jb bohsia yg terbesar
First Prev
of 3
Next Last

Since: Sep 08

Kuala Lumpur, Malaysia

#2 Sep 19, 2008
Lynn mula hisap batang aku dengan rakus. Aku mengerang beberapa kali. Aku rasa macam air mani aku nak terpancut. Aku cuba menahan tapi kuasa air mani aku lagi power. Tanpa berlengah lagik aku mula pancutkan air mani aku kat dalam mulut Lynn. Lynn tersedak. Dia mula keluarkan konek aku dari mulut dia. Lynn mula mengocok konek aku dengan laju. Aku mengerang kuat. Air mani aku terpancut dengan banyak. Meleleh sampai kat lantai. Lynn tersenyum melihat aku mengerang. Crit... crit... crit.... Konek aku memancutkan air mani yang terakhir. Lynn berasa tak puas hati. Dia mula memicit kuat telur aku. Aku menjerit. Dia hanya senyum. Aku keletihan.

Lynn mula menanggalkan pakaiannya di hadapan aku. Konek aku yang tadinya dah tak stim segar kembali. Melihat konek aku stim kembali, Lynn mula menggosok-gosok pantat dia depan aku. Aku tengok je. Cuba menahan. Makin lama semakin stim aku dibuatnya. Aku dah tak boleh tahan lagi. Aku terus menerkan Lynn. Aku cium bibir dia. Lepas puas cium bibir dia aku mula turun untuk merasakan tetek dia. Aku nyonyot tetek dia macam bayi hisap susu. Lynn mengerang. Aku gigit puting Lynn hingga merah. Setelah puas mengerjakan tetek Lynn, aku pun mula cium badan Lynn hingga ke bawah. Kini muka aku betul betul rapat dengan pantat dia. Cantik pantat budak nih. Aku mula menjilat pantat Lynn dengan lahap. Aku mula masukkan satu jari aku kat dalam pantat dia. Aku terkejut. Pantat Lynn dah tak ketat lagi dan aku pun tak rasa dia punya selaput dara.

Aku tak puas hati aku masukkan dalam-dalam jari aku namun tetap tak jumpa selaput dara dia. Setelah yakin Lynn tak ada selaput dara aku teruskan jugak menjilat pantat dia. Setelah puas menjilat pantat dia, aku menghalakan konek aku kat pantat dia. Aku dengan ganasnya merempuh masuk pantat Lynn dengan satu hentakan. Lynn menjerit kesakitan. Aku tak peduli. Aku terus main sorong tarik dengan Lynn. Lynn mengerang kesedapan. Tak lama lepas tu Lynn klimaks buat pertama kali.

Aku masih teruskan aktiviti sorong tarik aku.Entah berapa lama aku main sorong tarik dengan Lynn. Badan kami dah berpeluh gila. Sedang aku enak main sorong tarik, tetiba aku rasa lain macam. Aku nak terpancut. Aku dah tak tahan. Aku cuba keluarkan konek aku tapi Lynn tarik punggung aku ke dalam balik. Aku cuak. Kalau aku pancut dalam mesti dia mengandung. Aku cuba keluarkan lagi tapi perkara yg sama terjadi. Aku dah tak dapat tahan lama lagi. Crit... crit... crit... Pancutan yang panjang memancut ke dalam pantat Lynn. Badan kami kejang.

Selepas habis air mani aku keluar, kami terbaring keletihan. Selepas hilang penat kami memakai kembali pakaian kami. Aku tak berkata apa-apa. Perasaan takut tetap ada kat diri aku. Macam mana kalau Lynn mengandung. Lynn kemudian berkata dia takkan mengandung sebab dia tengah period. Aku lega. Lepas tuh aku mintak diri nak balik. Kami berkucupan buat kali terakhir. Esoknya aku cakap kat member aku yang Lynn nih dah tak de dara. Member aku cakap dia tau. Lynn nih dah lama hilang dara sebab dia nih bohsia. Aku termenung. Cis... Sial betul dapat pompuan yg dah hilang dara
alang

Seremban, Malaysia

#3 Nov 26, 2008
lelakii sume nk gurl yg ada dara..dah tau mcm tu jangan rosakkn gurl..lelaki pn tau nafsu gurl kuat so sama2 thn kn perasaan n kuatkn iman..hehe

Cropduster

Since: Oct 08

South Bay, Fl.

