Comments
761 - 780 of 3,536 Comments Last updated Jun 13, 2014
Kakak Sayang

Mojokerto, Indonesia

#822 Jan 9, 2011
Kakak ku menutup lubang punggungnya dengan telapak tangannya dan berlari anak menuju ke tandas. Aku hanya melihat dalam keadaan kelelahan. Dari luar tandas, ku dengar bunyi-bunyian cirit birit memenuhi ruang tandas berserta diselangi bunyi kentut. Sungguh lucah sekali bunyinya dan aku sungguh teruja dengan hasil nafsu ku.

Tidak lama kemudian kakak ku keluar dari tandas dengan wajah yang kusut. Nampak jelas dia juga kelelahan. Bibirnya cuba untuk senyum namun kelihatan payah. Jalannya juga bersimpang siur dan menonggeng serta terkangkang.

Aku pimpin kakak ku menuju ke ruang tamu. Ku baringkan dia di atas sofa panjang. Kakak ku menarik leher ku dan mengucup pipi ku dalam keadaan yang lemah. Dia berbisik agar biar pecah di perut, jangan pecah di mulut.

Aku faham dan memberikannya jaminan bahawa perkara itu tidak akan bocor kepada sesiapa pun. Ku usap ubun-ubunnya dan ku kucupi dahinya. Aku temani dia yang lemah diliwat oleh ku hingga kakak ku terlena. Aku biarkan kakak ku lena di sofa panjang dan aku naik ke bilik ku.

Bilik air ku buka dan seluruh tubuh ku cuci. Zakar ku yang telah bergelumang di dalam laluan najis kakak kandung ku itu ku cuci demi menjaga kebersihan dan keselamatannya.

Sejak dari hari bersejarah itulah, maka secara rasminya aku dan kakak ku menjadi loving couple yang paling hangat di ranjang. Meski pun kakak ku itu merupakan seorang ibu kepada 2 orang anak, serta isteri kepada seorang suami, namun ianya tidak menghalang kami untuk mengecapi persetubuhan sumbang mahram yang mengasyikkan.

Malah setiap kali pulang dari pejabat, jika aku berada di rumah sewa yang ku diami sekarang, kakak ku pasti akan datang bersama alasan menjenguk adik bujangnya ini. Walau pun hakikatnya, kehadirannya hanyalah demi tuntutan nafsu semata-mata.
Kakak Sayang

Mojokerto, Indonesia

#823 Jan 9, 2011
Kakak ku akui, layanan yang ku berikan kepadanya beratus kali ganda lebih baik daripada yang diterima dari suaminya. Meski pun tidak membuahkan hasil, sekurang-kurangnya kakak ku puas dengan pukulan nafsu adik kandungnya yang begitu berahi kepadanya ini. Namun apa yang paling menggembirakan ku adalah, dia tahu selera ku terhadap pakaian-pakaian yang membaluti tubuhnya.

Maka tidak hairanlah selain dari pakaian-pakaian ku, pakaian-pakaian kakak ku juga turut memenuhi almari pakaian di rumah sewa ku. Sudah pastinya, pakaian-pakaian tersebut antara yang menjadi kegemaran ku seperti kain-kain batiknya, baju-baju kurung satin serta sutera miliknya berserta tudung-tudung satin dan baju-baju t-shirt yang sendat dan jarang.

Setiap kali bertemu, air mani ku memang tidak pernah dibazirkan. Sekiranya tidak mengisi lubang duburnya, pasti ianya akan mengisi lubuk bunting atau pun di lahap mulutnya yang sentiasa dahagakan minuman air zuriat yang pekat dan mengenyangkan seleranya itu bersama-sama pakaian-pakaian keberahian ku yang membaluti tubuh montoknya.

Sepanjang tiga tahun kami menjalinkan hubungan kelamin adik beradik yang bagaikan suami isteri ini, amat jarang sekali kami bersetubuh tanpa seurat benang. Aku lebih gemarkan menyetubuhi kakak kandung ku dalam dirinya dibaluti pakaian-pakaian yang mengghairahkan ku.

Kakak ku faham akan kehendak ku dan sebenarnya dia juga dapat merasakan penangan ku sungguh hebat dan mengasyikkan sekiranya tubuhnya dibaluti pakaian-pakaian yang ku mahukan. Maka tidak hairanlah dia sering meminta pendapat ku tentang pakaian-pakaian baru yang dipakainya, samada adakah ianya menarik untuk ku atau tidak.

Beberapa bulan lepas kakak ku menginap di rumah sewa ku selama seminggu. Demi rindunya dan keberahiannya kepada ku, dia sanggup membohongi keluarganya dengan mengatakan bahawa dia mengikuti kursus di sebuah pulau peranginan. Walhal, sebenarnya kakak ku ingin berbulan madu bersama ku berdua di rumah sewa ku tanpa ada apa-apa halangan.

