Noreen Noor adalah isteri kedua Dat...
sarol

Malaysia

#150 Feb 3, 2008
hebat kat dunia jeee
qissrusstee

Senai, Malaysia

#151 Feb 14, 2008
helllo
mane ader noreen noor kawin dgn DK.i ni nephew pd noreen noor lg tau..
kkdang gosip2 mcm ni xble percaya
niez

Malaysia

#152 Jun 25, 2008
ape plak nie..biar la DK tu nk kawin brape pun.. asalkn ct nagn DK happy..just dieorg blum dpt baby la kn..x pela..insyaallah..
leeya

Singapore, Singapore

#153 Jun 25, 2008
kalau betol lambat laun pon smorang tahu. braper lama nak sorok benda cam nih coz dk dah popular now.. mana dia pegi mesti org perhati.
supervisor

Singapore, Singapore

#154 Jun 26, 2008
dk tak kawin pompan tua lah... dia carik anak dara muda.. nak buat datok2 lain envy kat dia..
clerk

Taman Bertam Jaya, Malaysia

#155 Jun 27, 2008
itu namanya datok tak sedau diri...datok ulat bulu....sudah terkena ubat pengasih...betul ke
depa tu bahagia?...nampak macam byk pembohong je....dah lama tak tengok gambar depa berdua
cium...agaknya tahun depan bulan 1 ada chance lah aku tengok
riz

Kuala Lumpur, Malaysia

#156 Jul 4, 2008
ye la tu, yang penting ct dapat bekas org ,,, geli tuuuuuuu..ye la tu ct ko jgn bangga sgt dpt dk,ko mudah klujap lg dk pasang blakang . hati2 je la..... heh, ko kena ingat ko tu keturunana alaa orang terlebih makan.... big sizeeeee
sofea

Malaysia

#157 Jul 16, 2008
btl ke......
citelah lagi.......
jamini g

Sandakan, Malaysia

#158 Sep 3, 2008
cucu datuk merah wrote:
<quoted text>
Eh!Betol ke??
kalau aku dah bekas2 ni tak kuasa....
tua plak tu!!!
takde orang lain ke?
apalah datuk k ni rupanya banyak bini?patutlah bini nombor satu marah saja.dan memeng patut marah.klu ct pun marah jg klu suami asyik curang........ja.tapi ingat klu dah tua nanti anak2 sndri pun buat perangai mcm bapa dia jg,baru lah tau apa rasanya.
jamini g

Sandakan, Malaysia

#159 Sep 3, 2008
datuk siti memeng baik orang nya tp takut pula dia dpt suami yang sentiasa curang mcm datuk k.kesian perempuan yang terkena seperti tengku zawiyah.ramziela dan nooreen nor.siapa tak lari klu suami curang.perempuan bodoh saja tak lari.yala.......lebih baik lari kan,banyak lg kehidupan yang lebih penting di luar sana dan boleh mendapat kehidupan yang baru.
jamini g

Sandakan, Malaysia

#160 Sep 3, 2008
ct tu nama ja baik tp perampas suami orang.dari cerita2 memeng mereka sudah berkawan sebelum datuk k bercerai.kesian anak2 tengku zawiyah.macam mana pun pasti suatu hari nanti mendapat kemenangan dan ketenanagan.ada hikmah di sebalik semua itu.ramai lagi lelaki baik dan handsome daripada datuk k.
jamini g

Sandakan, Malaysia

#161 Sep 3, 2008
ala..bahagia la kono.buat2 mcm bahagia saja.ini br setahun 2 tahun kawin kmu tgk la 123 tahun dari sekarang.apa akan berlaku.....bahagia atau bangunan runtuh?kalau kamu buat orang lain merana pasti pada suatu hari nanti kamu pun akan rasa lebih pahit dari perbuatan mu.
jamini g

Sandakan, Malaysia

#162 Sep 3, 2008
hahaha..belum beranak suda kena tumbuk apalagi 123 th sudah berkahwin pastinya dah lari.jangan pura2 lagi la.malu ke ct?...
jamini g

Sandakan, Malaysia

#163 Sep 3, 2008
datuk k tu nak saja..tapi perempuan seperti ct yang palui.x ingat masa depan sendiri.perampas.patutla kata2 datuk sharifah ainie cam tu..kalau sekarang memang betul la apa yang di katakan oleh beliau.tuhan telah terangkan nya.
jamini g

Sandakan, Malaysia

#164 Sep 3, 2008
jangan pura2 baik tp di belakang siapa tau.pasti mendapat balasan di dunia atau pun akhirat.
jamini g

Sandakan, Malaysia

#165 Sep 3, 2008
MAT GERMAN wrote:
KAU LAH BODOH NISA!!! BARAL!BABI!KELABU ASAP!BACIN!BIUL!SOTONG!
apala mat german ni memaki orang.mat german bukan orang malaysia tau.
jamini g

Sandakan, Malaysia

#166 Sep 3, 2008
Cik Kay wrote:
uit betul ke ramziela bini DK..
tkezut aku tau...
i pun terkezut la cik kay.ala..dk tu macho pasai misai jo.dk orang yg x perasan kesian langsung terhadap bekas isterinya.habis manis sepah di buang.......
siti saerah aka era

Kuala Lumpur, Malaysia

#168 Oct 10, 2008
agak kuang azar la kowg ney..hehehe..truskn2
booduck comey

Muar, Malaysia

#169 Oct 15, 2008
bia benar datuk k 2...nafsunya dasat tol...
myra

Taman Bertam Jaya, Malaysia

#170 Oct 15, 2008
aku nak tengok jikalau kertu tu kahwin lagi,
macamana reaksi ctot....adakah ctot melenting atau pun berlakon baik?.....sekarang ni bolehlah
dia cakap kena share, kalau dah betul2 jadi, macamana memek muka nya

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Siti Nurhaliza Discussions

Title Updated Last By Comments
siti sudah ada anak dua dah (Aug '06) Apr 11 amir 10
Mak Mertua vs Menantu Perempuan - Wajarkah Ting... (Mar '07) Mar '16 KAK LONG PAYUNG 160
Santai-santai (Dec '06) Dec '15 MR DANIL 1,184
Wahai media-media semua! (Jul '09) Jul '15 Melia Ching 8
Datuk K kena bomoh Siti (Sep '06) Jun '15 lola 62
perah tetek siti sampai keluar susu (Nov '08) Jun '15 Aiman 41
Betul ke Siti merokok? (Aug '06) Jun '14 Kora_kora 173
More from around the web