Am I ready ( one direction fan Fic)

Posted in the One Direction Forum

First Prev
of 4
Next Last
Lauren

Garner, NC

#1 Sep 10, 2012
Hope u enjoy (note: this may not be apropetite for younger ages)
Lauren

Garner, NC

#2 Sep 10, 2012
Desiree's POV

I was gonna jump and end this torture forever. I tweeted my last goodbyes to my all time favorite band one direction. They had helped me this far but now it's too much to handle. I was gonna do it. I was gonna end my life. I jumped into the Ice cold water below. I felt something hit my head then it all went black.
Lauren

Garner, NC

#3 Sep 10, 2012
When I get 1 comment I will continue. Btw if u want 2 b in my story u name the guy ( not Harry or Niall) and I might pick u!!!;)
Lauren

Garner, NC

#4 Sep 10, 2012
Plz comment if u do I'll let u in my story if u comment 1st 2nd 0r 3 rd I'll let u pick from the guys minus Harry and Niall :)
Lexi luvs 1D

Blanchester, OH

#5 Sep 10, 2012
It's good write mOre please...
Lexi luvs 1D

Blanchester, OH

#6 Sep 10, 2012
Can I be lou's Gf .... Please
Maliyah

Euless, TX

#7 Sep 10, 2012
More!!!!
Lauren

Garner, NC

#8 Sep 10, 2012
Thanks I will!!!!!
Lauren

Garner, NC

#9 Sep 10, 2012
I woke up to someone blOwing air into my lungs. I could here their husky yet familiar voice. He was yelling " breathe, breathe. For me please!" it sounded like he was crying. I coughed uP water and opened my eyes. My vision was blurry and I couldn't see anything. I heard the stranger he said" thank god, are you okay"?!!? I tried to run away but I just managed tO stand up. I touched my head and my hand got wet. I looked down at my hand... Blood. Suddenly I felt weak and collapsed, I closed my eyes and my head hit the ground again, this time even harder. I passed out from pain the second time today.

MORE?!?!?
Lauren

Garner, NC

#10 Sep 10, 2012
Lexi luvs 1D wrote:
Can I be lou's Gf .... Please
Yes u may!!:)
Lauren

Garner, NC

#11 Sep 10, 2012
Stranger POV

I was at dinner with my lads and I excused myself for fresh air by the bridge.all the sudden I see the most beautiful girl I had ever seen standing on the edge. I was walking over to be careful and ask her her name, but then she jumped.....

Sorry it's soo short I ran outa ideas since this one is soo short I only want five comments to continue!:)
Lauren

Garner, NC

#12 Sep 10, 2012
Never mind here's more!!!
Lauren

Garner, NC

#13 Sep 10, 2012
YO here it is

Am I ready?

Stranger POV

I saw her sinking into the water not even struggling. I waded into the water and dragged her out. Her head was bleeding badly I knew she was gonna need stitches. I layer her on the grass. She wasn't breathing. I plugged her nose and blew into her mouth. Again and again, nothing happened. I tried one more time thankfully she spit up water. " thank god, are you okay"?!?! She didn't reply she just stood. I was suprised to see she could in her condition. She touched her head then started getting a little tipsy. She fell on the ground just before I could catch her and she passed out again.
XX
Maliyah

Pflugerville, TX

#14 Sep 10, 2012
More!!!!! Can I be Liam or Harry gf?
Lauren

Garner, NC

#15 Sep 10, 2012
Maliyah wrote:
More!!!!! Can I be Liam or Harry gf?
U can b Liam's gf :)
Lauren