Aku pergi kerja ada yang membuatkan sarapan untuk ku. Aku pulang kerja ada yang menyajikan makan malam untuk ku. Hidangan batin tidak perlu lagi di nyatakan, kerana terlalu kerap kami melakukannya tidak kira walau di mana sahaja dan bila-bila masa sahaja sekali pun.
Kakak Sayang

Mojokerto, Indonesia

#824 Jan 9, 2011
Malah pernah aku sanggup pulang sebentar ke rumah sewa ku sewaktu rehat tengahari semata-mata ingin menikmati hidangan tengahari yang melazatkan berupa tubuh seorang kakak kandung yang montok dan dibaluti baju kurung satin yang sendat. Hasilnya adalah, aku pulang ke pejabat dalam keletihan beserta beberapa kesan gigitan cinta di leher ku yang akhirnya menjadi usikan teman-teman sepejabat ku.

Aku tidak tahu sampai bilakah hubungan cinta terlarang ini akan berakhir. Walau pun kakak ku pernah mengajukan persoalan ini kepada ku, namun aku sukar untuk memberikan jawapannya lantaran aku begitu mencintainya dan aku ingin hidup bersama dengannya serta tak mahu kebahagiaan ini lenyap begitu sahaja.

Cinta dan keberahian ku kepadanya meluap-luap dan tidak pernah kurang meskipun ke sedari usianya semakin meningkat beserta ciri-ciri fizikalnya yang kini lebih mirip atau lebih sesuai untuk digelar 'makcik'. Mungkin keberahian yang terpendam sejak dari kecil membuatkan cinta dan nafsu ku kepadanya adalah sesuatu yang hakiki dan tidak mungkin akan dapat dipisahkan lagi.

Sesungguhnya hanya masa yang mampu memberikan ku jawapan yang sebenar. Selagi air mani ku masih lagi mampu memenuhi terowong najis di punggung tonggeknya itu, selagi itulah aku kan terus berahi kepadanya. Hanya dialah cinta ku, hanya dialah kekasih ku…..
Saiful

Klang, Malaysia

#825 Jan 9, 2011
Cantik memang cantik kerja hang red flag dan bendira gadong. Teruskan usaha hang....jadikan lah forum ini sebagai forum SEX...pasti hebat....hang cari lagi cerita2 sex yang menarik seperti cerita kakak sayang...memang canggih cerita tu...thanks tak perlu nak masuk web lucah lagi
Mengenal Tuhan

Kota Kinabalu, Malaysia

#826 Jan 9, 2011
Anak jati brunei wrote:
Jangan lah kamu sikit2 bawa hadith atau firman...nannti makan diri sendiri,kerana dakwaan kamu itu tidak 100% yakin betulannya. Negeri brunei memangnya barkat,didalam pemerintahan Bolkiah dan almahrun ayahandanya telah mengharamkan maksiat didalam bumi brunei.Tak seperti negara kamu.Arak,pelacuran makanan halal haram tak DICONTTOl.Anuagrah pada tiap2 rakyat.Kami rakyat brunei bersumpah dengan nama allah dan nama rasul akan taat setia pada raja kami yang berdaulat dan tidak akan mengakui raja lain selain Bolkiah sebagai yang layak memimpin kami.Dakwaan pg Mansoor memang kami tidak 100% percaya. Adapun waris dia adalah seorang penipu. Apa kamu ingat rakyat brunei percaya dan menyokong kamu...pergi jahanamlah.Kalau berani saya cabar Pg mansoor datang brunei lah nescaya kami tetap akan bukut kamu. Tiada bukti yang mengatakan waris pg mansoor pergi berhijrah ke P.Pinang.Daulat tuan ku sultan brunei....amin
Untuk Anak Jati Brunei,apa yang saudara tulis itu memang betul pemerintahan Sultan Brunei menharamkan maksiat dan arak berada diBrunei,akan tetapi kenapa orang-orang Brunei suka berpoya-poya di Negera jiran,jangan bercakap mengikut amosi saudara kerana apa yang kami difahamkan orang-orang Brunei sifatnya bukannya macam sifat saudara yang suka mengapi-apikan perkara yang sekecil ini,apa yang saudar takut kamu ada pusat Sejarah Brunei yang mengetahui akan selok belok salasilah kesultanan Brunei Darussalam so why you worry Dato Dr Pehin Jamil with his team still in Brunei.Wassalam
Mengenal Tuhan

