Membeli Cicak Tokek

Posted in the Brunei Forum

Comments (Page 136)

Showing posts 2,701 - 2,720 of8,106
|
Go to last page| Jump to page:

Since: Nov 10

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3075
Dec 3, 2010
 
mikelee wrote:
ada seekor cicak tokek 8 ekor cicak tokek berat 320gram sampai 370 gram boleh jual berapa?????
nak jual rm 1 juta..barang dekat mersing..
kwn i kata ini cicak tokek dia orang ada suntik...boleh laku kah..???
suntik2 tak boleh tak asli lagi. Dah masuk ubat doktor boleh kesan.
eman mirai

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3076
Dec 3, 2010
 
habitat tekek ni kt mana?dye dok dlm hutan ke?sarang dye cm mana?
awang azman

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3077
Dec 3, 2010
 
saya ada sekor tokek bintik oren sebesar 2 jari lebih,kalau encik berminat saya akan jual kalau harga yang ditawarkan berpatutan, no hp saya 0135677207 limbang
Zham

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3079
Dec 3, 2010
 
Kepada tuan2 broker / owner2

Saya menguruskan jualbeli tokek seberat 320g ke atas.

Jika anda ingin berurusan sila hubungi saya di nombor 0172496242

Terima Kasih
roy

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3080
Dec 3, 2010
 
eman mirai wrote:
habitat tekek ni kt mana?dye dok dlm hutan ke?sarang dye cm mana?
Tokek memang duduk dalam hutan di mana dahan yg sudah patah dan berlubang atau celah-celah batu,Ia makan serangga dan anai-anai juga telur burung.Senang nak cari duduk tepi hutan pada lewat petang,jikalau ada bunyi yg kuat "Tut-KeK"itulah dia tokey,jikalau bunyi "Tut-tut-tut'itu juga dia tetapi kecil sahaja.Harap kamu berjaya.
nizam

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3082
Dec 3, 2010
 
Heran wrote:
<quoted text>
huh! kaya, kaya, kaya, hang memang kaya....
kaya, kaya, kaya
saya nak jual tokek saya tp berat cuma 260g. harga 25k. nak tranfer to rusia. offs com. so xbole nak jaga. bole call 0102141414
azs

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3083
Dec 3, 2010
 
lani tokek laku hnya yg berat 320gm keatas ja..yg bawah 300gm tak jalan..harga pun rendah
ketot

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3084
Dec 4, 2010
 
dh ada dlmtv baru2 ni..tokek ni x leh wat ubat pn..tokek dh x dok harga..jgn la nk mnjd kaya raya..
beram taiping

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3085
Dec 4, 2010
 
btol k hrga 2???klu btol aq ade tokek
tpi aq x nk jual lgi bb brat dye 400gram bru..
acong83

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3086
Dec 4, 2010
 
mat wrote:
baru2 ni ade cine tanye sy..ade buyer x,sy jwb xde sbb hrge yg dye letak terlalu tinggi..
350,360,380=350k..
sape yg berani harge ni??saya taw ia terlalu tinggi..
tp ini yg sy terima dr tuan.dan saya x ambik untung satu sen pon..
klu 300k ade la,tp ko kne trun jb..
0179733148 acong
casper

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3087
Dec 4, 2010
 
beram taiping wrote:
btol k hrga 2???klu btol aq ade tokek
tpi aq x nk jual lgi bb brat dye 400gram bru..
betul ker ader 400g..?

kalau ada..

saya nak beli..

call or text 0173855231
apez

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3088
Dec 4, 2010
 
ada 13 ekor hampir 250g setiap 1.
total 16k.berminat sila hubungi
0175956177

Since: Nov 10

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3089
Dec 4, 2010
 
beram taiping wrote:
btol k hrga 2???klu btol aq ade tokek
tpi aq x nk jual lgi bb brat dye 400gram bru..
kalau bro nak bela ok. Kena tahu cara jaga. Makan kena cukup kalau nak besar. Saya takut nanti dia makin susut kalau tak pandai jaga.

