Noreen Noor adalah isteri kedua Dat...

Noreen Noor adalah isteri kedua Datuk K/ CT dah jadi no 3

Posted in the Siti Nurhaliza Forum

First Prev
of 9
Next Last
Dr Loveinthemaking

Singapore, Singapore

#1 Aug 29, 2006
i dengau dari sos i,
GEBENG

Neubiberg, Germany

#2 Aug 29, 2006
Dr Loveinthemaking wrote:
i dengau dari sos i,
KAO NIH 'LAMBAT' AHH DING DONGG....

CT TUH..YANG KE EMPAT...

1} TENGKU ZAWIYAH
2} RAMZIELA
3} NOREEN NOOR
4} SITI NURHALIZA
Dejavu

Kuala Lumpur, Malaysia

#3 Aug 29, 2006
mana ko tau gebeng... dasyatnye semua artis dia sebat ...kecuali TZ. tapi noreen noor tu cun siot, aku pernah jumpa dia masa kat melaka, cantik gile, putih gebu melepak2 kulit dia. masa tu aku tak kenal sangat noreen noor ni, mak aku bagitau "perempuan cantik tu penyanyi ngan pelakon noreen noor"
sweet 23

Singapore, Singapore

#4 Aug 29, 2006
GEBENG wrote:
<quoted text>
KAO NIH 'LAMBAT' AHH DING DONGG....
CT TUH..YANG KE EMPAT...
1} TENGKU ZAWIYAH
2} RAMZIELA
3} NOREEN NOOR
4} SITI NURHALIZA
Wow , it's really joke of the decade.
GEBENG

Neubiberg, Germany

#5 Aug 29, 2006
Dejavu wrote:
mana ko tau gebeng... dasyatnye semua artis dia sebat ...kecuali TZ. tapi noreen noor tu cun siot, aku pernah jumpa dia masa kat melaka, cantik gile, putih gebu melepak2 kulit dia. masa tu aku tak kenal sangat noreen noor ni, mak aku bagitau "perempuan cantik tu penyanyi ngan pelakon noreen noor"
SPY BABA KU YANG BAGI TAU........
NGEEENNGGG..........
lin

Singapore, Singapore

#6 Aug 29, 2006
ye ke, siapa tu Ramziela,mana photonya, tapin Noreen noor cantik sangat patutlah. tapi Noreen isteri kedtiga kan, TZ tidak diceraikan kan?
umi

Singapore, Singapore

#7 Aug 29, 2006
GEBENG wrote:
<quoted text>
SPY BABA KU YANG BAGI TAU........
NGEEENNGGG..........
wah wah wah Syabas GEBENG!!!

Selalu nya kalau sapa2 teguq pasai ct, ko la dulu tembak dorang. Skrg da join geng nampak? Orait GEBENG, wa caya lu la brader!!!
Talam 5 muka

Port Dickson, Malaysia

#9 Aug 29, 2006
GEBENG wrote:
<quoted text>
KAO NIH 'LAMBAT' AHH DING DONGG....
CT TUH..YANG KE EMPAT...
1} TENGKU ZAWIYAH
2} RAMZIELA
3} NOREEN NOOR
4} SITI NURHALIZA
Senarai ko salahlah GEBENG. Ni senarai yang betul;

1. TENGKU ZAWIYAH (dah cerai talak 3)
2. NOREEN NOOR (mungkin dah cerai talak 1)
3. SAHARA YAACOB (mungkin lama dah kena cerai)
4..........lom sah)
5..........lom sah)
6..........lom sah)
7. SITI NURHALIZA (tunggu masa)
8.?????????mungkin Siti Sarah)
9.?????????mungkin Kay budah mentor CT)
10.?????????mungkin super model Amber Chia!)
aaa

Malaysia

#10 Aug 29, 2006
wow DK sudah macam casanova hollywood.bila pulak budaya ini bertapak di negara?????kan ini budaya barat??
Aisha azzahra