Kota Kinabalu, Malaysia

#827 Jan 9, 2011
suffian wrote:
Kalau kau orang nak tau Kesultanan Brunei diasas pada tahun 1113.oleh Sultan Lum.Baginda adalah bergelaran SERI BEGAWAN.Sultan Muhammad Ali Al-Amin Shaliffuddin.Sebelum penempatan kerajaan Brunei ditubuh diBrunei.Baginda memiliki istana sementara yang berada di bawah Gua mulu.yang sekarang masih ada kesan peningalan disana.kerana mereka berada disana sementara.selepas datang dari negara arab.bersama rombongan kerajaan sekitar 300ribu orang termasuk kaum kerabat diraja.Pada waktu kerajaannya dalam penyusunan stuktuk pemerintahan yang belum terbuka,timbul hasrat Baginda hendak mencari tapak untuk mendiri sebuah istana dan sebuah kerajaan dipersekitaran pantai.sampailah di suatu tempat maka Baginda bertitah pada pembesarnya yang lain untuk mencari tapak sesuai.setelah ada tempat dikira sesuai maka baginda memanggil seluruh pembesar lalu Baginda berkenan ditempat yang baginda berdiri kala itu.Titah Baginda pada sekelian pembesar,disini lah sesuai tempatnya namanya Kota Lama.waktu baginda bertitah zahirlah Junjungan Nabi Allah Hidir Alaihisallam sambil ditangan nya memegang Pedang Zulfakar.Titah Junjungan kalau baginda hendah mendirikan istana seterusnya kerajaan di situ,luaslah kawasan itu dengan Pedang Zulfakar ini hayunlah seluas saujana mata memandang dengan izin Allah.maka luas sekitar kawasan itu.Maka atas izin Allah Jua bertitahlah Baginda Mulai saat ini dan tika ini Beta istiharkan sempena nama Beta Seri Begawan akan menjadi Ibunegara,sempena Nama Bahtera pelayaran beta dan kebesaran kerajaan beta Brunai(kapal Layar)Tongkat Cokmar Kebesaran Kerajaan Baginda Turunmenurun bernana Darus Salam akan menjadi nama negara Beta.maka dari hari itulah NEGARA BRUNAI DARUSALLAM.Ibunegaranya SERI BEGAWAN.BRUNEI atau Berunei ertinya dalam bahasa melayu kuno SEJAHTERA.Maka kerana itulah bumi brunei penuh berkah.sampai bila-bila.Janganlah kiranya rakyat Brunei leka dalam menjunjung kebesaran ALLAH.S.W.T.belalah yang hak.hapuslah yang batil.berkasih sayanglah antara Raja dan rakyat.rakyat dan Raja.Kalau ia tiada buruklah padahnya.Tunailah amanah rakyat kepada Raja.Tunailah amanah Raja kepada rakyat. Dari ALLAH Berserta ALLAH kepada ALLAH.Seru sekelian alam.berkuasa atas segalanya.Wassalam.
Untuk Suffian,Apa khabar saudara,macam mana kamu tahu cerita ini dan dari mana kamu dapat fakta ini,adakah kamu orang Brunei asli atau pun dari negera jiran,kalau kamu tidak tahu cerita jangan lah buat-buat cerita.Kerana apa yang kamu tulis langsong tiada kaitan dengan cerita terbentuknya Kerajaan Brunei Darussalam.Jika mahu tahu cerita yang betul dan benar rujuklah kepada Pusat Sejarah Brunei,ok wassalam.
Saiful

Klang, Malaysia

#828 Jan 9, 2011
Mengintai siteri main

Cerita yang aku ingin kongsikan ini berlaku 5 tahun dahulu. Ketika itu aku berumur 40 tahun dan pekerjaan berniaga. Kerjaku selalu memerlukan aku keluar outstation, kadang-kadang sampai dua tiga hari dan boleh dikatakan dalam sebulan setiap minggu.

Aku mempunyai isteri yang cantik dan seksi bermumur 27 tahun bernama Asmidar. Rumahtangga kami bahagia walaupun kami tidak mempunyai cahaya mata sesudah 9 tahun berkahwin. Isteriku mempunyai paras cantik, berkulit putih kuning, tinggi 5'7", body 36-28-36 dan berambut hitam panjang. Payu dara bersaiz D dan punggug yang lentik. Sememang tubuhnya mengiurkan dan seksi menjadi idaman lelaki yang melihatnya.

Hidup kami suka berparti dan bersosial. Tiada masaalah bagiku Asmidar mempunyai kawan walaupun lelaki. Aku dan dia saling percaya dan mempercayai dan aku yakin bahawa Asmidar tidak akan melakukan perkara diluar batasan. Tetapi anggapan itu menyimpang dengan kisah ini.

Asmidar berkenalan dengan kawan sepejabat bernama Azman. Secara tak langsung aku juga berkenalan dan berkawan dengannya apabila Asmidar memperkenalkannya kepada ku. Asmidar biasa menceritakan dia berjumpa Azman, di mana mereka menghabiskan masa. Bagi ku itu tiada apa-apa kerana aku cuba menjadi seorang suami yang sporting.

Namun begitu setelah bulan demi bulan berlalu, pada suatu malam terjadi peristiwa berikut. Hari itu aku beritahu Asmidar akan ke Kedah untuk beberapa hari. Tetapi oleh kerana kerjaku di Kedah selesai cepat dari yang di jangka aku pulang awal. Tetapi kepulanganku dirahsiakan dari Asmidar atas sesuatu sebab.
Saiful

Klang, Malaysia

#829 Jan 9, 2011
Mengintai isteri main

Aku tiba di KL pada pukul 11.30 malam dan terus ke rumah, iaitu sebuah apartment di Melawati. Setelah sampai dan memakirkan kereta aku terus ke apartment.

Sesampai dipintu masuk, sebelum sempat aku memasukkan kunci, aku terdengar sayup-sayup suara Asmidar sedang merintih.

Aku terpegun dan melengkapkan telinga ke pintu cuba mendengar suara itu dengan lebih jelas. Sah sesuatu telah berlaku kepada Asmidar dan rintihan itu bukan kerana sakit tetapi nikmat.

Aku berundur dan mencari akal untuk mengintip apa yang berlaku didalam. Unit apartment ku ialah ditingkat satu, tetapi kedudukannya rendah sedikit dari paras jalan. Pintu masuk ialah dapur kemudian baru living. Kebetulan satu dari cermin louvres tingkap dapur yang sebelah atas sekali. Memang sudah lama pecah tetapi belum ku gantikan.

