LOKASI HARTA KARUN/EMAS BERBiLLION RM?..

Posted in the Brunei Forum

Comments (Page 4)

Showing posts 61 - 80 of279
|
Go to last page| Jump to page:
imam hadhari

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#69
Aug 6, 2008
 
hati nurani seindah salju wrote:
salam..
sapa-sapa yang jumpa harta karun berjuta-juta tu, jangan lupa masukan ke akaun adik ye.
ni akaun maybank adik
(5120-1700-5725)....
cara nak masukkan duit senang je. hehehee.. jangan lupe tau masukkan.:)
mintak macam tu je ke?
BON USA

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#70
Aug 6, 2008
 
Ada sesiapa yang berminat untuk membeli BON milik kerajaan USA pada 1930-an... Bon ini dijumpai di perairan Filipina setelah kapal yang membawa bon tersebut ke Taiwan tenggelam di situ.... Sesiapa yang tahu mengenai sejarah dan nilai bon tersebut boleh melihat sendiri keaslian bon tersebut jika berminat.
pemburu harta karun

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71
Aug 14, 2008
 
hantu emas wrote:
adussss maner mas niii
hantu emas call saya no tel atau beri e mail

Since: Aug 08

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#72
Aug 15, 2008
 
Ini pengalaman aku sendiri semasa giat mengusaha mengeluarkan harta karun dari perut bumi di dua tempat berasingan kat Johor. Bermacam bomoh tengok memang ada harta tu. Ada usaha mengambil harta tu dengan cara kedukunan tapi tak berjaya. Kononnya jin yang menjaganya tidak mengizinkan harta harta tu diambil maknusia. Dah lebih 10 taun dah perkara tu berlalu. Apa perlu aku buat. Adakah masih ada peluang lagi untuk aku dan seorang kawan kat KL mengusahakannya.
DETECTOR

Klang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#73
Aug 17, 2008
 
ADA BAGILAH E.MAIL ATAU NO HP

Since: Aug 08

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#74
Aug 18, 2008
 
DETECTOR wrote:
ADA BAGILAH E.MAIL ATAU NO HP
HP aku 019-7570897.
Peropesor kloon

Germany

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#75
Aug 18, 2008
 
"GOLD GLORY GOSPEL"
saiful bukhari azlan

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#76
Aug 18, 2008
 
selam bontot i lagi sedap
irwanshah

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#78
Aug 25, 2008
 
Harta karun yang paling mudah untuk kawan-kawan temui. Cuma perlu sms nama dan alamat serta email anda kepada kawan.Harta ini gunakan sebaiknya.apabila sudah menarik nafas lega, peliharalah keharmonian keluarga tanpa melakukan kesilapan lagi. kejayaan bersama-sama.

sms ke 0173165226
irwanshah

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#79
Aug 25, 2008
 
ahli wrote:
<quoted text>hai kak nik bila nak masuk mpsb?
sms nama dan alamat anda pada saya
0173165226
Pak Bayau

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#80
Sep 9, 2008
 
hahahaaa.....
gila la korg ni mcm aku gak...
malangnya korg tak dpt harta karun spt yg aku dpt kat sabah...
mahu pun ia bukan harta karun tapi ianya barang2 peninggalan Jepun. klu tak caya betul tak dlm sejarah penjajahn jepun telah lari ke utara sabah.
Disana mereka kalah terhadap org Australia....
betul tak?
hahahaaa... namun senjata n bargn tersebut atok aku dah tanam balik kat suatu tempat yg aku sendiri tak pasti...
Tak caya... korg punya pasal la....
gomburman

Sandakan, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#81
Sep 10, 2008
 
macam mana prof tahu harta karun tu bernilai -+ 14 bilion ,sdnakan harta tu belum tentu wujud. barang kali prof ni dah tak siuman kot.
RM3150 SEMINGGU

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#82
Sep 10, 2008
 
Nak tahu bagaimana saya mendapat pendapatan RM3150.00 setiap minggu.

Hanya dengan 160...tuan tuan dah layak untuk mendapat RM200, Rm300, RM400 atau RM700...atau yang paling best RM1050 seminggu sekali.

BAGAIMANA CARANYA? HUBUNGI SAYA...0193893074. Orang di sekitar KL...jangan segan-segan untuk hubungi saya. Demi masa depan anda dan keluarga.

