2014's Vulnerable Democrats Demand Er...

2014's Vulnerable Democrats Demand Eric Shinseki Departure in VA Scandal

There are 33 comments on the Roll Call story from May 28, 2014, titled 2014's Vulnerable Democrats Demand Eric Shinseki Departure in VA Scandal. In it, Roll Call reports that:

Several Democrats in difficult races this cycle have called for Veterans Affairs Secretary Eric Shinseki to resign, putting political distance between them and a scandal that has rocked the White House.

Join the discussion below, or Read more at Roll Call.

First Prev
of 2
Next Last
El oh El

Webster, MA

#26 May 30, 2014
conservative crapola wrote:
<quoted text>
You'll be hoping that from your grave next to mommy, baldy. LMAO.
Good to know that with that informative and on topic post you will never cry foul, nor will you complain about off topic personal attacks. Talking trash about people's dead relatives? Can you get any lower? How desperate your insignificant life must be.

Your trolling just exposed your extreme frustration with not being able to form an original or intelligent thought. But we all knew that already. TROLL ON!!!
conservative crapola

“Hicksville Hootenanny”

Since: Sep 13

Kornfield Kounty

#27 May 30, 2014
El oh El wrote:
<quoted text>Good to know that with that informative and on topic post you will never cry foul, nor will you complain about off topic personal attacks. Talking trash about people's dead relatives? Can you get any lower? How desperate your insignificant life must be.
Your trolling just exposed your extreme frustration with not being able to form an original or intelligent thought. But we all knew that already. TROLL ON!!!
Boy, show us the violation in terms of service or go take your hissyfit pills. LMAO.
El oh El

Webster, MA

#28 May 30, 2014
conservative crapola wrote:
<quoted text>
Boy, show us the violation in terms of service or go take your hissyfit pills. LMAO.
Who said anything about violations? i said off topic personal attacks. Which is exactly what you are doing.

BTW, every troll knows, off topic personal attacks are the first sign you have lost the arguement. Trolls never give in. But you are a nOObie troll so its ok.

Is this your new trolling angle? just adding words and conversations that never happened? It doesnt work. Any mediocre troll knows that. Someday you will be a big boy troll and realize that. until then, you just keep getting smashed.
El oh El

Webster, MA

#29 May 30, 2014
yup wrote:
<quoted text>
Imagine that – a sitting POTUS and his former SOS having lunch.
It’s just too fkn scandalous to even conceive of.
lol
Ya, this really is a non story designed to rile up the haters if Ive ever read one. Its amazing what passes for journalism today.
conservative crapola

“Hicksville Hootenanny”

Since: Sep 13

Kornfield Kounty

#30 May 30, 2014
El oh El wrote:
<quoted text>Who said anything about violations? i said off topic personal attacks. Which is exactly what you are doing.
BTW, every troll knows, off topic personal attacks are the first sign you have lost the arguement. Trolls never give in. But you are a nOObie troll so its ok.
Is this your new trolling angle? just adding words and conversations that never happened? It doesnt work. Any mediocre troll knows that. Someday you will be a big boy troll and realize that. until then, you just keep getting smashed.
....whiner alert.
El oh El

Webster, MA

#31 May 30, 2014
conservative crapola wrote:
<quoted text>
....whiner alert.
So now you cant even back up your own delusional accusations? LMAO. Lonely troll is lonely.
conservative crapola

“Hicksville Hootenanny”

Since: Sep 13

Kornfield Kounty

#32 May 30, 2014
El oh El wrote:
<quoted text>So now you cant even back up your own delusional accusations? LMAO. Lonely troll is lonely.
Yet, you keep following. LMAO@ the weak.
carolina watchdog

Lenoir, NC

#33 Jun 2, 2014
kay between your buddy in the wh releasing 5 terrorist for a deserter who will join the fight against our soldiers, marines & citizens of the USA & the VA scandal I think your standing with the U.S. Military in NC will just about give Tillis the votes he needs to send you back, full time to NC

“Leonardo Di Vinci died here”

Since: Nov 08

Perpignan

#34 Jun 3, 2014
El oh El wrote:
<quoted text>So now you cant even back up your own delusional accusations? LMAO. Lonely troll is lonely.
He never could.
Responsibility

Petaluma, CA

#35 Jun 3, 2014
yup wrote:
<quoted text>Imagine that – a sitting POTUS and his former SOS having lunch.It’s just too fkn scandalous to even conceive of.lol
Perhaps issaboy can conduct a hearing and then shut down the mike?! Loll
lucky liberal

Conroe, TX

#36 Jun 3, 2014
Le Jimbo wrote:
<quoted text>Very astute, and I believe you will see a resurgence of the Old Democratic Party
Yep,... Lo and Behold, The Old Democratic Party history shows that the Ku Klux Klan was the terrorist arm of the Democrat Party. Founded in 1866 as a Pulaski, Tennessee social club, the Ku Klux Klan spread into nearly every Southern state, launching a ‘reign of terror‘ against Republican leaders black and white.

“Leonardo Di Vinci died here”

Since: Nov 08

Perpignan

#37 Jun 3, 2014
yup wrote:
<quoted text>you and cat-brain - and other notorious idiots may now assemble your circular firing squad and proceed.

dismissed.
Puffer anytime you want to trade shots let me know.

“Leonardo Di Vinci died here”

Since: Nov 08

Perpignan

#38 Jun 3, 2014
Responsibility wrote:
<quoted text>Perhaps issaboy can conduct a hearing and then shut down the mike?! Loll
Maybe Hillary could be sworn in and be questioned under oath.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Mark Udall Discussions

Title Updated Last By Comments
News GOP Faces Uphill Climb With Latino Voters In Ke... (Oct '15) Nov '15 Raydot 7
News For Obama, golf is an escape, even when he brin... (Aug '15) Aug '15 American_Infidel 56
News Avoiding the Trump Trap on Immigration (Jul '15) Jul '15 Jesus Latter Day ... 13
News Tom Steyer, billionaire environmentalist, calls... (Jun '15) Jun '15 Satan Pickets 1
News Can Republicans Repeat an Upset in Colorado? (May '15) May '15 Le Jimbo 1
News Self-Inflicted Wounds: Phony 'War on Women' Fal... (May '15) May '15 Responsibility 4
News Gary Hart apologizes to Cory Gardner for barbs ... (May '15) May '15 Holy Silicon Wafer 1
More from around the web