Dari jalan, dengan mendongak sedikit dapat melihat menerusi lubang yang pecah itu terus ke living. Aku jengok dan jelas kedapatan Asmidar bersama lelaki bernama Azman itu.

Pada masa itu Asmidar sedang berbaring panjang di atas sofa dan Azman sedang bertenggek di tepi sofa dan menindih Asmidar. Asmidar sudah pun separuh bogel ketika itu terdedah kepada Azman yang sedang rakus menjilat dan menghisap kedua putting tetek buah dada Asmidar yang membengkak.

Aneh, walaupun aku berdebar-debar dan kering air liurku, tetapi tiada perasaan marah. Malah naluriku ingin meyaksikan adegan ini seterusnya.

Azman menarik blouse Asmidar bersama seluar dalamnya dan terlentanglah Asmidar telanjang bulat. Dicium oleh Azman bermula dari dahi, turun ke mulut, turun ke dua-dua putting tetak, turun ke pusat dan terus ke tanah tembam tiga segi yang ditumbuhi rumput hangus yang telah dipotong rapat.

Di situ lama Azman berhenti. Lidahnya ligat bermain dan kelihatan paha Asmidar makin lama makin terkuak hingga terkangkang luas membuka jalan kepada Azman sepenuhnya. Ngerangan Asmidar kuat terdengar hingga keluar rumah tempat aku berdiri.

Setelah punggung Asmidar terangkat-angkat dek jilatan Azman, tak sabar-sabar dan meminta-minta untuk dijimak, Azman faham dan bangun membuang pakaiannya.
Saiful

Klang, Malaysia

#830 Jan 9, 2011
Mengintai isteri main

Aku di bawa ke café apartment di mana seorang lagi polis sedang menunggu. Rupanya ada seseorang penduduk di situ telah melaporkan kepada polis akan perbuatan ku yang mencurigakan.

Setelah aku beri penjelasan polis melepaskan ku dan menasihat aku terus balik dan tentang isteriku itu dicadangkan lapor ke pejabat kadhi. Aku tak balik tapi tidur di hotel malam tu. Entahlah berapa kali lagi mereka berasmara malam tu agaknya.

Begitulah ceritaku. Sampai hari ini Asmidar tidak tahu bahawa aku telah mengintainya membuat projek dengan Azman dan di tangkap polis malam itu.

Selepas peristiwa pertama aku mengintai isteriku Asmidar main dengan Azman dan diserkap polis aku menjadi ketagih hendaklah mengintai lagi. Sepatutnya kemarahanlah yang menyelubungi ku tetapi sebaliknya nafsu gila telah menguasai ku. Aku tak puas dan mahu melihat lagi isteriku berasmara di ranjang dengan lelaki lain.

Aku senantiasa memikirkan cara dan mencari peluang untuk memenuhi hajat ku itu. Aprtment ku ada tiga bilik. Oleh kerana kami berdua sahaja yang ada, dua bilik itu jarang digunakan. Malah satu daripada bilik ku jadikan setor simpanan barang-barang.

Kali ini rancangan ku ialah aku akan menyorok didalam bilik tersebut dan menunggu peluang Asmidar dan Azman membuat adegan berahi mereka. Aku pasti mereka akan melakukannya lagi kerana hubungan mereka sudah menjadi seperti suami isteri. Sangkaan ku tak meleset.

Pada suatu malam, dengan sangkaan mereka aku ke outstation, aku telah siang-siang lagi telah menyorok didalam bilik setor tersebut. Azman datang ke rumah lebih kurang pukul lapan malam tetapi mereka berdua terus keluar. Mungkin untuk makan malam agak ku. Lama aku menunggu mereka berdua tak balik-balik.

Jam sudah pukul satu pagi tetapi mereka berdua tak jua balik. Aku keseorang dalam kegelisahan. Hampir pukul dua baru aku terdengan pintu utama dibuka dan kedengaran mereka berdua berehat di ruang tamu. Aku menunggu dan mengharap apa yang ku harapkan.
Saiful

Klang, Malaysia

#831 Jan 9, 2011
Sekejap kemudian kedengaran lagu dimainkan dari hi-fi diruang tamu. Dengan perlahan-lahan aku membuka pintu dan memberi ruang secukupnya untuk mengintai perbuatan mereka. Rupanya mereka berdua sedang berpelukan menari-nari, bergoyang-goyang mengikut rentak lagu.

Tangan Asmidar memeluk leher Azman sambil kepalanya melentok di atas bahu. Tapak tangan Azman mendakap punggung Asmidar yang berisi sambil meramas-ramas mesra. Azman mencium rambut yang hitam lebat terus ke pipi dan lantas Asmidar mendongak dengan bibir yang terbuka menuggu untuk dicium dan di kucup. Azman menguncup bibir merah Asmidar dengan balasan yang hangat.

Baju T yang ketat dibuang dan diikuti coli Asmidar mededahkan buah dada yang membesar. Azman meramas buah dada kemudian diganti bibirnya menghisap kedua-dua buah dada yang semakin tegang.