Kalau susah cari orang dan tuan tuan nak duduk diam saja...saya boleh bantu mendapat pendapatan setiap minggu... SETIAP MINGGU TUAN-TUAN AKAN DAPAT... MODAL DAPAT BALIK... HUBUNGI SAYA SEGERA 0193893074

Terima kasih
Tuanku

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#83
Nov 13, 2008
 
Saya pencari harta karun memakai alat: Scanmaster Quad 1550 dan Garret GTI 2500. Setahu saya, GPS adalah alat untuk menentukan pinpoint satu lokasi. Alat tercanggih sekarang yang dapat mendetect sampai kedalaman 300 feet Lorenz Deepmax.
kayu getah

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#84
Nov 13, 2008
 
pernah berjaya ke sahabat?
Kawan

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#85
Nov 13, 2008
 
Semenanjung Tanah Melayu memang terkenal dikalangan penjajah kerana emasnya. Sejak zaman Portugis sampai kepada British, mereka memang datang sini untuk menjarah emas dibumi kita. Bumi kita bukan saja ada emas tapi semua jenis logam. British kayaraya sampai sekarang kerana berjaya mengaut harta karun di bumi Malaya.

Kalau mereka tahu kita ada petroleum dah tentu mereka takkan merdekakan kita. Mereka akan pegang kita macam mereka pegang Brunei.

Kalau nak tahu lombong bijih timah tu sebenarnya lombong emas. British memperbodohkan orang melayu dengan mengatakan mereka melombong bijih untuk cover-up padahal mereka sebenarnya melombong emas. Dimana ada bijih timah disitu ada emas. Lesen lombong bijih diberi kepada kaum cina. Melayu tak tahu apa-apa.

Tentera jepun pun tahu pasal ini, sebab tulah mereka bunuh orang cina yang kerja dilombong bijih sebab mereka nakkan emas tu.

Sekarang ada penemuan terbaru. Disepanjang banjaran Titiwangsa ditemui sejenis logam yang jauh lebih berharga dari emas & petroleum iaitu plutanium. Bahan untuk membuat nuklear.

Orang Melayu ni tak tahu yang kita sebenarnya memiliki bumi yang sangat kaya. Dibawah tapak kaki kita ada emas. Orang India yang balik negeri setelah berjaya mengumpul harta dari menjaja dikaki lima menyebarkan cerita dengan mengatakan di malaysia emas boleh ditemui ditepi-tepi longkang.

Nama Semenanjung Tanah Melayu dalam bahasa sanskrit ialah 'Malayanaram' bererti semenanjung emas.
kayu getah

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#86
Nov 13, 2008
 
oooo... banyak gak info2 yg aku dpt kat kau kawan... ada lagi sape2 nak share?
Julita

Penang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#87
Nov 13, 2008
 
RAHSIA MENJANA RM15,000 DALAM MASA 60 HARI DARI RUMAH TERBONGKAR!

Dapatkan panduan;
'TEKNIK RAHSIA BAGAIMANA MENJANA RM15,000
DALAM MASA 60 HARI DARI RUMAH' bernilai RM14.90!
Tempah sekarang pada harga promosi RM5.00!

Cara tempahan;
Poskan RM5.00, Nama/alamat anda kepada;
Julita Binti Adri,
3G-1, Pusat Daerah Seksyen 6,
Jln. 6/7, 40000 Shah Alam, Selangor.

Pesanan akan dihantar dlm 7 hari setelah kiriman anda diterima, insyaAllah
Kawan

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#88
Nov 13, 2008
 
Kawan wrote:
Sekarang ada penemuan terbaru. Disepanjang banjaran Titiwangsa ditemui sejenis logam yang jauh lebih berharga dari emas & petroleum iaitu plutanium. Bahan untuk membuat nuklear.
Sorry....salah info. Bukan plutanium tapi uranium. Bahan asas untuk membuat nuklear. Beribu kali lebih power dari petroleum.
Tuanku

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#89
Nov 14, 2008
 
Kayu getah, saya pernah berhasil mendapatkan sebongkah emas (nugget) di Endau perbatasan Negeri Johor dengan Pahang pada tahun 2006 silam. Sekarangpun jika pergi ke pantai Mersing banyak orang cari butiran emas.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 61 - 80 of279
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

26 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 1 hr akudtgdrpuki 127,742
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 2 hr boy 532
Video Nurse RIPAS d hamba abdikan olih sebuah k... 7 hr Kojak3 asli 8
KOJAK3 aDaLaH FoRuMeR PeMBeRaNi (Feb '12) 7 hr Kojak3 asli 489
kesedapan jubur adikku, nina 7 hr Kojak3 Kedayan Mihir 10
cari pasangan hidup (Jan '11) 8 hr yuni hairunita 14
UN criticises Brunei over tough new... 19 hr Perang urat saraf 5
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) Thu Anonymous 3,680
•••
•••
•••
•••