InuYasha and Kagome for ever

InuYasha and Kagome for ever

Posted in the Inuyasha Forum

First Prev
of 3
Next Last
IY_n_Kagome_equa ls_LOVE

Columbus, OH

#1 May 30, 2007
Who here thinks that Kagome and InuYasha should totally go out? I do! Kikyo should drop dead, oh wait.... She is..... YAY!!!! n_n =D =3 YIPPIE!
Miko Elderkin

Waterbury, CT

#2 Jun 27, 2007
I agree 100%. Kikyo can go to hell for all I care. Kikyo is just a inconsiderate,lowlife,BITCH.I used to like her,but when she forced Kagome to leave the Feudal Era in the first movie,I wanted to smack the crap out of her!I'm so happy she's dead.If she wants somebody to go to hell with her, she should choose Naraku.They deserve each other anyway.Inuyasha and Kagome belong together forever.{They eventually get married and have kids.}

“I LOVE INUYASHA!!”

Since: Jul 07

San Antonio

#3 Jul 8, 2007
Miko Elderkin wrote:
I agree 100%. Kikyo can go to hell for all I care. Kikyo is just a inconsiderate,lowlife,BITCH.I used to like her,but when she forced Kagome to leave the Feudal Era in the first movie,I wanted to smack the crap out of her!I'm so happy she's dead.If she wants somebody to go to hell with her, she should choose Naraku.They deserve each other anyway.Inuyasha and Kagome belong together forever.{They eventually get married and have kids.}
hey you don't call kikyo that! it's not freakin' kikyo! it's inuyasha. HE can't stop thinking about Kikyo. Duh!
Michaela

Stockton, CA

#5 Jul 23, 2007
really kids that just made my day i was afraid he was gonna end up with kikyo!yeah! thats really awsome.

“we all belong somwhere”

Since: Aug 07

Wakigan, Illinoise

#6 Aug 14, 2007
kinkiho OOPS! i mean kikyo shuld drop dead. and stay dead. inu and kag need to get hitched and so do miroku and sango. naraku sjuld be killed off. and all shal be well. i cant believe they stoped the tv show. i cried for 2 hours!!!! inuyasha rocks! greates anime ever!!!
INUYASHA-BABE518
AyumiChan

United States

#7 Aug 16, 2007
Inuyasha will probully choose Kagome, but it wont matter for Kikyo cuz shes dead....AGAIN

“we all belong somwhere”

Since: Aug 07

Wakigan, Illinoise

#8 Aug 16, 2007
AyumiChan wrote:
Inuyasha will probully choose Kagome, but it wont matter for Kikyo cuz shes dead....AGAIN
lol ttly ayumicnah!!! i was happy in naraku killed her again. but i was sooo pissede wen kags saved the dead bitch...-_-
AyumiChan

United States

#9 Aug 17, 2007
InuYasha-Babe518 wrote:
<quoted text>
lol ttly ayumicnah!!! i was happy in naraku killed her again. but i was sooo pissede wen kags saved the dead bitch...-_-
I know, I mean like, Kagome doesn't need to save Kikyo, cuz shes dead....AGAIN

“we all belong somwhere”

Since: Aug 07

Wakigan, Illinoise

#10 Aug 17, 2007
AyumiChan wrote:
<quoted text>
I know, I mean like, Kagome doesn't need to save Kikyo, cuz shes dead....AGAIN
i ttly agree. kikyo has died twice! the second time she was already dead! wtf! cant they just kill her off already so inuyasha can pay more attention to kagome!!!??? imean come on! kikyo is cold and dull, kagome is perky and interesting. how could inuyasha hav loved kinkyho?? oooh i mean kikyo
AyumiChan

United States

#11 Aug 17, 2007
InuYasha-Babe518 wrote:
<quoted text>
i ttly agree. kikyo has died twice! the second time she was already dead! wtf! cant they just kill her off already so inuyasha can pay more attention to kagome!!!??? imean come on! kikyo is cold and dull, kagome is perky and interesting. how could inuyasha hav loved kinkyho?? oooh i mean kikyo
lol "kikiho oops i mean Kikyo"

“i hate kikyo haters”

Since: Aug 07

AOL

#12 Aug 20, 2007
ok i should not be here but u guys dont understand her and she does not even hate kagome and she stoped chasing him man i use to dislike her but i started understanding her i dont like kagome much cause she has a happy life already brick headed plp!!! and inu is always gonna love her dont you get thats its imposible to stop loving her :P

srry

“i hate kikyo haters”

