Pixie Hollow Membership Accounts/Code...

Wenatchee, WA

#702 Jan 17, 2013
..... waiting for reply.... loniliness seeps in.... - shudder -

Wenatchee, WA

#703 Jan 18, 2013
quietness sneaks up behind me..... ums me and strangles me! O_O reply XD

Wenatchee, WA

#704 Jan 18, 2013
o.o anybody there?.... im getting annoyin aren't i? lol well thats good. the morei complain,more chance u get here and tell me to shut up so ik ur still alive XD

Wenatchee, WA

#705 Jan 18, 2013
omg i was playng ourWorld and my chat was disabled, and my scenwas goin crzy.O_O omgim so scared. its only disabled for 1 day thx goodnes

Wenatchee, WA

#706 Jan 18, 2013
plz somebody talk to me!!!!!!!!!!

Fort Lauderdale, FL

#707 Jan 18, 2013
ican some one send me a membership code too at [email protected]
pls give me membership


#708 Jan 19, 2013
pls give me a memebership code and email it at [email protected]

Converse, TX

#709 Jan 20, 2013

Chicago, IL

#710 Jan 21, 2013
chasta your accounbt doesnt work!
i wanna be a member!

Converse, TX

#711 Jan 22, 2013
UCY, Chasta never gave anyone her account to share, she was asking for help to get more diamonds. And if you read all the comments you would see that unfortunatly her account got hacked. I think it's useless asking for a shared membership withanyone bc honestly, unless you abdolutely know and trust that person, you can't really just give them sll the info and what the heck just share. Especially nowadays where ppl hack everything. My suggestion is this, buy a gift card from ik Target has
Them, Wal Mart, Toys R Us, and I think Gamestop too. They sell gift cards that give you a membership. Im hoping to get one soon too!:D

Converse, TX

#712 Jan 22, 2013
Hi ppl.:)
I just joined Pixie Hollow and I'm so excited!! I would love to meet you all soonbc I have to add some friends anf you all seem nice. I've already mey Prim andthanks Prim that meant a lot.
Bye! <3

New Albany, OH

#713 Jan 28, 2013
I'm amb, I was grounded sorry
feeuna alam

Delhi, India

#714 Jan 29, 2013
how cn i trust you
feeuna alam

Delhi, India

#715 Jan 29, 2013
hey sory i just want a mem. code

Calgary, Canada

#716 Jan 30, 2013
Does anyone have an unused membership code???? If you do can you PLEASE send it to my email?? email: [email protected]

Kolhapur, India

#717 Feb 1, 2013
what the hell you all are.just gimme the code
Kelly Vilari


#718 Feb 2, 2013
i have one membership card code... but i won't tell what is my membership carrd code.... sorry guys but i'm already a member :P......
Kelly Vilari


#719 Feb 2, 2013
and anybody?? want my account?......... sorry i can't give you :P.... and i'm a member for 14 years.... lol! OMG!! so what up to ya?!?!?
Kelly Vilari


#720 Feb 2, 2013
sorry but i live in U.S.A when i was 16 years old....... so i buy a membership card..... now i'm so happy! lol! and OMG!!!! i have 103 dress i have 16 slashes i have 103 shoes i have 99 accsessoriz i have 56 headband and hats and that's all :P........

Wenatchee, WA

#721 Feb 5, 2013
hi!!! im back! ove to a place wit o internet and thenwe bought ome . miss me?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Top Stories Discussions

Title Updated Last By Comments
Have you ever cheated your partner? 3 min eerdem11 5
Eerdem11 is My K.k about sex 4 min eerdem11 3
M 25 tr 5 min eerdem11 4
My dirty kk is eerdem11 5 min eerdem11 7
Eerdem11 is My dirty K.k 5 min eerdem11 3
The Christian Atheist debate (Jun '15) 11 min Chess Jurist 78,774
gay at ghaziabad (Jul '14) 22 min tinager 16
News Roman Catholic church only true church, says Va... (Jul '07) 1 hr truth 661,878
Prove there's a god. (Mar '08) 1 hr The Hangman 975,366
Bush is a hero (Sep '07) 3 hr bad bob 183,876
girls, when is the first time u saw a penis (Feb '14) 3 hr Alex 36
More from around the web