Xfactor Love (fanfic)

Posted in the One Direction Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of197
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
BradfordBadBoi

White Plains, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Sep 30, 2012
 
hey guys im gonna need some roles 4 this fanfic:

Louis' GF:
Niall's GF:
Harry's GF:
Liam's GF:
Hair Stylist:

plz write ur name, description of urself , i wont pick u if ur 1st ill pick whoever has the best descriptions,( btw guys if i dont pick u plz no hate or ill stop posting in my fanfic) so ill start wroting when i get the roles.
Brittany P

Detroit, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Sep 30, 2012
 
Niall or Harry don't care
Hair: brown wavy
Eyes: light brown
Hobbies: singing swimming acting cheering and playing soccer
Personality: funny smart sweet silly and sometimes shy
Fav color: green and blue
Likes: EATING, music and one direction
Dislikes: clowns , spiders or any kind of bug, and needles.
Fav movie: the hunger games
Fav book: hunger game series
Izzy Marquez luvs nandos

Rancho Cucamonga, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Sep 30, 2012
 
BradfordBadBoi wrote:
hey guys im gonna need some roles 4 this fanfic:
Louis' GF:
Niall's GF:
Harry's GF:
Liam's GF:
Hair Stylist:
plz write ur name, description of urself , i wont pick u if ur 1st ill pick whoever has the best descriptions,( btw guys if i dont pick u plz no hate or ill stop posting in my fanfic) so ill start wroting when i get the roles.
Can I be anyone's gf plz ? But mainly Louis' gf plz?
Name:Izzy and I hate it when ppl call me Isabella!(:
Age: 16 but I if I get a part can I be 18 or 19 in the story??
Hair: long wavy and black with aqua blue tips
Eyes: bright peircing and electric blue
Personality: bubby, cheeky, cute, nice, funny, crazy, random, prankster, jokester, and I'm sometimes calm but mainly crazy and random. And I'm actually a VERY caring girl unless u make me angry then u better run like heck away!! And I'm bipolar!
Hobbies: playing instruments and sports and baseball and boxing. Eating Carrots Hehehhe and playing guitar and listening to 1D and Jb an playing football swimming figure skating(MY PASSION IN LIFE IS FIGURE SKATIING!!) ive won 8 competitions. and just pulling pranks!!
About me: I LOVE JB AND 1D!! They are my life!! I know every jb and 1D song on piano and guitar! I also love being crazy and love to pull pranks and fool around! And I ABSOLUTLEY LOVE JB!! I went to 4 of his concerts and was the one less lonely girl in one of them!! It was by far the happiest an best day of my life!!(:
Plz pick me!(: thx
BradfordBadBoi

White Plains, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Sep 30, 2012
 
Brittany P wrote:
Niall or Harry don't care
Hair: brown wavy
Eyes: light brown
Hobbies: singing swimming acting cheering and playing soccer
Personality: funny smart sweet silly and sometimes shy
Fav color: green and blue
Likes: EATING, music and one direction
Dislikes: clowns , spiders or any kind of bug, and needles.
Fav movie: the hunger games
Fav book: hunger game series
i really liked ur description :) especially the EATING part i laughed so hard,:D u gotthe part u can choose either 1 :)
BradfordBadBoi

White Plains, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Sep 30, 2012
 
Izzy Marquez luvs nandos wrote:
<quoted text>Can I be anyone's gf plz ? But mainly Louis' gf plz?
Name:Izzy and I hate it when ppl call me Isabella!(:
Age: 16 but I if I get a part can I be 18 or 19 in the story??
Hair: long wavy and black with aqua blue tips
Eyes: bright peircing and electric blue
Personality: bubby, cheeky, cute, nice, funny, crazy, random, prankster, jokester, and I'm sometimes calm but mainly crazy and random. And I'm actually a VERY caring girl unless u make me angry then u better run like heck away!! And I'm bipolar!
Hobbies: playing instruments and sports and baseball and boxing. Eating Carrots Hehehhe and playing guitar and listening to 1D and Jb an playing football swimming figure skating(MY PASSION IN LIFE IS FIGURE SKATIING!!) ive won 8 competitions. and just pulling pranks!!
About me: I LOVE JB AND 1D!! They are my life!! I know every jb and 1D song on piano and guitar! I also love being crazy and love to pull pranks and fool around! And I ABSOLUTLEY LOVE JB!! I went to 4 of his concerts and was the one less lonely girl in one of them!! It was by far the happiest an best day of my life!!(:
Plz pick me!(: thx
ill choose u, ur description was cool okay so ur Louis' GF!
Brittany P

