Idiots who think they can trick me

Posted in the Cole Sprouse Forum

First Prev
of 2
Next Last

“Lime and limpid green”

Since: Apr 12

A second scene

#1 Aug 9, 2012
Nobody can trick me, not even you.
newbee

Spokane, WA

#2 Aug 9, 2012
i got a trick.. close your eyes and spread your legs...
girls united states

Spokane, WA

#3 Aug 9, 2012
MoonGlitter101 wrote:
Nobody can trick me, not even you.
well your parents and the other parents will come on here cause you and the other kids are in trouble right now

“Lime and limpid green”

Since: Apr 12

A second scene

#6 Aug 10, 2012
girls united states wrote:
<quoted text>well your parents and the other parents will come on here cause you and the other kids are in trouble right now
Yeah, TOTALLY, and I can float in the air!
girls united states

Spokane, WA

#7 Aug 10, 2012
MoonGlitter101 wrote:
<quoted text>
Yeah, TOTALLY, and I can float in the air!
just you wait just you wait your see what i'm talking about

“I wanna root”

Since: Nov 09

Location hidden

#8 Aug 10, 2012
SMH stu**d id!ots playing mind games

“I wanna root”

Since: Nov 09

Location hidden

#9 Aug 10, 2012
Lol girl in united states post #3 makes it seem like your in kindergardern. How are you gonna tell their parents
girls united states

Spokane, WA

#10 Aug 10, 2012
Modern Day Goddess wrote:
Lol girl in united states post #3 makes it seem like your in kindergardern. How are you gonna tell their parents
i am yonger then you think but i can't tell you cause you have the flu

“I wanna root”

Since: Nov 09

Location hidden

#11 Aug 10, 2012
Yeah I know your a 10 year old boy in just talking to you until Connor comes back

Since: Oct 10

Location hidden

#12 Aug 10, 2012
MoonGlitter101 wrote:
<quoted text>
Yeah, TOTALLY, and I can float in the air!
I CAN SEE THE FUTURE!

(Note, sarcasm here)

“Lime and limpid green”

Since: Apr 12

A second scene

#13 Aug 10, 2012
TheMorticiansDaughter wrote:
<quoted text>
I CAN SEE THE FUTURE!
(Note, sarcasm here)
I can control the weather!
(also sarcasm)

“Lime and limpid green”

Since: Apr 12

A second scene

#14 Aug 10, 2012
girls united states wrote:
<quoted text>i am yonger then you think but i can't tell you cause you have the flu
Youre probably the youngest on here, based on your posts.

“Lime and limpid green”

Since: Apr 12

A second scene

#15 Aug 10, 2012
girls united states wrote:
<quoted text>just you wait just you wait your see what i'm talking about
Just you wait you're gonna flunk kindergarten... AGAIN.

“Lime and limpid green”

Since: Apr 12

A second scene

#16 Aug 10, 2012
Modern Day Goddess wrote:
Lol girl in united states post #3 makes it seem like your in kindergardern. How are you gonna tell their parents
Well he's just trying to troll. He's doing it wrong.
girls united states

Spokane, WA

#17 Aug 10, 2012
Modern Day Goddess wrote:
Yeah I know your a 10 year old boy in just talking to you until Connor comes back
no but i know who a 10 year old Meaw Xd and you spelled talking wrong and Connor is mine too please reply back on here
girls united states

Spokane, WA

#18 Aug 10, 2012
MoonGlitter101 wrote:
<quoted text>
Youre probably the youngest on here, based on your posts.
wanna bet i have cameras alll over your house and i am watching you right now and your parents too i have control over your house right now please reply back on here
girls united states

Spokane, WA

#19 Aug 10, 2012
MoonGlitter101 wrote:
<quoted text>
Well he's just trying to troll. He's doing it wrong.
i am not troll on here you are cause your house is being control right now please reply back on here
Meaw xd

Europe

#20 Aug 10, 2012
Im 13 and in 8grade and if u have cameras were am i shitface
girls united states

Spokane, WA

#21 Aug 10, 2012
Meaw xd wrote:
Im 13 and in 8grade and if u have cameras were am i shitface
well i will tell you who i am if you come over here you are going to jail till you die for money for sex with the police that who i am cause your house is going to be break in 2300 hr. from now just give us your address now please reply back on here

“Lime and limpid green”

Since: Apr 12

A second scene

#23 Aug 10, 2012
girls united states wrote:
<quoted text>no but i know who a 10 year old Meaw Xd and you spelled talking wrong and Connor is mine too please reply back on here
You're certainly one to talk. Before correcting other peoples' spelling, at least make sure you yourself are correct in spelling AND grammar.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Cole Sprouse Discussions

Title Updated Last By Comments
Boys `n Girls chatroom (ages 9-11) (Mar '09) 4 hr GreatWhite 511
Skype Nudity share, Class and cams. 4 hr GreatWhite 1
debby ryan lovers chat room (Dec '08) 6 hr Debby Ryan 989
Talk To Demi Lovato (Sep '07) 22 hr Rachael13 9,505
lesbian girls chat room only no boys allowed! u... (Sep '08) Mon girls united states 4,534
Hot girls with Skype who want nude fun?;) (Jul '12) Mon girls united states 991
Horny girls wanna talk dirty w/ me? (Aug '12) Mon girls united states 97

Cole Sprouse People Search

Addresses and phone numbers for FREE