First Prev
of 3
Next Last
marzuki

Melaka, Malaysia

#1 Jul 7, 2008
saya ada besi kuning untuk dibuat cincin, untuk dijual. besi ni bukan untuk tarik duit. tapi untuk rezeki.
marzuki

Melaka, Malaysia

#2 Jul 7, 2008
saya nak jual besi kuning untuk buat cincin.
marzuki

Melaka, Malaysia

#3 Jul 7, 2008
berminat cal 0192458256
john

Kuala Lumpur, Malaysia

#4 Jul 7, 2008
bro, besi kuning tu kebal ke tak ?
sham

Kuala Lumpur, Malaysia

#5 Feb 20, 2009
adakah asli besi kuning kepunyaan saudara berapa harga nk d jual
bai

Malaysia

#6 Apr 21, 2009
sham wrote:
adakah asli besi kuning kepunyaan saudara berapa harga nk d jual
saya nak jual---berapa haga kamu nak beli
bai

Malaysia

#7 Apr 21, 2009
contack saya 019-7015018 jb
taufan 8118

Kuala Lumpur, Malaysia

#8 May 31, 2009
sy ade delima merah asli ditapakan dlm telaga emas selama 102 thn... hrg yg pernah dtwarkan ialah 1.5 juta oleh org kaya berunai... namum sy x mau jual sbb sy diamanahkan utk menjaganya... kalau nak negok hikmatnya... insyaallah...
hamba Allah

Melaka, Malaysia

#9 May 31, 2009
taufan 8118 wrote:
sy ade delima merah asli ditapakan dlm telaga emas selama 102 thn... hrg yg pernah dtwarkan ialah 1.5 juta oleh org kaya berunai... namum sy x mau jual sbb sy diamanahkan utk menjaganya... kalau nak negok hikmatnya... insyaallah...
kalau taufan sudi berkawan dgn saya, saya teringin sangat nak menghulurkan persahabatan.... bagaimana saya boleh hubungi tuan? atau tuan sudi hendak bersms dengan saya 012-6935814.... saya teringin hendak melihat kepelbagaian keindahan yang Allah ciptakan pada tiap2 sesuatu benda...
mazlee

Kuala Lumpur, Malaysia

#10 Dec 26, 2009
taufan 8118 wrote:
sy ade delima merah asli ditapakan dlm telaga emas selama 102 thn... hrg yg pernah dtwarkan ialah 1.5 juta oleh org kaya berunai... namum sy x mau jual sbb sy diamanahkan utk menjaganya... kalau nak negok hikmatnya... insyaallah...
salam.
sy sgt2 nak melihat keindahan brg2 mistik yg saudara miliki,jika anda berminat utk menjualnya juga sy berminat utk memilikinya
pekida

Johor Bahru, Malaysia

#14 Jan 8, 2010
taufan 8118 wrote:
sy ade delima merah asli ditapakan dlm telaga emas selama 102 thn... hrg yg pernah dtwarkan ialah 1.5 juta oleh org kaya berunai... namum sy x mau jual sbb sy diamanahkan utk menjaganya... kalau nak negok hikmatnya... insyaallah...
taufan..saya nk beli,saya di area lumut perak.boleh tinggalkan no contact.. harga sy tawarkan ialah 70 juta ringgit msia tunai. saya org kaya lumut pangkor
pekida

Johor Bahru, Malaysia

#15 Jan 8, 2010
sekarang sy berada di kuantan bisness urusan projek juta tnb,
Kaya Dari Pekida skit

Johor, Malaysia

#16 Mar 2, 2010
RM70juta jerk??
gaji maid saya mahal lagy.. duit lebih saya buat bakar jer.. x pun buat puntong rokok....jer... kadang2 byk sgt... nk bg org miskin pun... org miskin dah abis... mntak tolong ambik skit duit saya... beli batu tu.. ok ^_^
shah

Ipoh, Malaysia

#17 May 19, 2010
aku nak tahu hikmat besi kuning...
apa yang korang merepek nie. mcm mana aku blh masuk laman nie.
Hamba allah_Sarawak

Petaling Jaya, Malaysia

#18 Jun 4, 2010
Brg2 spt besi kuning ni,kenelah tau bende tu ada kadam ke tak?kebal ke?dapat 'upload duit' ke tak?kalau bende ada 3 kategori ni,barulah ada nilai,ori,tulen,kow!semua brg yg ORI,MESTI ADA KADAM...so kadam tu nantilah yg akan diperintahkan utk keje2 cari wang kat pintu rezki di alam ghaib nanti..dan,hanya org2 yg berilmu tinggi sja yg dapat "MEMERINTAH' kadam sbb org tu ada kebolehan ber DIALOG dgn kadam.dan hanya org yg arif dan berpengalaman saja yg mampu menembusi,mengisytihar kemampuan brg tsebut.maka,kpd para pembeli2,hati2lah jgn terlalu obses nak kaya.
mulu

Kuantan, Malaysia

#20 Jun 11, 2010
saya ade besi kuning .
sapa nak beli boleh kontek aku
murah sangat pun tak la mahal sangat pun tak

dan satu lagi batu delima pun nak jual
sapa berhajat nak beli ,boleh la beritahu.
mulu

Kuantan, Malaysia

#21 Jun 11, 2010
biasanya kadam tak mau ikut tuannya
kalau jauh sangat kadam tu memang tak mau ikut
Hamba allah_Sarawak

Shah Alam, Malaysia

#22 Jun 12, 2010
mulu wrote:
biasanya kadam tak mau ikut tuannya
kalau jauh sangat kadam tu memang tak mau ikut
itulah pasal..kenalah org yg betol2 pandai berdialog dgn KADAM nya..
ada ayat nya pakcik oii...hanya org tertentu saja mampu memerintahnya buat kerja2 yg kite nak.
wann

Kuala Lumpur, Malaysia

#23 Jun 28, 2010
mazlee wrote:
<quoted text>
salam.
sy sgt2 nak melihat keindahan brg2 mistik yg saudara miliki,jika anda berminat utk menjualnya juga sy berminat utk memilikinya
sy ada besi kuning nak d jual..kepopong besi kuning dgn harga rm 8500 kalu berminat boleh hubungi sy 019-9491536 ( wann )
Abdul Rozak

Jakarta, Indonesia

#24 Jul 29, 2010
saya mau jual besi kuning tahan tembak asli
Lokasi Jakarta Barat
telepon 021-97645426

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) 52 min anan06 3,769
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 2 hr Master of Bisnes 128,073
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) Sat wahabijumud 76,380
don't pray for mh370 (Mar '14) Sat RUDY 450
Mencari barang kebal(batu merah delima) sabah s... (Mar '14) Sat bonjou 7
jihad dedah bahaya syiah bkn bermusim Sat bahayanya syiah 15
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) Fri wan 19,006

Brunei People Search

Addresses and phone numbers for FREE