Pokemon Ash and Dawn forever
PlayboyXX

Waterbury, CT

#11754 Oct 15, 2012
holy shit this site is dead wow

“I turned 14 this month ”

Since: Jul 12

Yay meee

#11755 Oct 17, 2012
LoL trolled

“*****”

Since: Nov 09

Location hidden

#11756 Nov 21, 2012
Guys, everyone is gone because we all have lives and realized fighting and caring over Pokemon shippings or just Pokemon itself sucks now. I mean, do you guys honestly find yourselves STILL wondering deeply about who Ash will be with? If anything, you should just argue over why the hell Ash is STILL 10 years old after all these years, or why pokemon are captured and forced to fight against each other without consent! And if it's not any of those Pokemon related reasons for not being here, then it is most likely that our friends are better than talking to people we don't know at all. We all have more important things to do rather than post shit about Pokemon.

This will most likely be my last post I ever make on this website, sorry if I offended anyone by posting this.

Goodbye

“ToF: Gemma 2279 8444 3286”

Since: Nov 09

Location hidden

#11757 Nov 23, 2012
Bill! Wtf? We don't even talk about that anymore. Wish I could say glad to see you here again...

“What's Up? :P”

Since: Jun 10

Camp Half-Blood

#11758 Nov 24, 2012
Uh hey guys, how've you all been?

“ToF: Gemma 2279 8444 3286”

Since: Nov 09

Location hidden

#11759 Nov 29, 2012
Hey Alyssa! I've been good just busy with school and college apps! You?

“What's Up? :P”

Since: Jun 10

Camp Half-Blood

#11760 Nov 30, 2012
That's great :) uh let me see, school, getting grounded,Haveing to break up with my now ex boyfriend ( my worst breakup yet) school, getting ungrounded, and trying to live my life. So I guess a lot of ups and downs ^_^ but thankfully I am thinking it's starting to get better :)

“why are kids on these topics?”

Since: Jan 10

Location hidden

#11761 Dec 25, 2012
hey guys

merry christmas

how is everything and how long has it been
since i was last here :)

“why are kids on these topics?”

Since: Jan 10

Location hidden

#11762 Dec 25, 2012
BILL29 wrote:
Guys, everyone is gone because we all have lives and realized fighting and caring over Pokemon shippings or just Pokemon itself sucks now. I mean, do you guys honestly find yourselves STILL wondering deeply about who Ash will be with? If anything, you should just argue over why the hell Ash is STILL 10 years old after all these years, or why pokemon are captured and forced to fight against each other without consent! And if it's not any of those Pokemon related reasons for not being here, then it is most likely that our friends are better than talking to people we don't know at all. We all have more important things to do rather than post shit about Pokemon.
This will most likely be my last post I ever make on this website, sorry if I offended anyone by posting this.
Goodbye
Amen. all the way to that :)

“ToF: Gemma 2279 8444 3286”

Since: Nov 09

Location hidden

#11763 Jan 2, 2013
alyssa medlock wrote:
That's great :) uh let me see, school, getting grounded,Haveing to break up with my now ex boyfriend ( my worst breakup yet) school, getting ungrounded, and trying to live my life. So I guess a lot of ups and downs ^_^ but thankfully I am thinking it's starting to get better :)
Well that's good! Breakups suck but it will get better! School has been occupying me as we'll! Haha Happy New year btw!
Ash

United States

#11764 Jan 6, 2013
i want dawn in my journey to the dreams.he is sooo cute.i want to kiss on her lips.she is perfect me.

“What's Up? :P”

Since: Jun 10

Camp Half-Blood

#11765 Jan 19, 2013
Mudkip luvr wrote:
<quoted text>
Well that's good! Breakups suck but it will get better! School has been occupying me as we'll! Haha Happy New year btw!
Yes real ups do really suck, and it has gotten so much better! My ex got a new girlfriend and at first I was upset but now I'm cool with it because that shows me that it is okay to move on ^_^ I can't believe I'll be a junior in only a few months! Happy new year to you too!!:)
PlayboyXX

Waterbury, CT

#11766 Jan 27, 2013
alyssa medlock wrote:
<quoted text>Yes real ups do really suck, and it has gotten so much better! My ex got a new girlfriend and at first I was upset but now I'm cool with it because that shows me that it is okay to move on ^_^ I can't believe I'll be a junior in only a few months! Happy new year to you too!!:)
Lucky you im have to go to summer school and no prom this year):
Brisio

Milan, Italy

#11767 Jan 29, 2013
Hey, any1 of da old pipl here?
Brisio

Milan, Italy

#11768 Jan 29, 2013
Ash wrote:
i want dawn in my journey to the dreams.he is sooo cute.i want to kiss on her lips.she is perfect me.
Afta so much time... nodin changed. People aint change :)

“What's Up? :P”

Since: Jun 10

Camp Half-Blood

#11769 Feb 5, 2013
PlayboyXX wrote:
<quoted text>
Lucky you im have to go to summer school and no prom this year):
I'm sorry :/ that sucks a lot.
Arjun

India

#11770 Mar 6, 2013
I think ash true love is misty. Pokemon's on air for 8 years. So ash would be 18 years old. Misty will also be 18. May should be 14 or 15. And dawn is 10. I personally love dawn. I dream about her every night. But i think she's too young for ash.
Arjun

India

#11771 Mar 6, 2013
I love dawn...... She's so cute.
PlayboyXX

Waterbury, CT

#11772 Mar 29, 2013
site is soooooo dead jeez

“What's Up? :P”

Since: Jun 10

Camp Half-Blood

#11773 Mar 29, 2013
Yeah it is dead unfortunately

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Cole Sprouse Discussions

Title Updated Last By Comments
Animal Crossing Wild World friend codes (Jan '08) Dec 30 Bright 53,662
First time to make out stories (Aug '07) Oct '17 Kortnee 893
The offial Josh Hutcherson chat room (Jul '07) Oct '17 joshifer 948
What nationality is Allie DiMeco? (May '07) Sep '17 Notmydad 5
cole sprouse is the hottest man alive!!!!!!!!!!... (Mar '07) Jun '17 Fjidkais 4
Cole im Nicole (May '17) May '17 Nemoure 1
*Only the real dylan sprouse and cole sprouse c... (Aug '07) Apr '17 Dylan Sprouse 336
More from around the web