09

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Aug 10, 2009
 
Ako suka cipap tak ada bulu atau bulu halis sikit aja...comel cam bebudak punya.

Klu banyak bulu nanti termersin masa sapu cat kerana bulu termasuk hidung Huuuaaahahahaha...

##Ko ni macam setan la..Huuahahahaha.
abg jalang

Klang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Aug 10, 2009
 
Rawan Setan wrote:
Ako suka cipap tak ada bulu atau bulu halis sikit aja...comel cam bebudak punya.
Klu banyak bulu nanti termersin masa sapu cat kerana bulu termasuk hidung Huuuaaahahahaha...
##Ko ni macam setan la..Huuahahahaha.
aku suka sumbat batang aku dalam bontot budak skolah perempuan..best siutt..ketat giler..

Since: May 09

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Aug 11, 2009
 
abg jalang wrote:
<quoted text>
aku suka sumbat batang aku dalam bontot budak skolah perempuan..best siutt..ketat giler..
Ko ni memang jalang btul...bontot budak sekolah pun ko rembat...

## abg jalang lagi teruk dari setan..Huuuaahahaha..
gegirl

Cheras, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Aug 13, 2009
 
i suka konek yg ada bulu baru le geli syokkk ooooo
beding

Bukit Mertajam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Aug 13, 2009
 
ye ker gegirl?
gegirl

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Aug 14, 2009
 
of course la klu isap gegirl lgi suka sambil gigit manja mesti hubby merengek lebih

“PSG.com”

Since: Aug 09

Kuala Lumpur

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Aug 14, 2009
 
gegirl wrote:
of course la klu isap gegirl lgi suka sambil gigit manja mesti hubby merengek lebih
yer la tu...
poyo

Kota Bharu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Aug 14, 2009
 
Safira wrote:
Fira tak suka konek berbulu,tapi fira suka celah punggung berbulu.
Bapok ni.
Nak Merengek

Kuala Terengganu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Aug 14, 2009
 
gegirl wrote:
of course la klu isap gegirl lgi suka sambil gigit manja mesti hubby merengek lebih
Aku pun nak merengek mcm tu gak .. gegirl bila boleh buat kat aku pulak ?? Tak tahan nie .. cepat la . He3
gegirl

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Aug 14, 2009
 
gegirl wat dgn hubby je klu u nak suh la wife u isap.
gegirl

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Aug 14, 2009
 
gegirl wat dgn hubby je u klu nak suh la wife u isap

Since: May 09

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Aug 17, 2009
 
gegirl isap I nya lak...jangan kasi tahu hubby u tu...Huuuaaahahaha..

## Godaan setan tu...Huuuaaahahahaha
takebeer

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Aug 17, 2009
 
UMNO suka simpan bulu yeeesssss!!!
takebeer

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Aug 17, 2009
 
Pas suka simpan bulu janggut...

kami suka simpan bulu koneK

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 12
Next Last
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

6 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Title Updated Last By Comments
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 2 hr super 127,981
indonesia babi (Dec '09) 7 hr Indo 26
kenapa MELAYU BRUNEI TIDAK SUKA ORANG IBAN ....... (Apr '13) 8 hr alahai 1,651
cari bohsia kedah,janda d teman seks (Sep '10) 11 hr ana 313
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) Thu Pemecah Dara 3,738
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) Thu aunty 18,968
don't pray for mh370 Thu Rudi 179
•••
•••