#4 Nov 26, 2008
nafu sume dara gurl..lelaki? Aku nih Selepas Habis main sorongg! HAAAAAAAAAAAA!

“no religion = peace”

Since: Jul 07

Location hidden

#6 Nov 26, 2008
Aku adalah apa yang dimaksud, Anda lambat!

Cropduster

Since: Oct 08

South Bay, Fl.

#7 Nov 26, 2008
Tetap member Jari Aku puas, mula, mula macam sebab!!!

Cropduster

Since: Oct 08

South Bay, Fl.

#8 Nov 27, 2008
Mengerang apa cium kembali sorong lepas macam.
khaikal

Malaysia

#9 Dec 16, 2008
kau org nie x takut pada maha pencipta keee,
simpang

Kuala Lumpur, Malaysia

#10 Dec 27, 2008
what

Cropduster

Since: Oct 08

South Bay, Fl.

#11 Dec 27, 2008
mani macam dia terakhir! lol
tuah

Alor Gajah, Malaysia

#13 Aug 10, 2009
wei nie num bosia baik kecik jeer tapi kuat main
017-7714068
tuah

Alor Gajah, Malaysia

#14 Aug 10, 2009
name eka
jebat

Malaysia

#15 Oct 1, 2009
tuah bro...tu betul ke no kambing? tgh gersang ni...
ape name eka?...
garang

Malaysia

#16 Dec 10, 2009
bala dapat nanti
baek

Kuala Lumpur, Malaysia

#17 Apr 21, 2010
bodoh
anis

Kuala Lumpur, Malaysia

#18 Apr 30, 2010
ayl0w,cme laki2 yg bpkran kbudakkn yg akn mencritakn dy men ng cpe2 ada dra or xad..xsmestinye pmpuan xad dre dy r0sk,yg k0n0n2 pki tdung pn cme.ingtlah wahai kaum laki.
yahye

Kuala Lumpur, Malaysia

#19 May 1, 2010
knp la de gak org yg bbnde bdoh cmni......
da xde kje pe....?
mmalukn sungguh....cbe pk agame....
laki ke pompuan ke....same je prangai......
law ade iman....bnde2 ni xkn jdi....
shimaidayu

Malaysia

#20 May 19, 2010
dlm dunia ni ape2 pon ley jd lau msing2 x dpt kawal nafsu...jgn
slhkan org pempuan je....yang penting tepuk dada tanya iman...
Allah anugerahkan kita akal untk berfikir mne yg baik dan mne yg buruk...
boy

Malaysia

#21 Jun 1, 2010
shimaidayu u ni cment2 ni yg u ni da dre lg ke x..bkn apa sy cme nk thu je..
mat salleh

Kuala Lumpur, Malaysia

#25 Jul 8, 2010
sape2 bole bagi no tel bohsia kat jb yang baik punyer....?
qew

Malaysia

#26 Jul 9, 2010
no bohsia jb 0147597289

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Top Stories Discussions

Title Updated Last By Comments
The Christian Atheist debate (Jun '15) 2 min Buck Crick 100,708
News Roman Catholic church only true church, says Va... (Jul '07) 2 min New Age Spiritual... 670,394
No Walls! Don't fence Me In! 8 min Tony 30
God is REAL - Miracles Happen! (Jun '11) 15 min Tony 6,148
the telomere 1 hr Kimberly2017 3
secret weapon contributing to global chaos...pa... 1 hr Kimberly2017 6
Prove there's a god. (Mar '08) 2 hr RiversideRedneck 980,183
Poll Was 9/11 a conspiracy?? (Oct '07) Wed Pegasus 286,455
More from around the web