Detroit, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Sep 30, 2012
 
Can I be Niall gf and thank you
Izzy Marquez luvs nandos

Rancho Cucamonga, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Sep 30, 2012
 
BradfordBadBoi wrote:
<quoted text>
ill choose u, ur description was cool okay so ur Louis' GF!
THANK YOU!!*randomly doing my happy dance* YEAH BUDDY!!(: lol thx
Allyssa Payne

White Plains, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Sep 30, 2012
 
hey can i be Liam's GF?
age: 17
Hair: Long DirtyBlonde wavy hair
Eyes: light green eyes
Personality: bubbly, nice, funny, such a flirt
Hobbies: i play soccer, lacrosse, & i luv 2 dance & i can play the guitar
I <3 1D & luv TW ( the wanted) & JB
plz pick me!
BradfordBadBoi

White Plains, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Sep 30, 2012
 
Allyssa Payne wrote:
hey can i be Liam's GF?
age: 17
Hair: Long DirtyBlonde wavy hair
Eyes: light green eyes
Personality: bubbly, nice, funny, such a flirt
Hobbies: i play soccer, lacrosse, & i luv 2 dance & i can play the guitar
I <3 1D & luv TW ( the wanted) & JB
plz pick me!
u sure can GIRLY!
BradfordBadBoi

White Plains, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Sep 30, 2012
 
here's what i have so far:

NiallGF: Brittany
LouisGF: Izzy
LiamGF: Allyssa
HarryGF:???
HairStylist: Jennifer ( made up)

plz 1 more audition so i can start
Izzy Marquez luvs nandos

Rancho Cucamonga, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Sep 30, 2012
 
BradfordBadBoi wrote:
here's what i have so far:
NiallGF: Brittany
LouisGF: Izzy
LiamGF: Allyssa
HarryGF:???
HairStylist: Jennifer ( made up)
plz 1 more audition so i can start
you can make up Harry's gf? I'm sorry I'm just really anxious!

Since: Sep 12

Hogsmeade

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Sep 30, 2012
 
Name Taty nickname is Little Tart or Tat
Role Can I be harrys gf
Hair curly brown with light brown highlights medium length
Eyes hazel
Sports horseback riding barrel racing swimming diving soccer softball volleyball basketball water polo (but we play with no rules called Gutterball) and dancing
Personality smart funny adventurous sensitive but always puts on a brave face fun immature silly dorky and childish and very tomboyish
Likes horses SWIMMING reading writing dancing being silly with friends
I sing with a couple of friends I play guitar drums and piano I'm an alto
I'm always dancing or singing or trying to be funny. I have 4 brothers. So nobody messes with me. I'm claustrophobic and I have a thing against other people's weird handled forks. I have been like this since I was 5 haha
Um I get straight a's I'm a sharpshooter I love paintball I can shoot a can from 200 feet away I love converse and vans and I love beanies! I'm a major soccer head I play anytime I can! I always stick up for anyone I am not afraid to get in a fight I won't throw the first punch but I will throw the last! Um nobody messes with me because I have 4 brothers that made me tough. Um I'm very sensitive but I always put on a strong face. I'm not afraid to get in front of crowds and I'm thinking about trying for xfactor
Hayley_Styles

White Plains, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Sep 30, 2012
 
hey can i be Harry's GF?
i hav blonde hair
blue eyes & i <3 2 dance & sing
i play bbBall & im bubbly, nice, creative, caring
plz???!!!!!
BradfordBadBoi

White Plains, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Sep 30, 2012
 
Hayley_Styles wrote:
hey can i be Harry's GF?
i hav blonde hair
blue eyes & i <3 2 dance & sing
i play bbBall & im bubbly, nice, creative, caring
plz???!!!!!
ok!!
Izzy Marquez luvs nandos

Rancho Cucamonga, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Sep 30, 2012
 
