main dengan mak saudara sendiri...

Posted in the Brunei Forum

Comments

Showing posts 1 - 3 of3

Since: Jul 13

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jul 6, 2013
 
kau orang pernah tak main atau raba dengan mak saudara kau org sendiri..sapa yg ada pengalaman tu share la kat sini.. tak kira la apa cara ko main tu..atau ada kisah2 rakan2 kau org yg main dengan mak saudara sendiri..apa cerita anda????
adam

Ashburn, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Mar 4, 2014
 
Aku pernah,mak mertua abg aku,dia janda,arietu,dia tidur rumah aku,dia tidur kt bilik aku sebab aku tidur sorg dan bilik kosong xdew dah,so masa tu dia ingt,aku nie x stim ngan perempuan tua,so,dia selamba jeqk tido,padahal masa tu aku stim kowt,tengok dia tido pki sluar tight,x pki underwear plak tu,aku masa tu stim gila,dan aku cuba raba bontot dia,tpi tkut jugk ku dia mrah,so aku brani raba jeqk,keesokan paginya,aku lupa mlam tdi nk zip sluar,so btg aku tegak jeqk smpai pgi,pgi tu,aku rasa mcmaku kena lncap,so aku bukak mata slow2 dan rupanya mak mertua abg aku yg lncapkan,aku masa tu cover,sbab klu aku bukak mata,nanti dia mesti berhenti buat,so aku biar,mula2 dia lncapkn,lpas tu,dia isap,lpas tu dia pun bogel dan naik atas katil aku dan tunggang btg aku,masa tengah tunggang tulh aku pegang peha dia dan aku buka mata dan layan,dia masa tu senyum jeqk,aku pun lyan dan pncut dlam,abis tu,dia ceritalh yg dia nk maen ngan aku jeqk,sbab btg aku bersih,smpai skarglh kiteorg maen,bila dia nk dan bila bil air aku trtunggak,abis
Hamba Allah

Europe

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Mar 11, 2014
 
Astaghfirullahal'azim...... 'Main' dgn mak saudara or mak mertua tu adalah berdosa. Forum ni tdak patut disalahgunakan untuk perbincangan seperti ini.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 3 of3
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

28 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 24 min peliaqtikal 76,316
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 33 min aku_kaya 127,733
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) 2 hr org PERLIS 3,673
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 3 hr ejio 529
KARIM MENANG LOTTERY buka investment untuk basu... (Dec '11) 8 hr Home Team Academy 26,441
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 15 hr Arvinboy 18,947
UN criticises Brunei over tough new... 20 hr KOJAK3 MARAH Banar2 4
•••
•••
•••
•••