Since: Aug 07

AOL

#13 Aug 20, 2007
and yea they keep bringing her back cause she is interesting and a twist and how can he not love her 50 years ago she was not like she was now and the show! and they figth together have sweet momments together she could at least protect her longer then kagome and all and she is the first women he loved and always will and theres much more but u guys gonna keep talking sh*t go un bury your brains let it have some fresh air and screw it back ok???:P im migth come back here causeu guys migth go crazy mayby if i want a laugth i probaly well come :)

“we all belong somwhere”

Since: Aug 07

Wakigan, Illinoise

#14 Aug 20, 2007
kikyo012 wrote:
and yea they keep bringing her back cause she is interesting and a twist and how can he not love her 50 years ago she was not like she was now and the show! and they figth together have sweet momments together she could at least protect her longer then kagome and all and she is the first women he loved and always will and theres much more but u guys gonna keep talking sh*t go un bury your brains let it have some fresh air and screw it back ok???:P im migth come back here causeu guys migth go crazy mayby if i want a laugth i probaly well come :)
u know wut? i agree. and many ppl may not like kikyo. but with out kikyo. wuts the point. without her the whole story wouldnt even make much sence. we have to start off somewhere. and we started with inuyasha and kikyo. wen i first saw her. i thaught she was cruel and cold hearted. but she is a pretty cool character. my bff adores her. my mom agrees. my mom hates hagome and loves kikyo too. its al a mater of opinion. every character is awsome equaly.^_^ sure ther will be favs. but hey. wuts anime without oppinions? lol

“we all belong somwhere”

Since: Aug 07

Wakigan, Illinoise

#15 Aug 20, 2007
then again. i dont like how just beacaus someone is giving ther opinion on a character u need to come and basically smack them in da face about it.-_- ur a kikXinu fan im a kagXinu fan. just leav it at that. damn.its all a fuckin matter of opinion. so wut if a few ppl rnt kikyo fans? u dont need to jump down our throts about it

“i hate kikyo haters”

Since: Aug 07

AOL

#16 Aug 21, 2007
i know but like some kagome lovers go crazy when some one likes kikyo it happend to me this time cause kikyo is just misunderstanding and plp are just to dumb to actualy think about it and it was me and my cousin who decided to do this kinda for fun and stuff

“we all belong somwhere”

Since: Aug 07

Wakigan, Illinoise

#17 Aug 21, 2007
im not much of a kik fan but as i have said b4, i will always love her character. she is a beauty. she's intellagent and pretty interesting. like u i understand her. u rnt the only 1
AyumiChan

Paramount, CA

#18 Aug 22, 2007
At least Kikyo is better than Hannah MANtana...OOPS, i mean Hannah montana.

“we all belong somwhere”

Since: Aug 07

Wakigan, Illinoise

#19 Aug 22, 2007
AyumiChan wrote:
At least Kikyo is better than Hannah MANtana...OOPS, i mean Hannah montana.
omg hanna montanna is sooo retarded!!!! ugh!
AyumiChan

Coachella, CA

#20 Sep 15, 2007
IY_n_Kagome_equals_LOVE wrote:
Who here thinks that Kagome and InuYasha should totally go out? I do! Kikyo should drop dead, oh wait.... She is..... YAY!!!! n_n =D =3 YIPPIE!
WAH... MY LIFE IS NONE OF UR BUISNESS!!!!
STALKER!!!!
AyumiChan

Coachella, CA

#21 Sep 15, 2007
um, "Inuyasha-Babe" I need to ask u a little question, HOW DID U GET THAT PICTURE?!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Inuyasha Discussions

Title Updated Last By Comments
Make your a Inuyasha character! (Aug '07) Aug '15 Anonymous 311
Q&A with Lord Sesshomaru (Jul '08) Feb '15 lord Sesshomaru 1,120
Does anyone wanna RP with me (Oct '12) Nov '14 NewXguy335 419
I am Kagome ask me anything (Aug '08) Nov '14 NewXguy335 271
Who is your favorite inuyasha character? (Jul '12) Nov '13 ANS1o1 2
who is more ticklish. miroku or inuyasha. (Jul '08) Jan '13 Korra 3
Welcome home Tennin_Kyuketsuki! (Apr '09) Sep '12 Luna and Night 1,040
More from around the web