Setelah puas Azman membuka zip skirt Asmidar dan melondehnya bersama-sama seluar dalam dan jatuh kekaki. Sambil menggomoli bahagian atas, tangannya perlahan bermain diantara celah paha Asmidar. Asmidar membuka tali pinggang, zip dan dijawab oleh Azman dengan membuang semua pakaiannya. Berdiri keduanya dengan bertelangjang, bergoyang-goyang mengikut rentak lagu.

Nafsu berahi Asmidar tak tertahan lagi minta di ampuk lantas dipegang senjata Azman yang keras terhunus dan menarik kea arah cipapnya mencari bukaan di antara bibir yang basah berair. Dibukakan sedikit kangkangnya supaya mudah Azman memasukkan senjatanya kedalam lubang nikmat yang sempit. Sambil meramas pungung lentik Azman memasukkan senjatanya perlahan-lahan hingga sampai ke pangkal. Asmidar mengeluh nikmat. Dengan keduanya memeluk erat Azman menerjah cipap Asmidar dengan penuh tenaga.

Sesudah beberapa ketika, dengan berpaut keleher Azman mendukung Asmidar dengan kedua kakinya berpaut kemas kepinggang Azman. Dengan kedua tangan mengampu punggung Azman mendukung Asmidar dan mengampuk cipap basah itu sambil berdiri. Melantun-lantun punggung Asmidar dek kuatnya hampukan Azman.
Saiful

Klang, Malaysia

#832 Jan 9, 2011
Mengintai isteri main

Didukungnya Asmidar ke dinding dan terus mengampuknya. Didukungnya lagi Asmidar ke aarah meja makan dan melabuhkan punggung Asmidar di atas meja. Dipaut keatas kedua-dua lutut Asmidar dengan kedua sikunya dan dikangkangnya seluas-luas sehingga ternganga luas bibir cipap menungu kedatangan senjata Azman yang terpacak keras.

Azman memasukkan senjatanya semula dan menyambung kayuhannya. Di atas meja itu Azman berdayung hingga sampai ketepian bersama-sama Asmidar yang sudah beberapa kali mencapai kemuncak. Apabila Azman menarik senjatanya Asmidar terbaring kaku diatas meja dengan kaki terjuntai ke bawah. Asmidar tidak larat lagi menutup cipapnya yang kelihatan dibasahi air putih yang meleleh ke meja dan menitis ke lantai.

Sampai di situ aku menutup pintu dan menunggu agar-agar ada lagi babak kedua dan seterusnya.
Saiful

Klang, Malaysia

#834 Jan 9, 2011
Mengenal Tuhan wrote:
<quoted text>
Untuk Anak Jati Brunei,apa yang saudara tulis itu memang betul pemerintahan Sultan Brunei menharamkan maksiat dan arak berada diBrunei,akan tetapi kenapa orang-orang Brunei suka berpoya-poya di Negera jiran,jangan bercakap mengikut amosi saudara kerana apa yang kami difahamkan orang-orang Brunei sifatnya bukannya macam sifat saudara yang suka mengapi-apikan perkara yang sekecil ini,apa yang saudar takut kamu ada pusat Sejarah Brunei yang mengetahui akan selok belok salasilah kesultanan Brunei Darussalam so why you worry Dato Dr Pehin Jamil with his team still in Brunei.Wassalam
Apo lah bodoh sangat hang ne....kerajaan dan rakyat tak sama.Kerajaan brunei yang diperintah oleh sultan dia orang memang mengharamkan maksiat.Rakyatnya buat maksiat tu dia orang punya pasal.Apa yang pasti kerajaan pimpinan sultan dia orang tak mahu maksita berlaku dinegeri brunei. Bodoh lah hang ni
Saiful

Klang, Malaysia

#835 Jan 9, 2011
Memang bengang Mengenal Tuhan ni...apo hang ingat hang pintar sangatkah?Hang tuduh anak jati suka mengapi2kan perkara yang kecil tapi apa yang nyata hang lah yang jadi batu api. Dah lah tak tahu berbahasa diam sajalah....kecil2 tak mahu mampus dah besor menyusahkan orang...
Saiful

Klang, Malaysia

#836 Jan 9, 2011
Cikgu Sharifah

Cikgu Sharifah adalah seorang guru yang telah ditukarkan dari satu kawasan bandar ke suatu kawasan pedalaman di Temerloh. Pada penggal ini Cikgu Sharifah terpaksa mengajar di sebelah petang. Manakala suaminya pula bertugas sebagai pegawai bank di daerah Jerantut. Hasil perkongsian hidup antara Encik Jamal dengan Cikgu Sharifah, mereka telah dikurniakan dua orang anak. Kedua-duanya dihantar ke nurseri untuk diasuh dari jam 8.00 pagi hingga 4.00 petang.

Cikgu Sharifah memang mempunyai potongan tubuh yang sungguh menarik, namun beliau mempunyai masalah fikiran yang agak kurang tenteram kerana beliau mendapat tahu yang suaminya selalu keluar dengan perempuan lain walaupun Cikgu Sharifah sudah cukup untuk dibanggakan dengan kecantikan dan perwatakan yang sungguh menarik.

Cikgu Sharifah memang gemar berbaju kebarung dan bertudung singkat bila pergi mengajar. Keceriaan dan keperamahan Cikgu Sharifah dikagumi penduduk di situ. Cikgu Sharifah selalu senyum dan bertanya khabar bila terserempak dengan orang kampung. Tapi… Cikgu Sharifah memendam suatu perasaan yang agak sukar untuk diubati.

