Salam Perkenalan dgn Janda

Posted in the Brunei Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of169
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Man Kedah

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Aug 14, 2009
 
sy sediakan forum nie untuk janda2
yg ingin mencari kenalan/teman atau teman.
usop

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Aug 14, 2009
 
saya ingin berkenalan dgn janda
di sekitar KL n selangor. ada tak yg berminat,
sy dah kawin, anak dua.
makjan

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Aug 14, 2009
 

Judged:

1

i janda anak satu...
i cari lelaki y betul2 serius nak kenal.
JEB ON

Putrajaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Aug 14, 2009
 
Dalam internet ini mana boleh percaya pada sesiapa.....
makja.:i janda anak satu...
i cari lelaki y betul2 serius nak kenal.

ye ye jer....belasah jer yang mana ada......dah jumpa atau dah berhubung baru tau siapa yang serius.......
apa pun tak kenal maka tak cinta.....
yang maen2 silap2 leh jadik serius.....
makjan....ingatkan nak gak offer2 kan diri....tapi....rasanya kalau u betul2 berminat......tengok2 ler ada forum tajuk isteri gersang tapi malu nak mengaku...
tengok2 ler yer.....
Pie

Norway

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Aug 26, 2009
 
Aku nk kenal dgn janda anak 2 btl2 iklas ni
Pie

Norway

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Aug 26, 2009
 
Aku nk kenal dgn janda anak 2 btl2 iklas ni ni no aku 0139784631
Pie

Norway

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Aug 26, 2009
 
Hai sya btl2 nk kenal dgn awk col lah 0139784631

Since: May 09

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Aug 26, 2009
 
makjan wrote:
i janda anak satu...
i cari lelaki y betul2 serius nak kenal.
Ako nak kenal makjan lih ???
Klu makjan beumo 40 tahun lupakan lah...Huuuaaahahaha

##Godaan makjan...Huuuaaahahaha
gego

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Aug 27, 2009
 
ada ke janda yang nikah sebulan,lepas tu cerai sebab bukan-suami tak suka
Meon

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Aug 27, 2009
 
Pie wrote:
Hai sya btl2 nk kenal dgn awk col lah 0139784631
tetibe sedara mara,sepupu sepapat ko yg call...mcm mana?
Laki org

Kulim, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Aug 28, 2009
 
aku tak nak tak nak.Aku nak yg jande tu jgk.Nak jgk jgkkkk....!!!

Since: May 09

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Sep 2, 2009
 
gego wrote:
ada ke janda yang nikah sebulan,lepas tu cerai sebab bukan-suami tak suka
Ada...ada...
Tu nama nya kawin cina buta tu...Huuuaahahaha

##Klu dah cerai talaq 3,nak lagi...kena kawin cina buta dulu Huuuaaahahahaha...
Laki org

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Sep 4, 2009
 
muncul lg setan dlm bulan puase ni.Aku nak nikah jande tuxdpt2.....10sionnnnn....Aku syg kat die
aryo

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Dec 13, 2009
 
saya aryo
umur 21
mencari janda n tante-tante yang baik hati
status saya blm menikah singel
hub:0813-8230-3272
minat serius'
hanya buat nambah2 uang jajan lumayan.
j94web

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Dec 13, 2009
 
buat apa minat janda..........kan dara masih ramai

Since: Nov 09

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Dec 20, 2009
 
makjan wrote:
i janda anak satu...
i cari lelaki y betul2 serius nak kenal.
hai makjan leh kert brapa no fon tu kol saya 0127937112

Since: Nov 09

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Dec 20, 2009
 
salam semua ada sesapa nak cri tman baru 0127937112
zack

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Dec 21, 2009
 
hii nk kenal dgn u blh x................

“PSG.com”

Since: Aug 09

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Jan 17, 2010
 
makjan wrote:
i janda anak satu...
i cari lelaki y betul2 serius nak kenal.
i nak kenal u blh.. serius nak kenal n kawan ngan u.. bg la email u...
bobo

Kuantan, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Apr 11, 2010
 
salam..sye nk mncri sorg jnda yg bleh jge ank sye

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of169
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

11 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 46 min Hj Jasman Bondtot 127,738
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 1 hr Rizal 531
UN criticises Brunei over tough new... 3 hr Perang urat saraf 5
Video Nurse RIPAS d hamba abdikan olih sebuah k... 7 hr KOJAK3 5
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 10 hr rabak 76,324
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) 10 hr org PERLIS 3,680
PAKATAN RAKYAT tak layak mentadbir negara (Feb '10) 22 hr GuaTempurung telanKS 39,156
•••
•••
•••
•••