'Fox News Sunday' to Host Kentucky Se...

'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate

There are 228610 comments on the thecaucus.blogs.nytimes.com story from Oct 1, 2010, titled 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate. In it, thecaucus.blogs.nytimes.com reports that:

"Fox News Sunday" is heading to Louisville, Ky. Jack Conway, Kentucky's attorney general and the Democratic candidate for Senate , and Rand Paul, the Republican nominee and son of Representative Ron Paul, Republican of Texas, have agreed to a live debate on "Fox News Sunday" on Oct.3 at 9 a.m. (Eastern time).

Join the discussion below, or Read more at thecaucus.blogs.nytimes.com.

Uncle Tab

United States

#108557 Jul 7, 2013
Leo wrote:
<quoted text>
Now I get it...so it's the republicans that's helping the rich multi million dollar Democrat John Kerry hide his 50 million dollar yacht in another state other than the one he lives in,so he can get away without paying the 3 million dollar taxes on it, while he tries to stick it to the rest of us.[the one he's vacationing on right now while Egypt is burning.]
HUH? Who knew?
Please give a complete list of elected republicans who voted against tax breaks for the super rich.... Then we'll discuss Kerry's boat taking advantage of those breaks.

Get back to me with that list as soon as possible Mr Socko 42 of the last few days.

LMAO
countrygirl

Dunmor, KY

#108558 Jul 7, 2013
American Lady wrote:
<quoted text>
ooops ...
Forgot the link!
http://www.youtube.com/watch?v =L0XUTD7QYcsXX
Different song spewy!
western state patient.
American Lady

Danville, KY

#108559 Jul 7, 2013
Jay wrote:
<quoted text>
********
He's so nervous about how he's going to type a comeback his fingers are sticking to the keyboard.
LMAO!!!!
See ya later, got to pay my bills. heh!
Hi Jay :)
YepperZ ...

See ya later then ...

“Butt-hole Mouth”

Since: Apr 13

..No wonder he says S#|T.....

#108560 Jul 7, 2013
Jay wrote:
<quoted text>
********
He's so nervous about how he's going to type a comeback his fingers are sticking to the keyboard.
LMAO!!!!
See ya later, got to pay my bills. heh!
that one was on me Jeyey, don't worry about it.
American Lady

Danville, KY

#108561 Jul 7, 2013
ILoveitHere wrote:
<quoted text>
Mr Foxsworthy! Welcome aboard! Take your shoes off. Stay a while.
Uncle Tab wrote:
<quoted text>
The consensus here is that her IQ hovers around 50. Someone said that her copy and paste ability puts her around 68...... But you can teach a monkey to copy and paste, sooooo...... I'll stick with 50.
``````````

Jeff Foxworthy
Los Angeles, CA
wrote:
Damn, that's still 49 points higher than yours.

**********

How do you liKe him NOW?!?

;~)

“Butt-hole Mouth”

Since: Apr 13

..No wonder he says S#|T.....

#108562 Jul 7, 2013
ILoveitHere wrote:
<quoted text>
You should be slapped with an open hand, full of spit.
Trash bag.
Don't! she likes that.
countrygirl

Dunmor, KY

#108563 Jul 7, 2013
RepubliCONS wrote:
<quoted text>
A circus sock with a 45. What a badass. He probably shoots at his shadow. lol
DITCH MITCH
Funny!! And hell yeah!!
Ditch Mitch ass!!!!
American Lady

Danville, KY

#108564 Jul 7, 2013
Uncle Tab wrote:
<quoted text>
Your IQ is 10 by your own admission?
LMAO
Stupid stupid stupid lol
Uncle Tab wrote:
<quoted text>
The consensus here is that her IQ hovers around 50. Someone said that her copy and paste ability puts her around 68...... But you can teach a monkey to copy and paste, sooooo...... I'll stick with 50.
``````````

Jeff Foxworthy
Los Angeles, CA
wrote:
Damn, that's still 49 points higher than yours.

**********

How do you liKe him NOW?!?

