Mencari kenalan

Posted in the Brunei Forum

Comments (Page 40)

Showing posts 781 - 800 of1,073
|
Go to last page| Jump to page:
ain muar

Seremban, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#861
Nov 29, 2009
 

Judged:

1

1

1

antu wrote:
<quoted text>
apsal ain punya dah lodos ke?
dah lobos dah...tu yg nk negro tu..hehehe
khai

Seremban, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#862
Nov 29, 2009
 

Judged:

1

1

1

adek wrote:
<quoted text>
i plak klu negro batang pnjang...peh..sedap gile
batang abg pun besar gak..jom kite cuba dulu bru tau..abg pun dah stim ni,dah lama tak dpt cipap.
adek

Seremban, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#863
Nov 29, 2009
 

Judged:

1

1

1

khai wrote:
assalamualaikum...boleh abg tau adek belajar di mana?abg sebenarnya amat perlukan kasih syg adek...tapi abg busy dan abg tak pernah merasai kasih syg seorang adek.
adek pun dahaga kasih seks drpd abg,adek bljar di sekolah pondok di tanjung tualang..
khai

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#864
Nov 29, 2009
 

Judged:

1

1

1

mengarutlah ruangan chat ni...boring gila......semua org tak betul.gila seks...kalau nak seks sgt dtg kat ipk.kita boleh bual kat dlm
man

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#865
Nov 29, 2009
 

Judged:

1

1

1

betul tu khai...ruangan ni memboringkan...saya sokong khai.....saya setuju...
man

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#866
Nov 29, 2009
 

Judged:

1

1

1

buatlah benda berfaedah.
zai

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#867
Nov 29, 2009
 

Judged:

1

1

1

wa caya lah khai.lu memang sound direct.wa respek sama lu.
adek

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#868
Nov 29, 2009
 

Judged:

1

1

1

khai wrote:
mengarutlah ruangan chat ni...boring gila......semua org tak betul.gila seks...kalau nak seks sgt dtg kat ipk.kita boleh bual kat dlm
ko ingat ipk tu rumah BAPAK ko ke..ni msti kuat rasuah ni..PUKIMAK punya polis...ade ke nk buat seks dlm ipk...
adek

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#869
Nov 29, 2009
 
zai wrote:
wa caya lah khai.lu memang sound direct.wa respek sama lu.
butuh kimak lu la...kejap khai,man dan zai..huhuhu..
khai

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#870
Nov 29, 2009
 
thanks.lu tunggu
remy

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#871
Nov 29, 2009
 
huhuhu

Since: Mar 08

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#872
Nov 30, 2009
 
lagi.........
Aku tak nak terkena

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#873
Nov 30, 2009
 
antu wrote:
lagi.........
antu ko!
bunga

Seremban, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#874
Nov 30, 2009
 
adek wrote:
<quoted text>
ko ingat ipk tu rumah BAPAK ko ke..ni msti kuat rasuah ni..PUKIMAK punya polis...ade ke nk buat seks dlm ipk...
biasa la beb...polis bkn leh caye skrg ni..yg byk langgar undang2 tu polis le..
khai

Seremban, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#875
Nov 30, 2009
 
bunga wrote:
<quoted text>
biasa la beb...polis bkn leh caye skrg ni..yg byk langgar undang2 tu polis le..
yg lu sibuk apesal! lantak aku nk mkn rasuah pe..
mmg selalu dlm ipk tu aku bawa msk betina jalang..tiap2 malam aku buat seks dlm ipk..kalau ko nk dgn puki ko aku sapu!ada bran!
man

Putrajaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#876
Nov 30, 2009
 
jangan marah die..die anak haram..anak haram memang la cam tu..dulu mak die suh g sekolah die g skodeng orang..mak suruh g solat..dia masuk bilik melancap..anak haram la kata kan..pepe pun jangan marah die..die ank haram..haha

Since: Mar 08

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#877
Nov 30, 2009
 
jangan gaduh2 geng..tak baik

“Gigiet”

Since: May 09

jom skodeng..

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#879
Nov 30, 2009
 
mmg mengarut tol la korang nie...

meheheheee
man

Putrajaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#880
Nov 30, 2009
 
aku tak marah..nasihat je..hehe eh sejak bila lak kaum antu ngan drakula jadi baik lak ni ye??ni msti korang tak lulus ujian jadi antu kan..ceplos satu geng ngan korang gak ke??hehe
adek

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#881
Dec 1, 2009
 
khai wrote:
assalamualaikum...boleh abg tau adek belajar di mana?abg sebenarnya amat perlukan kasih syg adek...tapi abg busy dan abg tak pernah merasai kasih syg seorang adek.
waalaikumussalam...adek stdy kat sabah..abg tak de adik ke??

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 781 - 800 of1,073
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

5 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
Bandar Seri Begawan: Brunei oil production to f... (Nov '13) 2 hr Bulu idung labat 11
AirAsia flight shoots off runway in Brunei 2 hr Bulu idung labat 13
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 3 hr kenatry 18,966
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 7 hr rizal 664
kenapa MELAYU BRUNEI TIDAK SUKA ORANG IBAN ....... (Apr '13) 8 hr bossKOJAK3 1,650
don't pray for mh370 15 hr anonim 174
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 18 hr Aishah 127,977
•••
•••