Bond Haji Jasman Itu Benar, Semoga Dapat Sebelum PRU-13

Posted in the Brunei Forum

Comments

Showing posts 1 - 15 of15
pendekar

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Feb 18, 2011
 
sambungan daripada thread asal (yang banyak SPAMMER dan post2 yang tidak relevan)
pendekar

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Feb 18, 2011
 
sila berforum dengan berhemah dan elakkan penggunaan kata2 kesat, berunsur lucah serta menghina forumer2 lain.
setia

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Feb 19, 2011
 
sunyi je thread ni.
abang benar

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Mar 19, 2011
 
alhamdulillah, penantian kita akan berakhir akhir nya
kluangman

Batu Pahat, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Mar 21, 2011
 
apa forum ni tk ada sambutan
Haji Anuar 3AIG

Australia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Apr 3, 2011
 
melati ayu

Skudai, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Apr 5, 2011
 
pendekar wrote:
sila berforum dengan berhemah dan elakkan penggunaan kata2 kesat, berunsur lucah serta menghina forumer2 lain.
SETUJU...AMAT...AMAT SETUJU..hidup abg Pendekar..
Aku Anak Johor

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Apr 7, 2011
 
benarkah dana ini akn setel pd 18 hrbln april ni..?? dr sebulan ke sebulan dan dah setahun lbh menunggu sbnarnye... ape sbnarnye masalah yg brlaku dlm prosedur pmberian dana ni.?? bru2 ini dana ni ditangguhkn krn seorg dato' telah meninggal di tembak.. benarkah..??
kinabalu

Kota Kinabalu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Apr 8, 2011
 
baca harian metro 9 april penipuan dana hj jasman
zack

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jun 15, 2012
 
cilaka pyaaa dana habis beribu2 kat opis aku kena tipuuuu cakap lepas seminggu ke seminggu bulan ke bulan tahun ke tahun....
ibuhaziq

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jun 19, 2012
 
tak tau mane 1 yg nk dgar.. nie masuk yg terakhir kata nyer kluar pertengahan bln 6.2012.. tak nmpak pun... teringin gak nk tgok rupe hj.jasmantu laaa..
mantoba

Seri Kembangan, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jun 19, 2012
 
ibuhaziq wrote:
tak tau mane 1 yg nk dgar.. nie masuk yg terakhir kata nyer kluar pertengahan bln 6.2012.. tak nmpak pun... teringin gak nk tgok rupe hj.jasmantu laaa..
banyak ke masuk?
zacks

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Aug 6, 2012
 
ini dana penipu laaaa brooo,sama2 kita kena tipu oleh penipu,,,,,,...
Mr Tahun Depan

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Aug 6, 2012
 
aku x halalkan walau sesen pun duit yg aku labur tu..terimalah pembalasan azab seksa dari Allah yg amat pedih!!!!
sali sg besar

Seri Kembangan, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Apr 27, 2013
 
kinabalu wrote:
baca harian metro 9 april penipuan dana hj jasman
Di pekan tampok lagi ramai yang terjerat

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 15 of15
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

26 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
Video Nurse RIPAS d hamba abdikan olih sebuah k... 51 min nurse yg cerewet 18
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) 1 hr peweet 3,682
62% tanah2 di brunei sudah di miliki cina... (Mar '12) 2 hr KOJAK3 ANTI Nurse 73
KOJAK3 aDaLaH FoRuMeR PeMBeRaNi (Feb '12) 2 hr KOJAK3 ANTI Nurse 491
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 12 hr tok ayah 76,327
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 16 hr fendi 18,950
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 17 hr ultrakiad 127,749
•••
•••
•••
•••