Garner, NC

#16 Sep 10, 2012
Desiree POV

I heard a rumbling sound. I opened my eyes to find out that I was in a car. And my head was on somebody's lap. I tried to open my eyes but I couldn't. I lifted my head up but it was quickly pushed down by somebody... But who? " keep your head down love, Liam said not to let you move." his accent was amazing but who's Liam? I open my eyes to see that I was only in my bra and underwair. I looked around and saw five boys staring at me. Who could they be? Wait...did he say Liam, that means that... No it can't be... It is... Omg I'm in a car with one direction and my head is in Harry styles lap! I hear Niall say "she's awake"! Liam shushed him" shush, you'll make her sick with all this yelling. Then I fall back asleep. In my sleep I could here the boys talking " Liam do you think she'll live"? Harry asked worried." I dont. Know her heads still bleeding pretty badly and we almost to the hospital it could go either way...". " oh god I hope she makes it she sure it a beaut"Niall said. "guys her head started bleeding again we need something to stop it" 'doctor' Liam said. Then I heard tearing of fabric and I felt someone tying cloth to my head. " uhhhh"I moaned from the pain. Then I felt Harry rub my back and say" it's okay we're almost to the hospital, love. And with that I go to sleep and wake and I couldn't breathe. It felt like suicide all over again.
XX

AN Hope u like love u all it's kinda funny how I came up with this story cuz I was just sitting in art class today wAiting for the teacher to come check my work and I started writing classy right!;) LLN
Maliyah

Pflugerville, TX

#17 Sep 10, 2012
Lauren wrote:
<quoted text>
U can b Liam's gf :)
Thank u so much!!:) btw I luv ur story
Rebecca_TheConte stJudge

Alliston, Canada

#18 Sep 10, 2012
Keep going please
Maliyah

Pflugerville, TX

#19 Sep 10, 2012
Lauren wrote:
Desiree POV
I heard a rumbling sound. I opened my eyes to find out that I was in a car. And my head was on somebody's lap. I tried to open my eyes but I couldn't. I lifted my head up but it was quickly pushed down by somebody... But who? " keep your head down love, Liam said not to let you move." his accent was amazing but who's Liam? I open my eyes to see that I was only in my bra and underwair. I looked around and saw five boys staring at me. Who could they be? Wait...did he say Liam, that means that... No it can't be... It is... Omg I'm in a car with one direction and my head is in Harry styles lap! I hear Niall say "she's awake"! Liam shushed him" shush, you'll make her sick with all this yelling. Then I fall back asleep. In my sleep I could here the boys talking " Liam do you think she'll live"? Harry asked worried." I dont. Know her heads still bleeding pretty badly and we almost to the hospital it could go either way...". " oh god I hope she makes it she sure it a beaut"Niall said. "guys her head started bleeding again we need something to stop it" 'doctor' Liam said. Then I heard tearing of fabric and I felt someone tying cloth to my head. " uhhhh"I moaned from the pain. Then I felt Harry rub my back and say" it's okay we're almost to the hospital, love. And with that I go to sleep and wake and I couldn't breathe. It felt like suicide all over again.
XX
AN Hope u like love u all it's kinda funny how I came up with this story cuz I was just sitting in art class today wAiting for the teacher to come check my work and I started writing classy right!;) LLN
So classy!!! Write more!!!!:D lol
Lauren

Garner, NC

#20 Sep 10, 2012
Maliyah wrote:
<quoted text>
So classy!!! Write more!!!!:D lol
Thanks but cuz I just came up with it today I'm stuck soo I'll upload more tonite or tomarow afternoon cuz I have school

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 4
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

One Direction Discussions

Title Updated Last By Comments
Niall horan here who wants to chat?? 11 min niall lover 101 19
Guys and girls looking for bf or gf come here!! (Dec '12) 2 hr shane desalles 102
The real Harry Styles here want to chat!!! (Jun '12) 5 hr wilsovic000 1,247
Hey guys its Zayn Malik. This is your chance to... (Jul '12) 11 hr Wajeeha 368
Lonely Girl here!!! :( chat? (Aug '12) 16 hr mister nice guy 53
Zayn Malik here someone chat!!! I'm real (Jun '12) 17 hr Anonymous 544
one direction snapchat names (Jan '14) 19 hr coralellen 412
More from around the web