Hikmah pawang

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#43 Sep 24, 2010
suka setimmm wrote:
<quoted text>
Tok pawang...sye musykil gek ada budak sekolah ting3 pun dah x de dara.,.saya dah dkat monopus ni pn x de org nak...huhuhu.,ada cara nak tlg sye...
ucu...ucu.....heheheheee.
ucu yg merancang, Allah jua yg menentukan,
mcam tau2 aja budak skolah ting3 pun dah x de dara, hehehee &
tau2 aja ucu dah dkat nak monopus....mcam xbetol aja...Ialah ucu...
knapa, mengapa xde org nak?????
hanya cara yg dpat pawang tlg ucu ialah kembalikan kisah ucu dting3 msa skolah dulu & tanya aja pd diri ucu cndiri, banyak jawabannya dkepala ucu...hehehee....
ucu...ucu....
nana nini

Ampang, Malaysia

#44 Sep 24, 2010
mak dara..saya nak taw jugak..pe care nak ketatkan lubang faraj.....
Hikmah pawang

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#45 Sep 25, 2010
nana nini wrote:
mak dara..saya nak taw jugak..pe care nak ketatkan lubang faraj.....
cian ucu satu ni.... mana pigi mak dara kita ni.....dia yg buka tajuk ni, xmau jawab pulak. klau pawang kasi petua, nnti dia ckp pawang plak potong jalan...hehehehee, oii mak dara.....banyak betol bisness mak dara ni.....heheheheee...
Ya cu, kita tunggu aja jawaban dr mak dara.
cian ucu ni eh...
suka setimmm

Batu Caves, Malaysia

#46 Sep 25, 2010
Hikmah pawang wrote:
<quoted text>
ucu...ucu.....heheheheee.
ucu yg merancang, Allah jua yg menentukan,
mcam tau2 aja budak skolah ting3 pun dah x de dara, hehehee &
tau2 aja ucu dah dkat nak monopus....mcam xbetol aja...Ialah ucu...
knapa, mengapa xde org nak?????
hanya cara yg dpat pawang tlg ucu ialah kembalikan kisah ucu dting3 msa skolah dulu & tanya aja pd diri ucu cndiri, banyak jawabannya dkepala ucu...hehehee....
ucu...ucu....
Sye x paham maksud tok...saya sek pompuan tok ,masuk kolej baru jumpa lelaki, punya takut dgn llaki..sbb nenek ada pesan jangan kawan ngan llaki nanti takut mengandung... Sbb tak gatal mcm ada pompuan kat dlm ni ada yg sibuk nak jual dara.,nak ketatkan faraj le wlaupun belum kawin...cakap2 lucah le...mcm2.,cara mcm tu baru lelaki tertarik kat kita nak ke tok...atau tok ada cara lain untuk owg lelaki dtg pinang saya...nick saya mcm tu pasal saya peminat sdr setimmm tu..bukan yg apa yg tok pikir.
Hikmah pawang

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#47 Sep 25, 2010
suka setimmm wrote:
<quoted text>
Sye x paham maksud tok...saya sek pompuan tok ,masuk kolej baru jumpa lelaki, punya takut dgn llaki..sbb nenek ada pesan jangan kawan ngan llaki nanti takut mengandung... Sbb tak gatal mcm ada pompuan kat dlm ni ada yg sibuk nak jual dara.,nak ketatkan faraj le wlaupun belum kawin...cakap2 lucah le...mcm2.,cara mcm tu baru lelaki tertarik kat kita nak ke tok...atau tok ada cara lain untuk owg lelaki dtg pinang saya...nick saya mcm tu pasal saya peminat sdr setimmm tu..bukan yg apa yg tok pikir.
hehehe...cu....cu....ni dah jadi masaela ni. yalah cu....
Allah maha tau & apa yg djadikannya d alam semesta ni smuanya berpasangan. Apatah lagi kita yg d berikan akal ni hingga jodoh pun terletak dtangannya hanya kemahuan & kehendak kita cndiri aja yg dapat menyalesaikannya. ckarang pun ucu cndiri dah tau jawapannya, kenapa? & mengapa?. oklah ucu.

knapa ucu mesti takut pd llaki??? kan suami nenek ucu seorg llaki....& apakah berkawan ngan llaki ni boleh terjadi mengandung?
hehehe ucu....cu....ciannya ucu....
Klau begini penjelasan ucu, pawamg caya, ucu akan bertemu llaki yg baik utk ucu.
Hidup ddunia ni begitu bnyak ragamnya cu. Ada yg gatal2 pun xde jga yg boleh kawin. yg nak jual dara tu pun belum tentu dapat kawin. akhirnya ckap, xde jodohlah & yg dah kawin pun, mau hdup cndirian, Xsehaluanlah...yalah cu mcam2 aja yg kita dengar.

