characters for forever and always!!!

characters for forever and always!!!

Posted in the One Direction Forum

First Prev
of 2
Next Last
1DLuver4eva

Vancouver, Canada

#1 Nov 25, 2012
Okay so before you audition, I need you to read my fanfic. Okay??!! And comment so I know you read it. Thank you :)
Characters I need:
Zayns gf.
Liam's gf.
Louis gf
I need: age. Name. Personality. Things you love and hate. And anything else you want to tell me.
ATTENTION!: I didn't put Harry on here BECAUSE He's not really going to have a serious girlfriend. So please don't audition for his girlfriend!!!!
XOXO
Annie_Javaad_Mal ik

Gilbert, AZ

#2 Nov 25, 2012
1DLuver4eva wrote:
Okay so before you audition, I need you to read my fanfic. Okay??!! And comment so I know you read it. Thank you :)
Characters I need:
Zayns gf.
Liam's gf.
Louis gf
I need: age. Name. Personality. Things you love and hate. And anything else you want to tell me.
ATTENTION!: I didn't put Harry on here BECAUSE He's not really going to have a serious girlfriend. So please don't audition for his girlfriend!!!!
XOXO
Heyyy I am Annabelle people around here call me Annie though!!:) I am 14 you can make me any age:) I am kind chill fun loving caring and funny Definatly a "Big Personality" I am deeply!!! In LOVE with Zayn Javaad Malik like you have no idea I AM his biggest fan!! And I coul prior it to you!!!:) I have been proven 11 times and at 3 different schools!!:) I LOVE: candy my completion food! And one direction and ZAYN JAVAAD MALIK!!!!;D I HATE: directionaters, mean people and olives, bees ants and a lot of stuff lol!! I have light brown almost dirty blond!! I have unique eyes!!! They are hazel brown and gray with crystal blue rims!!! I'm really active musically talented!! And creative!!! I love zayns so much!!! And would DROP DEAD if he wasn't in my life so can I pwease be zayns gf??:) an good luck on your fan fic!!!:) can't wait to read it!!!!!:)
1DLuver4eva

Vancouver, Canada

#3 Nov 25, 2012
You know what Annie. You can be zayns gf because 1 your the only person so fast and 2 you want to be his gf so badly that you posited it on the fanfic. Lol.
Okay so that means ZAYNS TAKEN EVERYBODY!!
XOXO

“LIAM PAYNE IS MY BABY!!(;”

Since: Jul 12

Location hidden

#4 Nov 25, 2012
OMG!!!! Can I PLZ plz plz be Liam or Louis' gf??? Whoever im better for!(:I'm in LOVE WITH THAT FANFIC!!.. Except I don't say Zayn's mine cuz then annie would kill me....we anyways here I go!!
Name: IZZY(:
Nickname: marshmallow(like from annoying orange?)
Eyes: deep aqua blue with black rims
Hair: long light brown with blonde highlights
Personality: Crazy, funny, quirky, random, cheeky, sometimes calm, weird, sweet, loyal, caring, and always the person to go to if you need a shoulder to cry on.

Things I love: ONE DIRECTION!!!! LIAM PAYNE!!!! MARSHMALLOWS!!! LOUIS TOMLINSON!!! COTTON CANDY ICE CREAM!!!! And well.....ADVENTURE TIME, REGULAR SHOW, FAMILY GUY, AND ALL OF CARTOON NETWORK!(: and BEING HAPPY!(: OH AND KE$HA!!(:

Things I hate: mean PEople, rude people, people that think they're all that and a bag of marshmallows, people that take life too seriously, sluts, idiots, and people that depress me too much.

Thx soo much if I get a part!(:
Annie_Javaad_Mal ik

Gilbert, AZ

#5 Nov 25, 2012
Hahah yay!!!! Now I have to do some readin Lolz!!!! Thanks so much for the part!!!!:) you will get mor auditions in the morning trust me;)

“Hai o-o”

Since: Oct 12

Location hidden

#6 Nov 26, 2012
LIAM'S GF!!!!!
Well here I go:
Name: Keira
Nicknames: Kiita,Rose,Cookie,Monkey,Kitty
Age: 12 can I be older??
Height: 5'2
Hair: Long dark brown hairs that's naturally straight
Eyes: chocolate brown with a hint of blue
Facial features: Baby cheeks,little ears
Personality:sweet,sensitive,sh y,funny,brave,smart,crazy,funn y,flirtatious,cheeky, loves to make people smile,knows how to make someone happy,Knows how to make someone laugh or smile.
Hobbies: Sports:Soccer,Floor Hockey,Lacrosse,Basketball. Singing, Acting, Writing.
Likes: One Direction,Little Mix,Olly Murs,The Wanted,Justin Bieber,Harry Styles,Louis Tomlinson,Zayn Malik,Liam Payne,Niall Horan,Cher Lloyd.
Dislikes: Directionaters,someone insulting One Direction,fights like mentally,physically,Emotionall y,Arguments,Haylor
That's all about me.

