great frnz in this forum... GT,TA,IS,AB,AL,AS,TY,LE,CH,BP......

Posted in the Cole Sprouse Forum

Comments
1 - 20 of 2,597 Comments Last updated Jun 9, 2013
First Prev
of 130
Next Last
Tanuj

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
May 3, 2010
 
hey guys confused ......well these are the names of my gud frnds in this forum...n we can chat here...hey can u find ur name here guys:)
Tanuj

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
May 3, 2010
 
come here guys ....
Abhijeet

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
May 3, 2010
 
Hey tanuj ab means abhijeet right or not
Tanuj

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
May 3, 2010
 
yeah right......ok abhijeet tell me why didnt u go to school i think u r not a school going student :)
Abhijeet

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
May 3, 2010
 
Yup i have just given hslc exam so waiting for result ,just finishing class 10 n wbu.
Tanuj

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
May 3, 2010
 
hey aftr 10 i think there is also school ,not clg..i think u hide smthing...sorry if u dont
Abhijeet

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
May 3, 2010
 
Nope nothing 2 hide there is nothin after 10 here ,after 10 there is a exam hslc ,then d result will dcide whether u went 2 college or not,............,...,
Tanuj

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
May 3, 2010
 
oh ...sorry never hear abt this in india
Abhijeet

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
May 3, 2010
 
U dont know about hslc its high school leaving certificate idk about other parts of india but its d proces in assam
Tanuj

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
May 4, 2010
 
yeah sorry bt i dont kno......i only studied frst two classes in india nursry and kg
Tanuj

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
May 4, 2010
 
n wat u said...u r not able to beat me...seriously.....well how old r u abhijeet
Abhijeet

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
May 4, 2010
 
I m 16 ,dis month i will be 17... Wbu u dnt hve skool
Tanuj

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
May 4, 2010
 
yeah i hv ....nowadayz holiday.......its very diff skol
Abhijeet

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
May 4, 2010
 
Hey tanuj i hope other frnz will come here soon....
Tanuj

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
May 4, 2010
 
yeah....bt in the evening by indian tym
Abhijeet

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
May 4, 2010
 
Hey tanuj when is d next match of india....
Tanuj

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
May 4, 2010
 
it will b on 7,9,11
girl

Belleville, NJ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
May 4, 2010
 
I thought the inishals were states sorry
Tanuj

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
May 4, 2010
 
ah ..sorry???
girl

Belleville, NJ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
May 4, 2010
 
It's ok

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 130
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Cole Sprouse Discussions

Title Updated Last By Comments
lesbian girls chat room only no boys allowed! u... (Sep '08) 8 hr liz 4,476
Talk To Demi Lovato (Sep '07) 15 hr Senaiya 9,486
OMG!! I know celebrities phone numbers. only si... (Jul '07) 20 hr poopypantsman 4,931
Hot girls with Skype who want nude fun?;) (Jul '12) Wed Will881111 920
s.o.s Wed theonlylee 2
Im Leaving--Haylee (Sep '10) Wed im alive 85
who thinks G. Hannelius is so hott (Oct '13) Tue cheeseball1233 551

Search the Cole Sprouse Forum:
•••
•••
Enter and win $5000
•••
•••