Pada suatu pagi Rabu selepas menghantar anak kle nurseri, Cikgu Sharifah telah membuat keputusan untuk berjumpa dengan seorang bomoh di sudut salah sebuah kampung di Temerloh. Beliau mengetahui bahawa di situ terdapat seorang bomoh yang berusia lebih kurang 50 tahun agak arif dalam mengubati penyakit-penyakit aneh dan ganjil.

Cikgu Sharifah tanpa ditemani oleh sesiapa menuju ke kampung tersebut dengan kereta Nissannnya. Pada hari itu beliau berbaju kurung dan berkain batik sarung. serta bertudung warna pink.

Setibanya di pondok usang bomoh tersebut, Cikgu Sharifah keluar dari keretanya dan mengucapkan salam kepada tuan rumah tersebut. Cikgu Sharifah mendengar orang menjawab salam dari belakang rumah dan beliau menuju ke belakang rumah. Beliau terpandang seorang lelaki yang agak sasar juga tubuhnya sedang membaiki dapur.

“Pakcik! ini ke bomoh Ismail?” Tanya Cikgu Sharifah.
Saiful

Klang, Malaysia

#837 Jan 9, 2011
“Mengapa Cik… Silalah naik dulu” Jawab bomoh Ismail yang hanya berkain pelikat dan berbaju singlet.

Bomoh Ismail terpegun bila didatangi oleh seorang wanita yang sungguh cantik begitu dengan punggungnya yang sungguh gempal dan buah dadanya yang segar bugar. Mereka berdua pun naik ke atas rumah bomoh tersebut dan bomoh Ismail menghamparkan tikar mengkuang atas lantai dan mereka pun duduk. Jarak antara lutut bomoh tersebut dengan lutut Cikgu Sharifah hanya sekaki setengah sahaja.

“Boleh pakcik tahu apa masalah ke.. penyakit ke… yang ada pada cik, oh yee… cik ni kerja apa?” Tanya bomoh Ismail.

“Saya nii tinggal kat luar tuu, saya mengajar kat Temerloh nii, baru aje tukar, tapi saya datang nak berubat dengan pakcik pasal saya kurang boleh tidur dan fikiran tuu kadang-kadang serabut”.

“Ohhh… cikgu… saya panggil cikgu lah yee… cikgu duduk sini sekejap ye, pakcik nak ambil apa-apa yang patut pakcik gunakan untuk berubat.” Jawab Bomoh Ismail selamba.

Lima minit kemudian bomoh tersebut keluar dengan sehelai kain batik yang tak berjahit, sebiji bantal, kemenyan yang telah dibakar dan sepiring minyak masak. Cikgu Sharifah diminta duduk bersila dan menegakkan badan dengan lurus.

Bomoh tersebut meletakkan tapak tangannya ke dahi Cigku Sharifah sambil membaca apa-apa yang patut. Bomoh mengarahkan Cikgu Sharifah mengangkat kedua-dua tangannya lurus kehadapan sementara lengan kiri bomoh dimasukkan ke bawah ketiak Cikgu Sharifah.
Saiful

Klang, Malaysia

#838 Jan 9, 2011
Bomoh Ismail mengarahkan Cikgu Sharifah supaya memejamkan mata. Cikgu hanya menurut sahaja. Kemudian Bomoh meletakkan bantal dan mengarahkan Cikgu Sharifah supaya berbaring. Bomoh Ismail menghamparkan kain batik yang tak berjahit itu di atas badan Cikgu Sharifah untuk menutupi dari bahagian dada hinggalah ke bawah paras lutut. Cikgu Sharifah diminta meletakkan kedua-dua tangannya di bawah kepala.

Dengan perlahan bomoh Ismail memasukkan tangannya di tas simpulan kain batik Cikgu Sharifah dan dengan perlahan menanggalkan simpulan tersebut. Bomoh beralih ke hujung kaki Cikgu Sharifah dan meminta Cikgu Sharifah mengangkat sedikit punggungnya untuk memudahkannya melurut kain sarung yang dipakainya ke bawah.

Sekarang Cikgu Sahrifah hanya dilitupi oleh baju kurungnya dan kain batik yang tak berjahit. Bomoh terus ke bahagian kepala Cikgu Sharifah dan meminta Cikgu Sharifah menanggalkan baju kurungnya pula.

Cikgu dengan rasa agak segan meluruskan tangannya ke atas dan dengan mudah bomoh tersebut menanggalkan baju kurung yang dipakai Cikgu Sharifah.

Sekarang Cikgu Sharifah hanya memakai tudung, coli serta seluar dalamnya sahaja, sementara badannya dilitupi oleh kain batik yang tidak berjahit. Bomoh tersebut duduk betul-betul di tepi perut Cikgu Sharifah dan dengan beberapa lafaz yang agak pelik bila didengar, tangan kanan bomoh dibasahkan dengan minyak masak tadi dan diurut lengan cikgu Sharifah perlahan-lahan yang semakin lama semakin kuat. Cikgu Sharifah hanya diam seribu bahasa dengan harapan penyakitnya akan terubat.