Kota Kinabalu, Malaysia

#11 Aug 29, 2006
GEBENG wrote:
<quoted text>
SPY BABA KU YANG BAGI TAU........
NGEEENNGGG..........
Nampaknye u dah pandai bergosip,
NGEEENGG
Aisha azzahra

Kota Kinabalu, Malaysia

#12 Aug 29, 2006
Talam 5 muka wrote:
<quoted text>
Senarai ko salahlah GEBENG. Ni senarai yang betul;
1. TENGKU ZAWIYAH (dah cerai talak 3)
2. NOREEN NOOR (mungkin dah cerai talak 1)
3. SAHARA YAACOB (mungkin lama dah kena cerai)
4..........lom sah)
5..........lom sah)
6..........lom sah)
7. SITI NURHALIZA (tunggu masa)
8.?????????mungkin Siti Sarah)
9.?????????mungkin Kay budah mentor CT)
10.?????????mungkin super model Amber Chia!)
No.11, Norlia Ghani..........Isk Isk gurau je
datin K

Seri Kembangan, Malaysia

#13 Aug 29, 2006
hihihiii

aduhai ...lawaknyer
Datin XYZ

Malaysia

#15 Aug 29, 2006
Aisha azzahra wrote:
<quoted text>
No.11, Norlia Ghani..........Isk Isk gurau je
12. Ina ("ye bang..."
Gula Batu

Malaysia

#16 Aug 29, 2006
aaa wrote:
wow DK sudah macam casanova hollywood.bila pulak budaya ini bertapak di negara?????kan ini budaya barat??
Bukan hollywood le, yang tapi Mumbiwood. Tengok muka & misai DK, sebiji MGR!!
cucu datuk merah

Singapore, Singapore

#17 Aug 29, 2006
Gula Batu wrote:
<quoted text>
Bukan hollywood le, yang tapi Mumbiwood. Tengok muka & misai DK, sebiji MGR!!
Alahaiiiiiiii kesian MGR..dia takde kena mengena lah dengan DK
cucu datuk merah

Singapore, Singapore

#18 Aug 29, 2006
GEBENG wrote:
<quoted text>
KAO NIH 'LAMBAT' AHH DING DONGG....
CT TUH..YANG KE EMPAT...
1} TENGKU ZAWIYAH
2} RAMZIELA
3} NOREEN NOOR
4} SITI NURHALIZA
Eh!Betol ke??

kalau aku dah bekas2 ni tak kuasa....

tua plak tu!!!

takde orang lain ke?
Aisha azzahra

Kuala Terengganu, Malaysia

#19 Aug 30, 2006
cucu datuk merah wrote:
<quoted text>
Alahaiiiiiiii kesian MGR..dia takde kena mengena lah dengan DK
ada la sikit mungkin sepupu MGR, Cuma colour MGR Kelam sikit, awan mendung gitu..........
ais_kacang

Singapore, Singapore

#21 Aug 30, 2006
TOLONG ceritakan sikit pasal Noreen Noor tuh..mcm mana dapat tahu pasal dia ngan DK?? betol ker??
cyberstar

Shah Alam, Malaysia

#22 Aug 30, 2006
sahih ke tidak tu...
lin

Singapore, Singapore

#23 Aug 30, 2006
betul ke noreen noor pun bekas wife dia, wow noreen noor sungguh cantik, mereka ada anak? how abt ramzeila siapa tu.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 9
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Siti Nurhaliza Discussions

Title Updated Last By Comments
siti sudah ada anak dua dah (Aug '06) Apr '16 amir 10
Mak Mertua vs Menantu Perempuan - Wajarkah Ting... (Mar '07) Mar '16 KAK LONG PAYUNG 160
Santai-santai (Dec '06) Dec '15 MR DANIL 1,184
Wahai media-media semua! (Jul '09) Jul '15 Melia Ching 8
Datuk K kena bomoh Siti (Sep '06) Jun '15 lola 62
perah tetek siti sampai keluar susu (Nov '08) Jun '15 Aiman 41
Betul ke Siti merokok? (Aug '06) Jun '14 Kora_kora 173
More from around the web