Sebenar-benarnya org yg akan menjadi suami/isteri untuk kita itu, tulah yg terbaik Allah berikan jodoh untuk kita. Hanya kita aja yg berperangai Xbaik hingga terjadi pecah belah rumah tangga.
begini ajalah ucu........cara yg terbaik utk ucu, pawang berikan agar permintaan ucu dtunaikan hanyalah ngan lemparkan senyuman & ramahmesra, manjakan suara kata2 ucu pd ucu tujukan. Hilangkan rasa takut & malu, timbulkanlah kata mesra. Bila de yg tanya ucu "masih singleka?" jawablah "pinanglah klau ndak" bila dah buku bertemu ruas, selesailah masaelah ucu kan....pawang doakan semoga berjaya ngan cikit hikmah ni..... Amin....
black

Kuala Lumpur, Malaysia

#48 Sep 25, 2010
allah nak ketak kan lubang dibicangnya, kte bicang mcmane nak ketakkn poket tu, bila dah ketak bukan lubang burit je boleh ketak, dgn lubang hidung po boleh....
setimmm

Kuala Lumpur, Malaysia

#49 Sep 25, 2010
suka setimmn wrote:
<quoted text>
Knapa cari mak dara.., carile saya maśh anak dara...hehehe
u dara lg ke...meh cini kat i...0176372844
Mak Dara

Kuala Lumpur, Malaysia

#50 Sep 25, 2010
Sila kembali ke Tajuk asal ya iaitu
Nak kecilkan lubang faraj-Bujang/Berkahwin

[] Forum ini adalah bertujuan untuk para kaum Hawa
[] Para kaum adam, buat le Forum sendir En abg oi.
ingin tahu

Cheras, Malaysia

#51 Sep 26, 2010
Hikmah pawang wrote:
<quoted text>
Sama2, kasih dterima, hehehe....cu pawang ni on behalf mak dara aja, tp xpalah cu, mak dara tu pun saudara pawang jga klau nak contact Mak Dara, ni number hpnya 0177557012 lagi pun Mak Dara ni selalu sibok dng bisnessnya, yalah cu. pawang kasih petuanya & pd smua yg ingin mencuba silakan.
Niatkan krna Allah Taala jua.
Ambil 3 helai daun sirih & 1 biji pinang muda.
dcampurkan & dtumbuk halus serta dratakan.
campurkan sedikit air agar kelihatan lembab.
kemudian tamalkan pd pipi & muka.
biarkan sehingga kering lepas tu cuci.
Amalkan 3x dlm 1 minggu.
InsaAllah kulit pipi ucu akan kelihatan segar & kemerah-merahan dan disulami dengan senyum, ucu akan selalu nampak mudalah.
hehehe... tu aja lah cu...
Selamat mencuba...
terima kasih tok nanti ucu cuba ya.
mrs salam

Cheras, Malaysia

#52 Sep 26, 2010
Mak Dara wrote:
Sila kembali ke Tajuk asal ya iaitu
Nak kecilkan lubang faraj-Bujang/Berkahwin
[] Forum ini adalah bertujuan untuk para kaum Hawa
[] Para kaum adam, buat le Forum sendir En abg oi.
assalamualaikum mak dara,
boleh tanya sikit, mak dara ni yg toke jamu mak dara tu ke? atau yg lain.

saya nk tanya kalau org dah monopose, dia dah hilang nafsu ... ke?
Hikmah pawang

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#53 Sep 26, 2010
ingin tahu wrote:
<quoted text>
terima kasih tok nanti ucu cuba ya.
Sama2 ucu, dpersilakanlah ucu mencubanya....
Mak Dara

