Emperor meets with Togo president, ta...

Emperor meets with Togo president, talks about Japan disaster+

There are 2 comments on the Asia Pacific News .Net story from Jun 9, 2011, titled Emperor meets with Togo president, talks about Japan disaster+. In it, Asia Pacific News .Net reports that:

The emperor expressed his appreciation for the president's visit Wednesday to a shelter in Saitama Prefecture, where residents of Futaba, Fukushima Prefecture, have been evacuated following the nuclear emergency, according to the agency.

Join the discussion below, or Read more at Asia Pacific News .Net.

Lillian

Lomé, Togo

#1 Jun 11, 2011
Liebste,
([email protected])
Mit freundlichen Grüßen, ich bin Lillian, groß, und eine sehr gut aussehende Mädchen, das Reisen und Tanzen liebt, ein Student, die gerne geliebt werden, erlauben Sie mir Ihnen Kontakt aufnehmen über dieses Medium ich gezwungen bin, Sie zu kontaktieren über dieses Medium aus offensichtlichen Gründen die werden Sie verstehen, wenn wir die Informationen über meinen Vorschlag zu diskutieren, bitte ich werde wie Sie, mich durch meine Mail-Adresse antworten: damit wir einander sehr gut kennen, ich freue mich auf Ihre positive Bestätigung suchen, damit wir eine wichtige Diskussion die wir von dort starten, die meine Einführung, so will ich meine Bilder später zu senden.
Dank und Gott segne Sie
Von Lillian Love.
([email protected])
Mr john

Europe

#2 Jul 14, 2013
Lillian"]
Liebste,
([email protected])
Mit freundlichen Grüßen, ich bin Lillian, groß, und eine sehr gut aussehende Mädchen, das Reisen und Tanzen liebt, ein Student, die gerne geliebt werden, erlauben Sie mir Ihnen Kontakt aufnehmen über dieses Medium ich gezwungen bin, Sie zu kontaktieren über dieses Medium aus offensichtlichen Gründen die werden Sie verstehen, wenn wir die Informationen über meinen Vorschlag zu diskutieren, bitte ich werde wie Sie, mich durch meine Mail-Adresse antworten: damit wir einander sehr gut kennen, ich freue mich auf Ihre positive Bestätigung suchen, damit wir eine wichtige Diskussion die wir von dort starten, die meine Einführung, so will ich meine Bilder später zu senden.
Dank und Gott segne Sie
Von Lillian Love.
([email protected])
08140881875

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Faure Gnassingbe Discussions

Title Updated Last By Comments
News Ghana to export water to Togo (Sep '13) Sep '13 Mr agent 2
News Gnassingbe confirmed as Togo's president (Mar '10) Jul '13 constitutional co... 3
News My visit to Japan will yield results - Prez Mahama (Jun '13) Jun '13 Elliot 1
News Togo rocked by reform protests (Jun '12) Jun '12 Akoji 1
News Pakistan, 3 others, added to U.N. Security Council (Oct '11) Oct '11 Pug 5
News About 900 Ivorian refugees in Togo (Apr '11) Apr '11 Lucy Ann Carter 1
News Corruption charges dog Canada aid fund in Mali ... (Jan '11) Feb '11 TWO WITNESSES 2
More from around the web