When are you gonna start?
BradfordBadBoi

White Plains, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Sep 30, 2012
 
"WAKE UP" my sister yells, i get startled & falloff my bed, " Jasmine!!! y did u do that?!?!" i scream, it was 3am , " OH SHIT!" i yell & quickly take a shower, & put on my fave shirt, skinny jeans, beanie, & leather boots, i was goin 2 audition in the UK Xfactor with my band, " Dream Girls" , weve been a band since 8th grade & ppl loved our music, my mom signed us 4 the Xfactor cause she told me that we had the gift of singing, i call my friends Hayley, Izzy, Allyssa,& Brittany, " hey Izzy" i say , " hey well be right there" she says & hangs up, i go put on some red lipstick & eat my breakfast, i was nervous but also excited, Izzy finally gets here & i run in the car with the other girls & we drive off.........
BradfordBadBoi

White Plains, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Sep 30, 2012
 
iSwim_liveyourlifelike1D wrote:
Name Taty nickname is Little Tart or Tat
Role Can I be harrys gf
Hair curly brown with light brown highlights medium length
Eyes hazel
Sports horseback riding barrel racing swimming diving soccer softball volleyball basketball water polo (but we play with no rules called Gutterball) and dancing
Personality smart funny adventurous sensitive but always puts on a brave face fun immature silly dorky and childish and very tomboyish
Likes horses SWIMMING reading writing dancing being silly with friends
I sing with a couple of friends I play guitar drums and piano I'm an alto
I'm always dancing or singing or trying to be funny. I have 4 brothers. So nobody messes with me. I'm claustrophobic and I have a thing against other people's weird handled forks. I have been like this since I was 5 haha
Um I get straight a's I'm a sharpshooter I love paintball I can shoot a can from 200 feet away I love converse and vans and I love beanies! I'm a major soccer head I play anytime I can! I always stick up for anyone I am not afraid to get in a fight I won't throw the first punch but I will throw the last! Um nobody messes with me because I have 4 brothers that made me tough. Um I'm very sensitive but I always put on a strong face. I'm not afraid to get in front of crowds and I'm thinking about trying for xfactor
OMG!!! im srry i didnt see ur auditions, do u wanna be any of the boys sister or bff? & btw cool about the xfactor thing, i bet ur a good singer :)
Allyssa Payne

White Plains, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Sep 30, 2012
 
LOVE IT!

Since: Sep 12

Hogsmeade

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Sep 30, 2012
 
BradfordBadBoi wrote:
<quoted text>
OMG!!! im srry i didnt see ur auditions, do u wanna be any of the boys sister or bff? & btw cool about the xfactor thing, i bet ur a good singer :)
It's okay um yeah can I be liams sister? And thanks my friend is actually trying out in march and she wants me to try out as well
Izzy Marquez luvs nandos

Rancho Cucamonga, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Sep 30, 2012
 
BradfordBadBoi wrote:
"WAKE UP" my sister yells, i get startled & falloff my bed, " Jasmine!!! y did u do that?!?!" i scream, it was 3am , " OH SHIT!" i yell & quickly take a shower, & put on my fave shirt, skinny jeans, beanie, & leather boots, i was goin 2 audition in the UK Xfactor with my band, " Dream Girls" , weve been a band since 8th grade & ppl loved our music, my mom signed us 4 the Xfactor cause she told me that we had the gift of singing, i call my friends Hayley, Izzy, Allyssa,& Brittany, " hey Izzy" i say , " hey well be right there" she says & hangs up, i go put on some red lipstick & eat my breakfast, i was nervous but also excited, Izzy finally gets here & i run in the car with the other girls & we drive off.........
omb!! I love it! Plz keep going!

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of197
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

15 Users are viewing the One Direction Forum right now

Search the One Direction Forum:
Topic Updated Last By Comments
Harry Styles Snapchat (May '13) 5 hr Macie 162
I'm looking for a NEW Boyfriend 12-13 years old(: (Aug '12) 9 hr Jtm24 366
Live chat with me, Louis Tomlinson! (May '12) 12 hr I love louis Tomlinson xx 1,126
Can u put 1D youngest to oldest? (Aug '12) 13 hr SaVvY 16
5sos fans come chat 15 hr cutiepie01 1
louis' skype!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 15 hr cutiepie01 1
one direction snapchat names 16 hr Caitlyn 174
•••
•••
•••
•••
Enter and win $5000
•••
•••