Kuala Lumpur, Malaysia

#54 Sep 26, 2010
Hikmah pawang wrote:
<quoted text>
Sama2, kasih dterima, hehehe....cu pawang ni on behalf mak dara aja, tp xpalah cu, mak dara tu pun saudara pawang jga klau nak contact Mak Dara, ni number hpnya 0177557012 lagi pun Mak Dara ni selalu sibok dng bisnessnya, yalah cu. pawang kasih petuanya & pd smua yg ingin mencuba silakan.
Niatkan krna Allah Taala jua.
Ambil 3 helai daun sirih & 1 biji pinang muda.
dcampurkan & dtumbuk halus serta dratakan.
campurkan sedikit air agar kelihatan lembab.
kemudian tamalkan pd pipi & muka.
biarkan sehingga kering lepas tu cuci.
Amalkan 3x dlm 1 minggu.
InsaAllah kulit pipi ucu akan kelihatan segar & kemerah-merahan dan disulami dengan senyum, ucu akan selalu nampak mudalah.
hehehe... tu aja lah cu...
Selamat mencuba...
Salah tu En Abg oi..tu number hp anak saudara saya. Aim namanya, Anak saudara saya ni bab2 ilmu ghaib atau kenal diri bolehah layan dia. Kalau kamu nak no telefon Mak Dara kenelah datang Kedai Jamu Mak Dara di BBU/JB.
yamahalc

Kuala Lumpur, Malaysia

#55 Sep 26, 2010
mak dara...nak ketatkan lobang macam mana2?bleh caye ke???

“M I BOTHERING U?”

Since: Aug 10

Location hidden

#56 Sep 26, 2010
Mak Dara wrote:
<quoted text>
Salah tu En Abg oi..tu number hp anak saudara saya. Aim namanya, Anak saudara saya ni bab2 ilmu ghaib atau kenal diri bolehah layan dia. Kalau kamu nak no telefon Mak Dara kenelah datang Kedai Jamu Mak Dara di BBU/JB.
ingat lupa lah...skudai kiri ke kanan tu ya??
Mak Dara

Kuala Lumpur, Malaysia

#57 Sep 26, 2010
nana nini wrote:
mak dara..saya nak taw jugak..pe care nak ketatkan lubang faraj.....
Nenas Batu.Kamu cari/beli di mana-mana pasar tani atau di kedai Jamu.
Rendam Nenas batu tu selama 3hari (72jam) & minum airnya sstiap hari (500ml). Datang bulan & orang mengandung tidak di benarkan.
hana

Kuala Lumpur, Malaysia

#58 Sep 26, 2010
ayam sabung siam wrote:
<quoted text>
ingat lupa lah...skudai kiri ke kanan tu ya??
Wat ape kat sini bang..,sape yg nak dpt khidmat mak dara ni.,hehehe

“M I BOTHERING U?”

Since: Aug 10

Location hidden

#59 Sep 26, 2010
hana wrote:
<quoted text>
Wat ape kat sini bang..,sape yg nak dpt khidmat mak dara ni.,hehehe
errr...alamak !!! salah rumah lah plak??? hehehe maklum lah umah flet bnyk pintu...huhu kebetulan dah sampai nie elok jugak ilmu nie buat amalan bg kat orgumah...tak gitu mak dara??
hana

Kuala Lumpur, Malaysia

#60 Sep 26, 2010
ayam sabung siam wrote:
<quoted text>
errr...alamak !!! salah rumah lah plak??? hehehe maklum lah umah flet bnyk pintu...huhu kebetulan dah sampai nie elok jugak ilmu nie buat amalan bg kat orgumah...tak gitu mak dara??
Nape x ajak ownggumah shopping kat sini..hehehe..

“M I BOTHERING U?”

Since: Aug 10

Location hidden

#61 Sep 26, 2010
hana wrote:
<quoted text>
Nape x ajak ownggumah shopping kat sini..hehehe..
dah lah tu....jumpa kita balik umah kita....malu lah kat jiran2 tu..hehe
Mak Dara

Kuala Lumpur, Malaysia

#62 Sep 26, 2010
ayam sabung siam wrote:
<quoted text>
errr...alamak !!! salah rumah lah plak??? hehehe maklum lah umah flet bnyk pintu...huhu kebetulan dah sampai nie elok jugak ilmu nie buat amalan bg kat orgumah...tak gitu mak dara??
Berkhawin : Cubalah...banyak khasiatnya.
Bujang Kafir: Juga boleh cuba
Bujang Islam: Tuhan kamu tak Marah ke?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
No hp bini" gatal (Jul '12) 5 hr Anonymous 52
this is Hudud! No Christmas decorations in Brunei 7 hr santa 1
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 11 hr cucu tok ayah 76,445
Brunei yakin jadi negara maju 12 hr Pemuda dari masa ... 3
brunei is a racist country? (Jun '13) 12 hr D King 29
VIMAX.... Ada sesiapa yang pernah CUBA????? (Feb '11) 13 hr Barangbagusbrunei 24
Pakaian mandi kolam renang lelaki? (Oct '09) 13 hr Biru Muda 767
More from around the web