Psychic Says Kurt Cobain Was A 16th C...

Psychic Says Kurt Cobain Was A 16th Century Murderer

There are 61 comments on the Starpulse News Blog story from May 14, 2006, titled Psychic Says Kurt Cobain Was A 16th Century Murderer. In it, Starpulse News Blog reports that:

Nirvana star Kurt Cobain lived many lives as a "tortured and depressed" soul after murdering people in the 16th century, according to top psychic Victoria Bullis.

Join the discussion below, or Read more at Starpulse News Blog.


Riverside, CA

#42 Dec 25, 2006
yeah, i agree


#43 Jan 29, 2007
well I probably was the man with axe and sock on his head, then.
Can't someone just HAVE problems and be left alone? No, they must know all reasons available.. Sometimes existense of certain things IS the reason. And sometimes that's personal thing

United States

#44 Jan 29, 2007
nope. because thats how society is, were so nosy...

United States

#45 Jan 29, 2007
and with courtney love its not hard not to know whats going on with her "personal life" because shes so desperate for attention that shes has to announce it to the world every time she farts.


#46 Jan 31, 2007
yeah, now THAT is a real problem.

United States

#47 Feb 6, 2007
lol indeed!

Broadbeach, Australia

#48 Feb 6, 2007
haha so true

United States

#49 Feb 7, 2007
lol. courtneys a blonde

Broadbeach, Australia

#50 Feb 8, 2007
its hard to tell if its dyed or not.. or maybe shes blonde and she dyes it even more blonde

United States

#51 Feb 8, 2007
maybe, i havnt looked too hard, whenever i glance at her picture i just focus on keeping the vomit down lol

Broadbeach, Australia

#52 Feb 8, 2007
hahah i like to play a game and work out whats real and whats fake

United States

#53 Feb 9, 2007
lol, that would be cool

Broadbeach, Australia

#54 Feb 11, 2007
nah.. after a while u realise that theres only one answer for everything on her face so it gets kind of monotonous

United States

#55 Feb 11, 2007
it does not matter

South Africa

#56 Jan 30, 2008
now this takes the cake, how on earth can any person even consider living a previous life, whoever this phycic is you are totally out your phyco mind. it is because of people like you that the world is so F*&$@%ed up. Where is your proof, you must of done a phycic course on the internet and now believe you "special". you stupid fool

Brockville, Canada

#57 Feb 23, 2008
Ummm...all I gotta say is that you all really, really, REALLY, need to get yourselves a REAL life!

Get real! Kurt Cobain was an exellent artist while he was here, who, even with all the privileges he was fortunate to enjoy, when others toil for ever and are never able to get close, felt so sorry for himself, he took the easy way out.

And you ADMIRE him? Get real.

Leichhardt, Australia

#58 Mar 15, 2008
Nirvana Cobain

Teaneck, NJ

#59 Oct 19, 2011
That is some major bull shit.

Since: Mar 12


#60 Mar 11, 2012
why is the idea of reincarnation so far fetched - the majority of non-western/non-christian religions incorporate it to some extent.
a psychic is not a shrink - it's a gift, and if you don't have it at all of course you may not believe in it.
that's not to say it's not bullshit, it's just to say how can we really know either way.

Winter Springs, FL

#61 Feb 4, 2015
She is a total scam! I learned it the hard way :(

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Kurt Cobain Discussions

Title Updated Last By Comments
Organized Confusion Demo (Jul '10) Nov '17 braveandawesome 3
News Weird David Spade mural with Kurt Cobain quote ... Sep '17 Pence of Tides 2
News Nirvana Fans Furious About Chili Peppers Video (May '06) Aug '17 Rhetrick 698
News Kurt Cobain topples Elvis as highest-paid dead ... (Oct '06) Jul '17 ole dude 157
Best 45 Kurt Cobain Tattoos (Jan '17) Jan '17 herseydenvar 1
News Bexar County District Attorney Nico LaHood: 'Va... (Aug '16) Aug '16 friend 1
News Courtney Love Reminisces About Kurt Cobain on A... (May '14) Aug '16 LisaW 3