bon jovi er kjekk uansett er sex symbol

bon jovi er kjekk uansett er sex symbol

Posted in the Jon Bon Jovi Forum

Maria nymark eikeland

Bergen, Norway

#1 Feb 18, 2006
eg syns at du er fin som alltid og det setter eg pris på det og du støtter meg for det du har ei fin utsråling som meg.
eg tenker på deg og det gjør eg virkelig hva om du ikkje syns at eg er fin eller sexy men eg får håper at eg er det ok.
eg har noko på hjerte mitt eg føler at eg er den neste engelsk elskerinnen din ok eg er ei romantikk og eg er ei flott kvinne som vil gjerne deler med deg i mitt hjerte.
eg får håper at du er alltid velkommen i mitt liv for godtog evig tid eg drømmer om deg alltid når eg sover så er du siden av meg og prøver å få meg til å innse at eg er den typen som vil være hos deg uansett hvor du går og føler at eg er etter deg det er kjærlighet
Maria nymark eikeland

Bergen, Norway

#2 Jul 10, 2008
han er min fordi at bon jovi har dumpet sin kone fordi at han har funne livs store norsk kjærlighet er Maria Nymark Eikeland fordi at eg har alle cd dvd og dvd konsert og det er derfor han hsr dumpet sin kone for å være meg med heim sorry om du blir sønderknust
pavel

Oslo, Norway

#3 Dec 26, 2008
norge
Maria Nymark Eikeland

Hagavik, Norway

#4 Nov 5, 2011
Maria nymark eikeland wrote:
han er min fordi at bon jovi har dumpet sin kone fordi at han har funne livs store norsk kjærlighet er Maria Nymark Eikeland fordi at eg har alle cd dvd og dvd konsert og det er derfor han hsr dumpet sin kone for å være meg med heim sorry om du blir sønderknust
eg treng ikke han mer fordi at eg har andre mannfolk no og eg tenker ikke på bon jovi no mer fordi at eg er ferdig med han fordi at eg veit at eg har andre enn Bon jovi no
bon jovi sexy mann du er

Norway

#5 Feb 13, 2012
Eg vil alltid hugser deg for evig og vil alltid elsker deg og er en jævlig stor fan av deg

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Jon Bon Jovi Discussions

Title Updated Last By Comments
News Ephrata woman arranges meeting with Bon Jovi fo... Jul '16 kelly 2
News Obama Heads West for Campaign Fundraisers (Jun '12) Jun '16 Go Blue Forever 14
News Watch: Hillary Clinton speaks in Newark Jun '16 ima-Ilis Myka Ash... 9
News Celebrate Bon Jovi's birthday with an awesome h... Apr '16 AFG 8
News Report: Bon Jovi Stiffed M'Town on O.T. (Jul '15) Jan '16 RustyS 8
News The battle of Bon Jovi: Beginning of the end? (Jul '13) Jan '16 Mike Delude 12
News Jon Bon Jovi talks about Richie Sambora's depar... (Apr '13) Dec '15 Rockgal 66
More from around the web