Harrylover

Corona, CA

#782 Sep 23, 2012
Oh and the loopy one, u shouldn't say stuff about Justin like that ! He is an amazing singer and person and everyone knows that... Oh wait.. I guess not everyone...
Harrylover

Corona, CA

#783 Sep 23, 2012
I LOVE YOU JUSTIN !!! My friend Sarah is a huge fan so can you tell her hello ? It would really mean a lot !!! Thx
SpottedGiraffe

Westford, MA

#784 Sep 24, 2012
The Loopy One wrote:
<quoted text>
No offence Justin. But you just sing weirdly and like you are just a bit like girlish. No offence but I'm kinda not your biggest fan
i thot u said goldfish at first:) rofl then i realised it was girlish... JUSTIN THE GOLDFISH;)
BriAnna Watts

South Bend, IN

#785 Sep 24, 2012
Lol since when did Justin Bieber become a goldfish cracker!!!! I agree with harry lover. If u hate Justin then get off seriously go somewhere else. Obviously u have problems if u ain't a belieber.
Justin Drew Bieber

Palatine, IL

#786 Sep 24, 2012
Harrylover wrote:
I LOVE YOU JUSTIN !!! My friend Sarah is a huge fan so can you tell her hello ? It would really mean a lot !!! Thx
Hey Sarah :)
Justin Drew Bieber

Palatine, IL

#787 Sep 24, 2012
SpottedGiraffe wrote:
<quoted text> i thot u said goldfish at first:) rofl then i realised it was girlish... JUSTIN THE GOLDFISH;)
Id like to be a goldfish lol ;)
SpottedGiraffe

Westford, MA

#788 Sep 24, 2012
Justin Drew Bieber wrote:
<quoted text>
Id like to be a goldfish lol ;)
i wudnt.... Ud probably be an interesting looking goldfish...
Harrylover

Corona, CA

#789 Sep 24, 2012
Justin Drew Bieber wrote:
<quoted text>
Hey Sarah :)

Omg thank you sooo much when I tell he she will probably start crying !!!
Horse_Chick_5

Hillsborough, NC

#790 Sep 24, 2012
Justin Drew Bieber wrote:
<quoted text>
Lmao nice story (;
well it was only the truth!!;) but when i walked out the concert that night i couldnt hear ANYTHING!!! It was my first concert ever!!*tottally worth it!!* dont forget that just becuz i love 1D doesnt mean i dont love u still!!;) i remember i wasnt the "one less lonely girl" so i burst out crying....(embarassing!!) oooo and i also remember at the end where we asked u to sing "Baby" and u did that "rock a by baby" thing!! That made me laugh....A LOT!! Ok im tlking way to much!!;) 143-Lauren:}
BriAnna Watts

South Bend, IN

#791 Sep 24, 2012
Hey Justin!!!! My friend Doug tells me that I'm beautiful everyday. He's so sweet. I don't no what i should say back to him!!!!???? Please give me some advice!!!! Two more days until my powder puff game!!! ;) love u 4ever and always
BriAnna Watts

South Bend, IN

#792 Sep 25, 2012
Yeah I am so happy ;) wish me luck for my game tomorrow night love u Justin :) 100% beliebericious :)
Georgia

Australia

#793 Sep 25, 2012
Hi Justin,

My friend absolutely loves u ur inspiration to be herself and 2 b a singer
Styleslover

Belvidere, IL

#794 Sep 25, 2012
Well for one reason, u think that she is cheating on u and I think she isn't and the second reason is that well let's be honest; there is no second reason
Styleslover

Belvidere, IL

#795 Sep 25, 2012
Hi Justin, I just wanted to say hi and I am a fan of your music!!!
Jennifer Payne

Mexico

#796 Sep 26, 2012
Jess wrote:
<quoted text>
You are not Justin bieber, because he wouldn't come on a 1D app and especially go on a forum about 1D! He is also to busy worrying about his career to go on a forum about 1D.
lol thi definelty Made my day
Justin Drew Bieber

Iran

#797 Sep 26, 2012
Maliyah wrote:
<quoted text>
Whats ur little sisters name?
Jazzy (:
Justin Drew Bieber

Iran

#798 Sep 26, 2012
BriAnna Watts wrote:
Hey Justin. I'm kinda sad. My birthday is November 6 and my parents wont take me to your concert. I think they hate me. I really want to go to ure concert that is around in November.
WTF?? Parents never hat e their kid!!! NEVER EVER!! U can tell them it's your birthday and u want to go to a concert! Say it's just 1/365 days! Maybe they wanna surprise u! They'll be like: TADA here are the VIP tickets!
Justin Drew Bieber

Iran

#799 Sep 26, 2012
SpottedGiraffe wrote:
<quoted text> i thot u said goldfish at first:) rofl then i realised it was girlish... JUSTIN THE GOLDFISH;)
Awww this is so sweet! And SOMEONE IS FAKING ME NOW! The one who said hey Sara I wanna be your gold fish! Imma change my name!
Justin Drew Bieber

Iran

#800 Sep 26, 2012
Justin Drew Bieber wrote:
<quoted text>
Id like to be a goldfish lol ;)
Listen faker! I was the one who replied her first comment which I answered hey nice name! So GTFO Imma change my name. Srsly what's your point of faking me?
Anonymous

Nicholasville, KY

#801 Sep 26, 2012
I don't hate u ur awesome and u are really hot 1D is awesome to

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

One Direction Discussions

Title Updated Last By Comments
Harry Styles 17 min Zayn_BestSmile 3
Does Harry have a cat named Molly or Dusty? (Jul '12) 4 hr kayla_styles 64
I'm gay looking for a gf!! 8 hr Kiara2 80
Live chat with me, Louis Tomlinson! (May '12) 13 hr Arisha 1,728
Guys and girls looking for bf or gf come here!! (Dec '12) 22 hr Braelyn 1,537
Abba2000 back 23 hr niall lover 101 17
i cant stop crying!!!!!!!! im really sad!!!!!!! Fri Braelyn 50
one direction snapchat names (Jan '14) Fri LouisTomlinsonism... 547
More from around the web