Lama-kelamaan tangan bomoh tersebut masuk lagi ke dalam dan terkadang-kadang menyentuh coli yang dipakai oleh Cikgu Sharifah, Cikgu Sharifah hanya menggeliat perlahan kegelian dengan tindakan bomoh itu.
Saiful

Klang, Malaysia

#839 Jan 9, 2011
Lepas itu, bomoh mula berani meramas perlahan-lahan payudara Cikgu Sharifah yang masih bersarungkan coli itu. Payudaya Cikgu Sharifah masih segar bugar.

“Pakcik… jangan kuat sangat… sakit,” kata Cikgu Sharifah.

Bomoh tersebut mula memerlahankan ramasannya pada buah dada Cikgu Sharifah.

“Boleh cikgu tanggalkan kancingnya… nanti susah pakcik nak sapukan ubat”.

Dengan perlahan Cikgu Sharifah megiring dan menanggalkan kancing colinya dan berbaring semula.

Bomoh Ismail menambahkan lagi minyak di tapak tangannya dan kini kedua-dua tangannya digunakan untuk mengurut kedua-dua belah buah dada cikgu Sharifah.

Bomoh Ismail mengambil masa lebih kurang 20 minit untuk menguli buah dada cikgu Sharifah yang putih melepak dan dihiasi dengan mercu yang agak kehitaman. Beliau dalam mengulinya dengan licin lantaran minyak masak yang disapunya.

“Cikgu, pakcik rasa … cikgu ada terkena buatan orang kot.” kata bomoh pada Cikgu Sharifah rasa terangsang oleh ramasan kasar tangan omoh Ismail. Tapi apa boleh buat, cikgu terpaksa menyerah apa saja untuk mengubati penyakitnya.

“Entahlah pakcik, saya pun tak tahu, pakcik buatlah apa yang patut, asalkan saya dapat mengubati penyakit saya ini.” Cikgu Sharifah seolah-olah merelakan apa jua tindakan bomoh Ismail.
Saiful

Klang, Malaysia

#840 Jan 9, 2011
“Cikgu boleh meniarap!” Kata bomoh Ismail.

Cikgu pun memalingkan badannya dan bomo Ismail membetulkan kain batik yang melitupi tubuh Cikgu Sharifah tersebut.

“Kalau cikgu rasa sakit, cikgu beritahu ye!” Bomoh Ismail mula duduk perlahan-lahan atas belakang Cikgu Sharifah dan kedua-dua tangannya digunakan untuk mengurut bahu cikgu dengan perlahan.

“Sakit ke cikgu?” tanya bomoh lagi.

“Tak pakcik”.

Bomoh Ismail makin seronok dengan urutannya dan perlahan-lahan kain yang menutup belakang cikgu ditarik perlahan-lahan sehinggalah bahagian punggung cikgu sahaja yang dittutupi dengan kain tersebut, malah betis dan peha cikgu kini terdedah pada pandangan bomoh Ismail.

Tanpa pengetahuan cikgu Sharifah, bomoh tersebut kini sudah mengangkat kain pelikatnya ke atas paras lututnya dan terpancaklah senjatanya yang keras itu tanpa ditutupi oleh seluar dalam. Namun cikgu Sharifah tidak menyangka yang zakar bomoh itu kini sudah melekat di atas belakang cikgu.

Kemudian bomoh Ismail turun dari tunggangannya dan dengan perlahan beliau mengurut betis dan peha cikgu Sharifah. Kedua-dua belah kaki hingga ke pangkal peha diurutnya perlahan-lahan dan akhirnya dengan gerakan yang sangat halus, bomoh telah melucutkan seluar dalam Cikgu Sharifah.

“Pakcik, seluar tuu… kena buka juga ke?” tanya cikgu.

“Yelah… sebabnya minyak yang pakcik sapu nii mestilah meratai seluruh tubuh cikgu”. jawab bomoh itu selamba.

Cikgu Sharifah pun merelakan tindakan bomoh tersebut. Apa lagi, punggung cikgu Sharifah yang berisi itu diramas-ramas oleh bomoh tersebut dengan minyaknya. Cikgu Sharifah mula merasa semacam sahaja dan terasa seolah-olah cecair lendir mula membasahi di celah kangkangnya.

“Cuba cikgu angkat sedikit punggung cikgu”. Pinta bomoh Ismail.

Dengan perlahan Cikgu Sharifah membengkokkan kakinya dan meniarap dalam keadaan menonggeng tanpa dan bomoh Ismail mengambil semula kain batik dan menutupi keseluruhan belakang tubuh Cikgu Sharifah.
Saiful

Klang, Malaysia

#842 Jan 9, 2011
Bomoh pun menarik jari telunjuknya dari lubang faraj cikgu Sharifah dan mengarahkan cikgu Sharifah supaya memakai kain batik yang tak berjahit tadi kerana selepas ini cikgu Sharifah akan dimandikan dengan air jampi.

Buah dada Cikgu Sharifah yang montok dan bugar kini semakin tegang setelah lama tangan bomoh menguli kelentit yang kini sudah basah dan lembab dengan lendir mazinya. Namun Cikgu Sharifah menerima dengan penuh harapan agar penyakitnya terubat. Kepala Cikgu Sharifah terus terlintuk atas bahu bomoh dan tangannya terkulai layu atas kedua-dua peha bomoh tersebut yang lebat dengan bulu.