“Single and hating it </3”

Since: Oct 12

Australia

#7 Nov 26, 2012
I'll be anyone's GF but mainly Louis's

Name: Courtney
Nickname: Courtz, Courtie
Looks: long wavy brown hair,brown eyes, brownish-tan skin
Fav Colour: purple
Hobbies: horse riding,dancing, netball,drawing,singing and listening to 1D
Personality: fun,bubbly,cheerful, always happy,crazy, I love playing jokes on people and did I mention that I'm crazy
My friends say that I'm a girl Louis

I hope I get the part :)
Good luck with your fanfic

“everyone is perfect”

Since: Nov 12

Location hidden

#8 Nov 26, 2012
any part but the girl who dies
Name:Kaitlin
Hair:brown
Eyes:Hazel
Personality: loud funny opinionated so sometimes mean mature immature leader
Hobbies: singing dancing reading acting writing books and poetry swimming computers and anything REECE MASTIN!!!!!
I hope I get a part
Ps I didn't comment coz I already read it

“everyone is perfect”

Since: Nov 12

Location hidden

#9 Nov 26, 2012
Okay I love Reece Mastin I hate posers

“everyone is perfect”

Since: Nov 12

Location hidden

#10 Nov 26, 2012
1D 4 like eva wrote:
any part but the girl who dies
Name:Kaitlin
Hair:brown
Eyes:Hazel
Personality: loud funny opinionated so sometimes mean mature immature leader
Hobbies: singing dancing reading acting writing books and poetry swimming computers and anything REECE MASTIN!!!!!
I hope I get a part
Ps I didn't comment coz I already read it
forget about the top part I copied it from another one of my auditions
Luv Louis

Sheffield, UK

#11 Nov 26, 2012
Louis gf plz!!
Name: Emma
Age: any
Looks: slim. Blue eyes. Golden-blonde wavy-straight hair.
Hobbies: drama. Dance. Swimming. Cooking. Sport.
Personality: Bubbly. Can't stop talking confident. Kind hearted but sting when I need to be, you don't wanna catch me on a dark night! Lol
Plz pick me!

“LIAM PAYNE IS MY BABY!!(;”

Since: Jul 12

Location hidden

#14 Nov 26, 2012
Have you picked yet? Sorry because on the fanfic you said you already picked! Sorry if I sound rude!
1DLuver4eva

Vancouver, Canada

#15 Nov 26, 2012
Truedirectioner20 wrote:
Have you picked yet? Sorry because on the fanfic you said you already picked! Sorry if I sound rude!
Ummmm....read a few comments before yours. It's like right above it......

“LIAM PAYNE IS MY BABY!!(;”

Since: Jul 12

Location hidden

#16 Nov 27, 2012
1DLuver4eva wrote:
<quoted text>
Ummmm....read a few comments before yours. It's like right above it......
sorry. All I saw was that Annie is Zayn's gf. Sorry.
Luv Louis

Brighouse, UK

#17 Nov 27, 2012
Ye I can't see anything either.
1DLuver4eva

Vancouver, Canada

#18 Nov 27, 2012
I'll post it again!!!! Lol. Weird...
1DLuver4eva

Vancouver, Canada

#19 Nov 27, 2012
This is the cast list. Hope you can see it this time!!!
ZAYN: Annie.
LIAM: Emma.
LOUIS: Courtney

Hope you can see it and sorry if you didn't make it.
Btw Emma I know you auditioned for Louis but I put you with Liam. If you don't mind.

“Single and hating it </3”

Since: Oct 12

Australia

#20 Nov 27, 2012
1DLuver4eva wrote:
This is the cast list. Hope you can see it this time!!!
ZAYN: Annie.
LIAM: Emma.
LOUIS: Courtney

Hope you can see it and sorry if you didn't make it.
Btw Emma I know you auditioned for Louis but I put you with Liam. If you don't mind.
Thanx for the part
Hope your fanfic goes well :)
Luv Louis

Brighouse, UK

#21 Nov 27, 2012
Erm it's fine. I preferred Louis but it all good! Lol.

“Single and hating it </3”

Since: Oct 12

Australia

#22 Nov 28, 2012
What is the fanfic called

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

One Direction Discussions

Title Updated Last By Comments
one direction snapchat names (Jan '14) 5 hr Hid12345 624
Lonely Girl here!!! :( chat? (Aug '12) 8 hr bruce 85
omg i found niall's snapchat!! (Jun '13) 9 hr Lily 197
I love you harry (May '12) 12 hr Risby ellainer 3
Harry styles FaceTime? (Jun '12) 13 hr danielle 1,053
Guys and girls looking for bf or gf come here!! (Dec '12) 14 hr Emma 1,707
Could I talk to the real One Direction?!?!?!;) (Jul '12) Thu Liam Payne 235
More from around the web