First Prev
of 7
Next Last
Cacacici

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#127 Nov 30, 2011
Tak payah sibok Tentang Brunei tu.... Nanti kite pulak yg dpt dosa... :)
Cacacici

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#128 Nov 30, 2011
Banyak dosa sapa Susah?? Kite jugak kn.... Bkn Nye ape , satu negri memang Ada kekurangan kn???....
Aie

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#129 Dec 1, 2011
malaysia jaya wrote:
<quoted text>ini anak indon suka jelous la...
hahaha sandi eh ahhaha
Brunei people

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#130 Feb 8, 2012
Jangan hina sultan brunei,jangan hina negara brunei darussalam,sesungguh nya brunei negara zikir bertaubatlah kamu wahai orang yang mengina itu sebelum kamu ditimpa musibah.sultan brunei jangan dibuat main kerana ia dia adalah sultan berkat
KOJAK3

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#131 Feb 8, 2012
Yelah kamu malaysia cam sial !!! JANGAN HINA SULTAN HASANAL BOLKIAH OK!!! BUDUH PUNYA MALAYSIA PUKIMA !!! NANTI KAMI ORANG2 BRUNEI AKAN BOMB PETRONAS TOWER !!!! IN 2016
Hensem Guy

Seremban, Malaysia

#132 Feb 9, 2012
KOJAK3 wrote:
Yelah kamu malaysia cam sial !!! JANGAN HINA SULTAN HASANAL BOLKIAH OK!!! BUDUH PUNYA MALAYSIA PUKIMA !!! NANTI KAMI ORANG2 BRUNEI AKAN BOMB PETRONAS TOWER !!!! IN 2016
kelihatannya indon ini sgt bodoh, dari segi perkataannya kojak3 siindon sial ni mengidap sakit jiwa yg sgt teruk, stres yg tiada penghujung gitu.......kehkehkeh..... perhatikan tulisan sikojak3 indog nih.....makin serius sakit jiwa....
KOJAK3

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#133 Feb 10, 2012
yes kami akan bomb petronas tower !!!
KULIndoG

Shah Alam, Malaysia

#134 Feb 13, 2012
KOJAK3 wrote:
yes kami akan bomb petronas tower !!!
KAU NAK BOMB....BOMB LA LG PN KAMI DH BORING TENGOK KLCC 2. KAMI NAK BUAT LG 5 YG BARU...GERENTI BLH SIAP PNYA...BKN MCM indog...BUAT TOWEL TAK SIAP2 LG....
brunei lemah

Malaysia

#135 Apr 9, 2012
KOJAK3 wrote:
yes kami akan bomb petronas tower !!!
brunei bodoh & pengecut mau bom dengan apa ?
awang budiman

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#136 Apr 9, 2012
yang penting goverment brunei tidak ada hutang dengan mana mana negeri....
awang budiman

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#137 Apr 9, 2012
malaysia pencuri
hidupsusah

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#139 Apr 10, 2012
Tak habis2 Malaysia ni dengki dgn Brunei knapa tak cukup duit ke c najib tua bangke nak mampos tu beri? Memang perut iblis mkn tak bace bismilah malaysial ni hahah
malaysia kalah

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#140 Apr 10, 2012
eeeeeeeee aaaaaaaaa maybe pasal bola ni dorang mental ani....harimau muda sudah tumbang d sangat oleh tebuan muda eeeeeeee aaaaaaaaa insallah kami akan maju lagi...dri segi sukan,bagunan dan kewangan...org malaysia dtg kebrunei kerita dorang nada pernah kami pacah tapi buat kerata berunei dtg miri limbang kk semua kana curi n kana pacah sooo sapa yg pemalas sekarang brunei or malaysia tantu lah malaysia pasal dorang nada kerja buat kerja malas dpt duit haram dri mencuri kerata org brunei saja...peace yo
Lorong jijik Hj Taib KL

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#141 Apr 14, 2012
Sebenarnya orang Indonesialah spesis orang utan. Sebab tu mereka pelihara orang utan di Kalimantan untuk mengelakkan kepupusan kaum keluarga mereka. Dan seperti biasa, Malaysia pencuri negara asia telah menculik orang utan Kalimantan untuk dijadikan maskot sukan Komanwel 1998. Aku rasa, mereka nak curi orang utan tu untuk dijadikan kaum keluarga mereka pulak. Lepas tu dorang akan mengaku orang utan tu sebagai hak milik Malaysia.
dingdong

United States

#142 Aug 29, 2012
Ingat akhirat.. ALLAH maha mengetahui..

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 7
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 5 min Soros 128,098
Motosikal modenas GT128 vs Yamaha LC135 (Nov '10) 7 hr din_gt 31
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 9 hr wak lu 76,407
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 18 hr haikal 808
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 20 hr pija 19,010
suka tak isteri anda memakai stokin? (May '09) Sat lanciau 533
Pakaian mandi kolam renang lelaki? (Oct '09) Sat spandex boy 733

Brunei People Search

Addresses and phone numbers for FREE