Comments
61 - 80 of 914 Comments Last updated Jul 10, 2011
GAGurlZ

Atlanta, GA

#78 Aug 4, 2006
IS U DAT DESPERATE 4 ATENTION DAT U GONE LIE ON DAT DUDE LIKE DAT. HE DONT WONT CHO CRUSTY SELF U EMBARASSIN YO SELF LOL DAS PITIFUL I CANT DO NUTHIN BUT LAUGH AT YA LAME SELF. ONLY LAMES SPREAD RUMORS BOUT FOLKS.
Miss Millie

AOL

#79 Aug 4, 2006
Aw yaw gurlz jus needa stop spread n rumors like dat cuz u maken yo self look bad!!!!! i mean...dats jus like call n yo self a HOE!!!! u jus so stupid 4 say n dat!!
Chris

East Sandwich, MA

#80 Aug 5, 2006
look i am tired stop talken s@$$# i aint slept wit no hoe who would tell the world i dont play that. Miss MIllie i will think about e mailing u later boo. and i am looking for a girl. and my dream
girl are my girl fans... i am choosing someone who is my fan.. and my up coming video. so please just dont lie it aint right its very mean and dumb so who ever said it go f**& yourself!!!!!!!!!!
Chris brown lover

Michigan City, IN

#81 Aug 5, 2006
aw yall that is rude. if chris is right in this topix room and u up here talkin how u did chris u aint no good u makin chris not wana go wit any of yall i am in luv wit chris but i wouldnt say nothin so stupid. if u were somebody famous like that and somebody was talkin bout how they had sex wit u u would be so freakin angry u wish u could smack them but thats how chris feels. so u need to stop.
carla

UK

#82 Aug 5, 2006
ruby wrote and i quote
me chris we're goin out 2nite ad im goin to hve sex wuz him so everybody got shut thirs ugly asses k
well gt newz 4 u chris brown aint wantin sex 4rom horez lyk so n i quote get ur facts rite coz chris brown aint gona hav sex wiv none of yallz (inculdin me) he dnt even no us 4 fuk shit
jazzman flizzoid

Maastricht, Netherlands

#83 Aug 9, 2006
omg
Chuchi

Vernon Rockville, CT

#85 Aug 10, 2006
Yo dat chic alicia iz on sum crack cuz aint nobody up in hea fuked chris brown.dat grl betta stop lyin
raven

Summerfield, FL

#86 Aug 10, 2006
YO ALICIA I DON'T KNOW WHY YOU SAID THAT YOU SLEPT WITH CHRIS. BECAUSE CHRIS SAID HE DIDN'T SLEEP WITH NO HOE BECAUSE I THINK THAT CHRIS THINK THAT YOU ARE A HOE NOT A FAN A HOE BECAUSE CHRIS WILL FIRST TAKE YOU OUT NO A DATE FIRST GET TO KNOW YOU FIRST MAYBE HE WILL DO THAT. NOT YOU TILL VERYBODY ON THE WEBSITE THAT HE DID IT WITH YOU ON HE'S BIRTHDAY AND HE DIDN'T DO IT WITH YOU. IT'S BAD FOR A YOUNG LADY TO PUT HER SELF OUT THERE LIKE SAW IF I WAS YOU I WOULD KEEP CHRIS'S NAME OUT OF YOUR MOUTH. BECAUSE IF I WAS CHRIS I WOULD A TOLD YOU THE SAME THING GO AND F*** YOUR SELF YOU MAKING CHRIS LIKE BAD. FROM RAY'RAY
Jasmine

Amstelveen, Netherlands

#87 Aug 11, 2006
what are you guys, like 12? && thinking about having sex? thats REALLY sad. && i feel sooo sorry for your parents. seriously, grow up. no one has time for your foolishness&&childness
Chris brown lover

Michigan City, IN

#88 Aug 14, 2006
ALicia wrote:
MAN ME AND CHRIS BROWN DID IT ON HIS B-DAY THAT SHIT WAS SO GOOD, HE KNOWS HOW TO WORK IT HE A SUPER FREAK. DAM NCHRIS BROWN I WANT IT AGAIN!
Alicia u wrong 4 sayin that cuz chris is mad at u. U is so rude cuz chris was right in the topix room and u said that. All of a sudden u just ruined it 4 yo self of bein chris girl or wifey. That was just stupid and mean. Chris was right u need to go and fuck yo self cuz no 1 likes u in this topix room and thats including chris cuz he cursed u out. so if i was u i would neva go on here no more.
eLysHa

