Nirvana vs. Radiohead

Nirvana vs. Radiohead

There are 181 comments on the Green plastic radiohead story from Feb 13, 2007, titled Nirvana vs. Radiohead. In it, Green plastic radiohead reports that:

Rollingstone.com is having a discussion about which album is more "influential and essential" from the 1990s.

Join the discussion below, or Read more at Green plastic radiohead.

First Prev
of 10
Next Last
sexy Beast

United States

#1 Feb 19, 2007
How could you sick basturds even ask such a question?! Nirvana is the best band EVER! VS.Radiohead WTF?!!!
Jessica

Encino, CA

#2 Feb 20, 2007
nobody cares about radiohead
alex

Brisbane, Australia

#3 Feb 20, 2007
haha true
Alice

Bodmin, UK

#4 Feb 20, 2007
I care, I found my girlfriend shagging my bass player
while listening to Radiohead, ex g. now.
Another reason for me to hate that band.
The Bends , the only normal album, but what the f..k are they doing now? Music? Really?
alex

Brisbane, Australia

#5 Feb 21, 2007
hahah shagging bass players hahah jessica! lol funny, i just got this austin powers 'shagging' shagadelic image in my head, and to answer your next questions telepathically - yea im randomly weird.
Jessica

Encino, CA

#6 Feb 21, 2007
no... i think yr funny!
alex

Brisbane, Australia

#7 Feb 21, 2007
hahahaha yay!
Jessica

Encino, CA

#8 Feb 21, 2007
yeah, well its true! how is it going with finding a guitar?
alex

Brisbane, Australia

#9 Feb 21, 2007
well i play a strat yeah, so ive been trying out guitars that arent flat bodied, like a PRS custom 22, daniel john's early guitar. played the new special series fender jaguars, and i gota say i like the 'HH' played a gibson sg, but something about gibson doesnt feel right.. i dont like the look of them :S id rather get a gtar that i thought was handsome as well as great to play.. anyway, il show u the PRS, http://www.prsguitars.com/custom/index.html

i love the look and feel of it, right down to the signature bird inlays, beautiful guitar, but ive only played one once, theyre harder to come by in aus.
Jessica

Encino, CA

#10 Feb 22, 2007
that is awesome! i love the color.
alex

Brisbane, Australia

#11 Feb 22, 2007
yeah me too, lol it feels so good, but ironically, the guy who played that gtar, now plays a jaguar like kurt lol, a red one (daniel johns)
Jessica

Encino, CA

#12 Feb 24, 2007
sweet. i like kurts guitars, especially the baby blue ones.
alex

Brisbane, Australia

#13 Feb 24, 2007
baby blue fender mustang :P.. i think it was his stang anyway
Jessica

Encino, CA

#14 Feb 25, 2007
yah. i like it. i'm thinking about for my next ibanez bass to be red, but i don't know...
Terry

Norwich, UK

#15 Mar 15, 2007
Are you kidding me? Nirvana were ok at the time, and some of their stuff is classic now, but on the whole they were a grossly over-rated American rock band. Radiohead (whether they like it to be said or not) are the new Pink Floyd. Spark up a fat spliff, stick on the headphones and listen to OK Computer, Kid A, or Amnesiac, and be prepared to be blown away...
Jessica

Grand Rapids, MI

#16 Mar 21, 2007
I'm making a bass now, it is bizzare because the pickups are going to be like: jazz, Jazz, precision, aka a wiring nightmare, but whatever, I'm just making the body, I ordered all of the hardware and whatnot already.
peabody

Toowong, Australia

#17 Mar 21, 2007
dont get me wrong i love radiohead, but nirvana inspired everyone, radiohead did not
alex

Brisbane, Australia

#18 Mar 22, 2007
damn, i have no idea how to put together a guitar haha, i think il leave it to the pros, im gna get that jag i think
Jessica

Portage, MI

#19 Mar 22, 2007
lol, im cheeting because i bought the neck and accessories, i'm just shaping the body and what not so that will be really cool.
Jake

Louisville, KY

#20 Mar 31, 2007
Radiohead DID inspire a lot of people. Have you been listening to music made within the last 5 years? Yes, Nirvana were good, great even, but Radiohead is the best band of all time.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 10
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Radiohead Discussions

Title Updated Last By Comments
News Kasabian to headline Poland's Open'er Festival ... (Dec '14) Dec '14 Clear Dharma 1
News Frank Turner On Radiohead: 'Just F--king Play '... (May '14) May '14 elrondhubbard 1
Operatic Radiohead Cover (Oct '13) Oct '13 Evensong 1
News Grammy Award predictions: Lil Wayne will rule t... (Feb '09) Oct '13 TheAfroHedgehog 11
Limited edition LP (Jun '13) Jun '13 Gemma 1
alternate version of a radiohead song (May '13) May '13 Jerome 1
All I need Cover (Mar '13) Mar '13 Jsecolo444 1
More from around the web