Aper2 hal sms saya ok

0199579794 - jamaludin
mikelee

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3090
Dec 4, 2010
 
Haikal wrote:
SALAM , SAYA PEMBELI TOKEK YANG BERURUSAN SECARA LANGSUNG DENGAN PENJUAL , MENAWARKAN HARGA CICAK TOKEK UNTUK DIBELI ,
TOKE YANG DICARI ADALAH JENIS YANG BERBINTIK MERAH
SENARAI HARGA ADALAH SEPERTI DI BAWAH :
400 gram 440 gram = RM 1 Juta RM 1.2 Juta
500 gram 600 gram = RM 1.2 Juta RM 4 Juta
600 gram 700 gram = RM 4 Juta RM 8 Juta
700 gram 800 gram = RM 8 Juta RM 15 Juta
800 gram 900 gram = RM 15 Juta RM 18 Juta
900 gram 1000 gram = RM 18 Juta RM 23 Juta
juga mencari tokek 360 gram -390 gram sebanyak 7 ekor dengan kadar harga RM 180,000 RM 230,000 /SEEKOR
Dan mencari tokek 310 gram 359 gram sebanyak 12 ekor dengan kadar harga RM 130,000 RM 150,000 /SEEKOR
HUBUNGI SAYA : Paie 0172644268 @ 0133217911
tipu tipu punya tel...dan tipu tipu
Heran

Kota Kinabalu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3091
Dec 4, 2010
 
beram taiping wrote:
btol k hrga 2???klu btol aq ade tokek
tpi aq x nk jual lgi bb brat dye 400gram bru..
mak datok! macam besar tikus putih la ba tu kan? he he he, he he he, dan lagi he he he.... orang melayu ni memang paling penipu kat malaysia ni. Pemandu teksi kat KL tu kerap kali sya hampir kena tipu suatu masa dulu.... nah gara2 terlampau geram dgn penipu khasnya pemandu teksi sejak beberapa tahun ni sya tak pernah dah naik teksi kecuali ada kupon dan ada deal dgn hotel.... padan muka pemandu teksi penipu, saya dulu sebenarnya kesian dgn pemandu teksi, naik tanpa kupon supaya konon nak tolong pemandu tu dapat lebih, tau tau memang pemandu tu nak lebih yg luar biasa pun he he he
Heran

Kota Kinabalu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3092
Dec 4, 2010
 
mikelee wrote:
<quoted text>
tipu tipu punya tel...dan tipu tipu
pa nak heran, melayu kalau tk berpegang teguh dgn Islam, memang penipu besar! Lebih teruk, d guna atas nama Islam utk menipu
mad

Penang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3093
Dec 4, 2010
 
ada stok bbrp ekor 200g-250g.
Sila hubungi 0179008506
ewan

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3094
Dec 4, 2010
 
aku ade tokek seberat 200-290g sebanyak 30 ekor....berada di sekitar kawasan selangor dan kuala lumpur...serius buyers dikehendaki...0173086936-samad (24 hour)
ewan_08

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3095
Dec 4, 2010
 
beram taiping wrote:
btol k hrga 2???klu btol aq ade tokek
tpi aq x nk jual lgi bb brat dye 400gram bru..
salam bro..jgn tunggu lama2...bulan ni bulan terakhir..mulai januari sape yg ada tokek kalau nak jual perlu ada lesen...kerajaan dah wartakan sebagai haiwan perlindungan...kpd owner2 tokek yg tamak dan cerewet tak tentu pasal tu.selamat menyesal...
Dr Bro

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3098
Dec 4, 2010
 
Mana bukti yg cicak tokek boleh ubat penyakit HIV xpernah kluar brita kt tv atau s.kabar pun. buktikan klu cicak ni bleh buat ubat HIV.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 2,701 - 2,720 of8,106
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

15 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
kenapa MELAYU BRUNEI TIDAK SUKA ORANG IBAN ....... (Apr '13) 38 min Famous Girl glamer Brunei 1,649
don't pray for mh370 6 hr anonim 174
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 9 hr Aishah 127,977
PERBEZAAN PAKAIAN WANITA BRUNEI DAN MALAYSIA da... (May '13) 10 hr Nad JB 42
PAKATAN RAKYAT tak layak mentadbir negara (Feb '10) 10 hr Nad JB 39,230
Dencom (Dec '09) 10 hr Nad JB 3,382
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 11 hr jimie 663
•••
•••