Anchorage, AK

#89 Aug 14, 2006
ruby wrote:
me chris we're goin out 2night ad im goin to hve sex wuz him so everybody got shut thirs ugly asses k
u stoopid bitch hes not even where u r rite now so i dont noe y u talkin shit
eLysHa

Anchorage, AK

#90 Aug 14, 2006
lesley salinas wrote:
<quoted text>i do plus why do you all say such horrible things about chris
brown he is a normal person just like us yes i am a fan but i wouldnt say such thing but i am in love with him but ill never go out
with him well maybe but he would get to know me and me to know him and a couple of dates then i will!!!bye
can u give it 2 me pleeze??
tiffaAr

United States

#91 Aug 15, 2006
Chris wrote:
look i am tired stop talken s@$$# i aint slept wit no hoe who would tell the world i dont play that. Miss MIllie i will think about e mailing u later boo. and i am looking for a girl. and my dream
girl are my girl fans... i am choosing someone who is my fan.. and my up coming video. so please just dont lie it aint right its very mean and dumb so who ever said it go f**& yourself!!!!!!!!!!
hey chris u need talk me whatupppppppppp i fine so chris u find me i see u but i want go with u and talk me back ok
Regina

Hacienda Heights, CA

#93 Aug 18, 2006
lil relle luvs chris wrote:
<quoted text>U R A BIG HEADED COW!!!
or are you just lying
RUTA

Clearwater, FL

#94 Aug 20, 2006
cassy wrote:
u guys r funny
every1 knows shes lying but u get so upset
lol thank u ...finally some one think if funni about all dis shit just like me here...nwayz...what iz da point of fightin of dat pieace shit ...when u think about it chris iz just guy like ather guys not even dat cute,also he ain't reaily ...he pretty fake ...he reaily doesn't care about his fan ...he juist act like he does tho...so no need of u guys fightin about him...srry but i just had 2 say dat...
bebe

Fairfax, VA

#95 Aug 21, 2006
yea right cause Fucked him so bad we did it all night. He was so horny sucked my boob and i sucked his you no whatt.
RUTA

Clearwater, FL

#96 Aug 21, 2006
some of u gurls here r soo stuipd!you just have no life styll.U sho no by now no matter how much u ppl love chris brown,(even tho u guys r just fakin), chris ain't ganna give u dat love bac ...he doesn't even no or wanna no u lol.he iz just 2 busy makin his ,n u gurls r just here makin ur self look bad n makin him feel soo gud ,plz tell me ...what iz da point of dat,all ya just chilli ur self man !just u no find some one dat u love n also dat u could have in ur arm n also love u bac,if u no what i mean..daa,stop dreamin n weck up plz!!!nwayz i just wanna say hope da best 4 him n all ya ppl here...n keep it up with ur work chris!..peace<3
chris brown biggest fan

Long Valley, NJ

#97 Aug 21, 2006
Zakiya wrote:
<quoted text>Are you okay?That;s not right placing false info like that. Yes I am a fan of his and that's wrong.I try to protect him from stuff like that.I am his fan and I say that's wrong.I will nver do anything like that because that's not what fans do.
lol lol lol lol lol chris brown has way more things to do besides being with u.
chris brown biggest fan

Long Valley, NJ

#98 Aug 21, 2006
u people need to stop making fake info cause u no i'm his biggest fan ever and i'm not let u talk bout him lik that lik he's some kind of man hoar
leah

Newark, DE

#99 Aug 21, 2006
if he did prove it so tell me sench yall 2 had it whats his real name i know it but you just ugly that girl iz right u a man

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Chris Brown Discussions

Title Updated Last By Comments
Take my Chris Brown Quiz!!!!!!!!!!!!! (Nov '06) Jul '14 pilar calhoun 3,821
Chris Brown tweets 'Thank you GOD' after early ... Jun '14 Stormageddon 2
what is chris brown number and email adress????... (Mar '07) May '14 Maurice Justin 1,345
Is Rihanna Carrying Chris Brown's or Drake's Ch... Apr '14 Rihanna 1
what is CHRIS BROWN E-MAIL (Aug '06) Apr '14 hozae 2,169
Judge approves Chris Brown's jail transfer A Wa... Mar '14 Cupidore 1
Music Could Chris Brown Soon Be Free Of His Leg... Mar '14 Sterkfonmtein Swa... 1
•••
•••
Enter and win $5000
•••

Chris Brown People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••