Comments
1 - 12 of 12 Comments Last updated Jun 12, 2013

Since: Apr 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Apr 27, 2013
 
I recently acquired a quantity of VERY strong spice.
Not really my thing so am selling it cheap.
20-7g
30-14g
50-28g
Goodtimegirl

Manchester, UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Apr 27, 2013
 
I'm interested in q. How to arrange pls??

Since: Apr 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Apr 27, 2013
 
Goodtimegirl wrote:
I'm interested in q. How to arrange pls??
E-mail me
chocolatebear103@gmail.com
andet1987

Chicago, IL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Apr 27, 2013
 

Judged:

1

chocolatebear103 wrote:
<quoted text>
E-mail me
chocolatebear103@gmail.com
just business, no sex please

Since: Apr 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Apr 27, 2013
 
zander714 wrote:
<quoted text>
Okay, just what is "spice?"
Cannabinoid infused herbs.
Goodtimegirl

Manchester, UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Apr 27, 2013
 
Thanx Cbear yor th best!
Btw lv the marshmallow!:)

Since: Apr 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Apr 28, 2013
 
Goodtimegirl wrote:
Thanx Cbear yor th best!
Btw lv the marshmallow!:)
Anytime, glad you like it.
Feel free to give my email out-
Chocolatebear103@gmail.com

Since: Apr 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Apr 28, 2013
 
zander714 wrote:
<quoted text>
I never heard of it, so I googled it. Sounds like fun. A girlfriend made some pot brownies one time, it was potent stuff, and she put a lot in the brownies. I ate one of those brownies, and about 30 minutes later I was tripping, I swear. It was a much more powerful buzz than smoking it.
Yeah these synthetics are way stronger than weed and 100% legal (for the time being anyway)
And as for the price and quality,I've seen total crap that pops and fizzles when you smoke it! tastes like shit and doesn't even get you high just really uncomfortable, selling for 10 a gram!!
Not with this stuff,highest quality RC'S infused with top quality herbs.No side effects,no hangover,and no anxiety just a really nice strong stoned trippy buzz.
There's only 1 drawback as far as I can tell,it's really easy to dose over your limit and go on the whitey from hell haha!
Goodtimegirl

Manchester, UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
May 4, 2013
 
Hey cbear.
Still no reply to my emails?
I WANT!!!!!!

Since: Apr 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
May 4, 2013
 
Email was sent
Check your inbox

Since: Apr 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
May 4, 2013
 
Goodtimegirl wrote:
Hey cbear.
Still no reply to my emails?
I WANT!!!!!!
Email was sent
Check your inbox

Since: Apr 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jun 12, 2013
 
Ok so that spice all sold but still getting orders so decided to carry on.
High strength spice green in 5 different flavours.
Blueberry,strawberry,banana,pu rple haze and chronic.
15 7g
50 28g
payment by 3V vouchers
To order email chocolatebear103@gmail.com
Cheers
CB

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

430 Users are viewing the Top Stories Forum right now

Search the Top Stories Forum:
Title Updated Last By Comments
how long after taking the Vivitrol shot can i f... (Nov '12) 5 min Blk Star 25
Prove there's a god. (Mar '08) 6 min curiouslu 720,171
Roman Catholic church only true church, says Va... (Jul '07) 7 min RoSesz 532,413
Bush is a hero (Sep '07) 7 min Strength and Honor 172,262
Friends who want to share daily living experiences (Oct '11) 9 min Holy dr Shrink 8,191
Atheism requires as much faith as religion? (Jul '09) 14 min number four 224,018
To protect our hair 35 min hair weaving 1
Was 9/11 a conspiracy?? (Oct '07) 2 hr Dr_Zorderz 256,380
Game of Thrones Ebook Download Free [PDF] (Feb '13) 5 hr John 53
•••
•••
Enter and win $5000
•••