Suami nak tidur..tapi isteri nak sex..

Posted in the Brunei Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of129
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
SAJER

Putrajaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Mar 23, 2009
 
huhu...macamana tu...silalah komen..
power

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Mar 23, 2009
 
tgk pd tahap kesegaran "anu"korang..kalu boleh "layan"lagi, ko layan lahh..tapi jika ko penat sbb keje siang tadi maka postpone dulu..tp aku buat masa ni bini aku aje yg asik menolak..ari2 mau katanye..penatlah..

“nak jd budak baek plak lah”

Since: Nov 08

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Mar 23, 2009
 
kalo maleh nak layan isteri tuh,,cpt2 la tepon hp aku..aku bleh tlg2 sket..

muehehe
power

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Mar 23, 2009
 
aizen_espada wrote:
kalo maleh nak layan isteri tuh,,cpt2 la tepon hp aku..aku bleh tlg2 sket..
muehehe
ko kata nak jd baek!!! jahat gak ko ni yee...
bini dia ko nak buat apa.hak org n mak org tu...
ko ada awek yg leh test x???
guru yahyaaa

Kluang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Mar 23, 2009
 
SAJER wrote:
huhu...macamana tu...silalah komen..
mainler sambil tidor..ahahaha
Duda

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Mar 23, 2009
 
Baik ko bangun main...mungkin esok bini ko naik bendera merah melopong ko...muhehehe..

waspada lah...waspada lah..

Since: Mar 09

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Mar 23, 2009
 
bagi aku senang jer..pada si isteri2 yang nak sex tu tapi suami nak tidur pulak..buat jer tarian bogel kat depan suami..hmm..mesti dapatlah apa yang di ''hajat''...tapi sebelum tu..''body'' kena jaga jugak..bukan apa nanti..takut si suami tersalah tafsir..dia ingat ''tong drum '' mana pulak yang bergerak-gerak kat dalam bilik tu..Ok tak?
waktol

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Mar 23, 2009
 
ape2 ajer lorh.........
kusut

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Mar 23, 2009
 
Abih cam aku ni...ari2 aku nak sex..tapi isteri aku lak..ari2 nak tido? camner tu ek?
mat bangla

Klang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Mar 23, 2009
 
letak je timun,terung dan lesung batu kat sebelah katil tu..agak agak kalau bini tak tahan hulur je bahan bahan tu pada bini..biar dia main sendiri.

“akulah pejuang ”

Since: Oct 08

ujung dunia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Mar 23, 2009
 
mat bangla wrote:
letak je timun,terung dan lesung batu kat sebelah katil tu..agak agak kalau bini tak tahan hulur je bahan bahan tu pada bini..biar dia main sendiri.
wah ang nih..
mcm biase suh bini ang buat cmtu jer??
ade pglaman ang nih ea??
caya r bro..
nmpk sgt ang nye x naik..
mati pucuk kew..hehe
ORANG GANAS

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Mar 23, 2009
 
uh la bini kulum dulu, baru best........

“ADO MALAM?”

Since: Jan 09

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Mar 23, 2009
 
UDAHler wrote:
bagi aku senang jer..pada si isteri2 yang nak sex tu tapi suami nak tidur pulak..buat jer tarian bogel kat depan suami..hmm..mesti dapatlah apa yang di ''hajat''...tapi sebelum tu..''body'' kena jaga jugak..bukan apa nanti..takut si suami tersalah tafsir..dia ingat ''tong drum '' mana pulak yang bergerak-gerak kat dalam bilik tu..Ok tak?
hahahahahaha.....lawak siot...tong drum menari!!....hahahahaa....
sh fx capital

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Mar 23, 2009
 
maGic button wrote:
<quoted text>
wah ang nih..
mcm biase suh bini ang buat cmtu jer??
ade pglaman ang nih ea??
caya r bro..
nmpk sgt ang nye x naik..
mati pucuk kew..hehe
mcm anak aku kata pucuk mati la ayah. skg ni bebudak tkt 3 dah belajar mengenai organ2 wanita dan lelaki... aku naik gelak dengar dia kata pucuk mati.. bukanya mati pucuk.. heee heeee...
mat bangla

Klang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Mar 23, 2009
 
mat bangla wrote:
letak je timun,terung dan lesung batu kat sebelah katil tu..agak agak kalau bini tak tahan hulur je bahan bahan tu pada bini..biar dia main sendiri.
ayoyo..amaa..aku bangla kerja kuat buat bangunan..balik keje penat mau rehat..kalau mau main juga bagi main ngan itu timun ler..hahaha

“akulah pejuang ”

Since: Oct 08

ujung dunia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Mar 23, 2009
 
mat bangla wrote:
<quoted text>
ayoyo..amaa..aku bangla kerja kuat buat bangunan..balik keje penat mau rehat..kalau mau main juga bagi main ngan itu timun ler..hahaha
itu mcm kaa..??
kile lu punye sulah tatak naik lg..
naik itu bgunan siap sulah lar..
sh fx capital

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Mar 23, 2009
 
mat bangla wrote:
<quoted text>
ayoyo..amaa..aku bangla kerja kuat buat bangunan..balik keje penat mau rehat..kalau mau main juga bagi main ngan itu timun ler..hahaha
setahu aku kalau penat mcm mana pun kalau air dah dkt hujung tanduk gagahkan juga nak cari pelepas..... tak tahu la kalau mat bangla bubuh tangkal dkt pangkal anu tu, cuma boleh syok dkt minah bangla jugak... hee hee jgn marah mat bangla. minah bangla x ramai kalau minah indon berlambakkkkkk
Abg Napi

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Mar 23, 2009
 
mat bangla wrote:
<quoted text>
ayoyo..amaa..aku bangla kerja kuat buat bangunan..balik keje penat mau rehat..kalau mau main juga bagi main ngan itu timun ler..hahaha
Itu pasal le lu keluar gi kerja bini lu keluar cari jantan lain...huhuhu..

“nak jd budak baek plak lah”

Since: Nov 08

Bukit Mertajam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Mar 23, 2009
 
power wrote:
<quoted text>
ko kata nak jd baek!!! jahat gak ko ni yee...
bini dia ko nak buat apa.hak org n mak org tu...
ko ada awek yg leh test x???
ala ko nih...potong stim tol lah..

takkan le nak tlg rakam diorang beraksi pon takleh...

hmmmm...nak awek yg bleh test?? masalahnya suma awek aku dah test....ko bg jela awek ko bg aku test jap...

set?

muehehe

“Bebas bagai Burung”

Since: Feb 09

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Mar 24, 2009
 
Abg Napi wrote:
<quoted text>
Itu pasal le lu keluar gi kerja bini lu keluar cari jantan lain...huhuhu..
Ini kes curang ni....nak salahkan siapa ?

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of129
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

8 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
misteri keris kekuasaan sultan brunei dan hak p... (Dec '10) 3 hr carlbenz 374
don't pray for mh370 9 hr rudy 163
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 13 hr wak mat 127,929
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 18 hr Insan sepi 638
KOJAK Syaitan cina penghasut 20 hr Nonya 6
Pakaian mandi kolam renang lelaki? (Oct '09) Wed zachry 726
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) Wed uzshuff_Lorenzo 18,962
•••
•••
Enter and win $5000
•••
•••