Bomoh Ismail pun melepaskan pautannya dari badan Cikgu Sharifah dan meminta Cikgu Sharifah berbaring di atas tikar mengkuang dalam bilik airnya yang agak luas. Untuk mengelakkan daripada Cikgu Sharifah berasa segan dengan pemandangan tubuhnya yang terdedah kepada pandangan bomoh itu, bomoh Ismail mengenakan kain basahan yang terlondeh itu pada tubuh Cikgu Sharifah.

Bomoh Ismail terus mengurut peha Cikgu Sharifah yang putih dan gebu itu dengan rakus sekali. Kain yang melitupi peha Cikgu Sharifah telah terselak hingga menampakkan faraj Cikgu Sharifah. Cikgu Sharifah hanya mampu menahan dengan meraman lengan Bomoh Ismail tersebut.

“Cikgu, bukalah sikit kangkang nii… mengapa nak malunya kat pakcik, nanti lagi lambat selesai…”

Cikgu Sharifah terkejut dengan jerkahan perlahan bomoh Ismail. Dengan bantuan tangan bomoh yang kasar, Cikgu Sharifah membuka sedikit kangkangannya dan bomoh terus melekatkan tapak tangannya yang kasar itu betul-betul pada kemaluan Cikgu Sharifah yang kemerahan. Bomoh terus menggosok kemaluan Cikgu Sharifah yang sudah basar dengan lendirnya yang banyak sekali. Gosokan tangan bomoh ditempat tersebut semakin laju dan kencang.

“Cikgu… menirap sekejap”. Arah bomoh Ismail. Cikgu Sharifah terus menirap dan bahagian belakang tubuhnya sudah tidak dilitupi dengan seurat benangpun.

Kedua-dua punggung cikgu yang berisi, gebu dan putih melepak itu ditonton sepuas-puasnya oleh bomoh Ismail. Dengan beberapa lafaz yang agak tidak kedengaran itu, kedua-dua tangan bomoh Ismail meramas dan menguli kedua-dua isi punggung cikgu Sharifah dan beliau duduk bercangkung atas belakang cikgu Sharifah dan punggungnya mengadap ke kepala cikgu
Saiful

Klang, Malaysia

#843 Jan 9, 2011
Bomoh terus menanggalkan kain basahan yang dipakainya dan kedua-duanya sama-sama bertelanjang di dalam bilik air tersebut.

“Apa kena dengan cikgu nii.. sampai payah begini sekali nak buang buatan orang… Biasanya taklah sampai macam nii… Cikgu kenalah sabar… kalau tak sampai bila cikgu dok sakit macam nii… Macamana cikgu… sanggup tak nak tahan penyakit cikgu nii..” tanya bomoh dengan serius.

“Pakcik jamin ke boleh buang penyakit yang saya hadapi dengan cara pengubatan pakcik nii…” Cikgu Sharifah bertanya untuk mendapat kepastian.

“Pakcik hanya mampu berikhtiar… itulah ajelah yang pakcik boleh lakukan”. Jawab bomoh tersebut.

“Terpulanglah pada pakcik…” Cikgu Sharifah menyerah pada bomoh tersebut sambil kedua-dua tangannya mencapai kain basahan untuk menutupi kemaluannya.

“Kalau camtu cikgu baring melentang semula..” arah bomoh Ismail.

“Kain tuu tak boleh pakai cikgu, nanti penyakit tak boleh keluar.. sebab terhalang.”

Cikgu Sharifah pun melepaskan kain basahan yang dicapainya dan kini Cikgu Sharifah tidak dikenakan dengan seurat benang pun. Bomoh Ismail yang juga telah bogel berada di sisi Cikgu Sharifah.

“Cikgu sabarlah yee…”.

Cikgu Sharifah hanya mengangguk sambil memejamkan mata kerana tak sanggup melihat keadaan bomoh Ismail yang tidak berpakaian dan mempamerkan zakarnya yang sedang tegang, panjang dan keras. Ukurannya hampir 7 inci.

Bomoh pun meletakkan tapak tangannya pada ubun-ubun Cikgu Sharifah dan dengan sedikit bacaan beliau menurunkan perlahan-lahan tangannya dan singgah ke muka dan terus ke leher Cikgu Sharifah, dan melalui lurah antara dua buah dadanya dan terus turun ke perut hinggalah ke pusat, seterusnya turun lagi kedua belah kangkang Cikgu Sharifah yang kini terbuka luas.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
loan kereta lulus walau blacklist (Apr '08) 1 hr pami mohammad 1,277
pesugihan ghoib tanpa tumbal 3 hr Gondol 4
don't pray for mh370 9 hr Rudy 243
kenapa MELAYU BRUNEI TIDAK SUKA ORANG IBAN ....... (Apr '13) 10 hr Halim Asnawi 1,668
Malaysia & Brunei adalah 2 negara kaya raya, In... 11 hr Tuan Karim Junjungan 3
^^ SABAH & SARAWAK sah milik BRUNEI (Jul '12) 11 hr Tuan Karim Junjungan 421
ORANG BRUNEI BANGSA PALiNG PEMALAS!! (Aug '10) 15 hr Tuan Karim Junjungan 3,265
•••
Enter and win $5000
•••

Brunei People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••