cole r u gay?
First Prev
of 19
Next Last
Lamakie

United States

#1 Aug 19, 2007
k thx bye
ashley

Chatsworth, CA

#2 Aug 19, 2007
i think he is a bisexual cause i heard bout him and jake t austin

Since: Aug 07

Elizabeth, NJ

#3 Aug 19, 2007
i think he's bi also.
sanna

Chatsworth, CA

#4 Aug 19, 2007
same here think he is bi
ashley

San Marcos, TX

#5 Aug 19, 2007
i thank thay are bi too
sarah

Chatsworth, CA

#6 Aug 19, 2007
same here
michele_and_the_ sprouses

Eugene, OR

#7 Aug 20, 2007
i dont
Love Me

Buderim, Australia

#8 Aug 20, 2007
i dont hink is gay cz i know him
patty

Chatsworth, CA

#9 Aug 20, 2007
maybe its true he is bi
Love Me

Buderim, Australia

#10 Aug 20, 2007
realy
Love Me

Buderim, Australia

#11 Aug 20, 2007
he mite be gay but i dont think so. do u think he is gay?
Love Me

Buderim, Australia

#12 Aug 20, 2007
can someone ancer my mecigas i realy in the mood to go of my brain sorry i like saying thst OK I AM GOING OF MY BRAIN NOW CAN SMEONE CHECK MY MASSGAS!!!!!!!!!! ok that was so tiarng but very fun hahahahahahahaha
Love Me

Buderim, Australia

#13 Aug 20, 2007
and what do u meen maybe its true he is bi. i just like dont get it can u like tell me what it meens i dont like know plz plz plz tell me and are u stil got to go bi
Love Me

Buderim, Australia

#14 Aug 20, 2007
sarah can we like be like frends wait and do i like have a like probem sayng like all the time meen i dont always like say like smetimes (talk?)
Love Me

Buderim, Australia

#15 Aug 20, 2007
talk to me peoplez
Love Me

Buderim, Australia

#16 Aug 20, 2007
oh my god i just found out that cole is gay he said i need i boy friend and he is a boy so he must be gay so yer dnt u think srr if i din belive u ddent know!
sarah

Chatsworth, CA

#17 Aug 21, 2007
hey love me you believe that he's bi
jennifer

Cheraw, SC

#18 Aug 21, 2007
nope
joe_jonas_fan

United States

#19 Aug 21, 2007
ummm where did all of you here this?
kate

Chatsworth, CA

#20 Aug 21, 2007
yeah their bi

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 19
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Cole Sprouse Discussions

Title Updated Last By Comments
chat room need a bf(boyfriend)or gf(girlfriend)... (Oct '08) 15 hr Jay 1,417
Hot girls with Skype who want nude fun?;) (Jul '12) Jul 20 Girls 1,619
Lesbian girls chat room NO boys!!! (Sep '13) Jul 18 Sexyshortbabe 232
I need a boyfriend (Mar '08) Jul 18 Kelvin 639
OMG!! I know celebrities phone numbers. only si... (Jul '07) Jul 13 Desirey_sartorius 5,034
skype me ben1spade Jul 9 INDI 3
Any horny girls wanna go on skype? ;) Jul 7 Anonymous 1
More from around the web