main dengan mak saudara sendiri...

Posted in the Brunei Forum

Since: Jul 13

Kuala Lumpur, Malaysia

#1 Jul 6, 2013
kau orang pernah tak main atau raba dengan mak saudara kau org sendiri..sapa yg ada pengalaman tu share la kat sini.. tak kira la apa cara ko main tu..atau ada kisah2 rakan2 kau org yg main dengan mak saudara sendiri..apa cerita anda????
adam

Ashburn, VA

#2 Mar 4, 2014
Aku pernah,mak mertua abg aku,dia janda,arietu,dia tidur rumah aku,dia tidur kt bilik aku sebab aku tidur sorg dan bilik kosong xdew dah,so masa tu dia ingt,aku nie x stim ngan perempuan tua,so,dia selamba jeqk tido,padahal masa tu aku stim kowt,tengok dia tido pki sluar tight,x pki underwear plak tu,aku masa tu stim gila,dan aku cuba raba bontot dia,tpi tkut jugk ku dia mrah,so aku brani raba jeqk,keesokan paginya,aku lupa mlam tdi nk zip sluar,so btg aku tegak jeqk smpai pgi,pgi tu,aku rasa mcmaku kena lncap,so aku bukak mata slow2 dan rupanya mak mertua abg aku yg lncapkan,aku masa tu cover,sbab klu aku bukak mata,nanti dia mesti berhenti buat,so aku biar,mula2 dia lncapkn,lpas tu,dia isap,lpas tu dia pun bogel dan naik atas katil aku dan tunggang btg aku,masa tengah tunggang tulh aku pegang peha dia dan aku buka mata dan layan,dia masa tu senyum jeqk,aku pun lyan dan pncut dlam,abis tu,dia ceritalh yg dia nk maen ngan aku jeqk,sbab btg aku bersih,smpai skarglh kiteorg maen,bila dia nk dan bila bil air aku trtunggak,abis
Hamba Allah

Europe

#3 Mar 11, 2014
Astaghfirullahal'azim...... 'Main' dgn mak saudara or mak mertua tu adalah berdosa. Forum ni tdak patut disalahgunakan untuk perbincangan seperti ini.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
rancangan MELODI yang celaka (Nov '09) 12 min bangang 17
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 7 hr macha al perumal 76,521
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 13 hr omong kosong 128,147
mari berpantun (Oct '10) 13 hr omong kosong 43
banjir hadiah akibat doa jahanam pas utk umno? Tue Jon 4
Pantai pantai brunei Tue Tony lee fernandez 8
pas jgn musnahkan tanah melayu (Apr '13) Tue fikir 2
More from around the web