;~)
RepubliCONS

Elizabethtown, KY

#108565 Jul 7, 2013
Leo wrote:
<quoted text>
Now I get it...so it's the republicans that's helping the rich multi million dollar Democrat John Kerry hide his 50 million dollar yacht in another state other than the one he lives in,so he can get away without paying the 3 million dollar taxes on it, while he tries to stick it to the rest of us.[the one he's vacationing on right now while Egypt is burning.]
HUH? Who knew?
That's old news SPEAKUP, aka fake wtf, snickers, leo, etc, etc, etc..nice try ole man. Like I said, there isn't an original thing about you. Try again. Loser lemming.

DITCH MITCH
Uncle Tab

United States

#108566 Jul 7, 2013
RepubliCONS wrote:
<quoted text>
You mean your circus ringmaster ARI/JAY sock? Guess you don't own any of the high tech devices that auto correct words they think you mean. People that have nothing worthwhile to say dwell on misspellings, makes you feel in power over something huh? Pitiful. We know you repukes have nothing worthwhile to say, that is for sure. Good job recruiting all your socks last night. I noticed your lQQkie showed back up. Where's your baaaaaaaaaaing goat girl daughter been? Still tied up in the barn. haha
DITCH MITCH
The goat won't come back. She was probably told not to come back by her fellow Repubs fucktards.

IF she comes back, she'll be out in the spot in 2 ways 1) I'll ask her to give her union local. She WON'T do that because she's a liar, that in turn leads us to number 2) air the caped crusader crime fighter who can sneak up to a burglary in progress without even being noticed, will be called out for her not answering about union professors.

It's just fun slapping these fools around.

ari, crackhead, and a few others are too stupid to stop copying and pasting..... That's all they are mentally capable of doing.
Uncle Tab

United States

#108567 Jul 7, 2013
American Lady wrote:
<quoted text>
Do you DARE to TRY me?!?
:)
Another topix hero?

Wow! Your font looks so tough!

LMAO

Idiot!
RepubliCONS

Elizabethtown, KY

#108568 Jul 7, 2013
ILoveitHere wrote:
<quoted text>
You should be slapped with an open hand, full of spit.
Trash bag.
You are right. We could probably sell tickets for that show at their circus tent. lol

DITCH MITCH
countrygirl

Dunmor, KY

#108569 Jul 7, 2013
Uncle Tab wrote:
<quoted text>
The consensus here is that her IQ hovers around 50. Someone said that her copy and paste ability puts her around 68...... But you can teach a monkey to copy and paste, sooooo...... I'll stick with 50.
lmaol!!

Since: Jun 12

Location hidden

#108570 Jul 7, 2013
Aristocles son of Ariston wrote:
<quoted text>
Trayvon was a thief casing the neighborhood, that's why HE ran!
Zimmerman was the man responsible for keeping his neighborhood safe from thieves.
Trayvon has a record, he was caught with stolen goods from THAT community! When he sized up Zimmerman he thought he might be able to whoop his @$$ and get away with it...instead he got some lead, and now (as we all know), Trayvon's dead.
If you could kindly point me in the direction of some proof that Trayvon had a record because according to this...

http://www.cbsnews.com/8301-504083_162-574047...

Also on Monday, authorities confirmed to the Associated Press that Martin did not have a juvenile offender record.
RepubliCONS

Elizabethtown, KY

#108572 Jul 7, 2013
countrygirl wrote:
<quoted text> western state patient.
Or on house arrest. haha

Mental patient more than likely.)8~D>

lmao @ the queen loon and her circus socks.

DITCH MITCH

Since: Feb 13

Location hidden

#108573 Jul 7, 2013
Uncle Tab wrote:
<quoted text>
The goat won't come back. She was probably told not to come back by her fellow Repubs fucktards.
IF she comes back, she'll be out in the spot in 2 ways 1) I'll ask her to give her union local. She WON'T do that because she's a liar, that in turn leads us to number 2) air the caped crusader crime fighter who can sneak up to a burglary in progress without even being noticed, will be called out for her not answering about union professors.
It's just fun slapping these fools around.
ari, crackhead, and a few others are too stupid to stop copying and pasting..... That's all they are mentally capable of doing.
Hasn't been back since she was called out by me being a liar about paying $2000.00 more in taxes. Been a few weeks but has never posted since. Taxes only went back up the 2% Social Security unless making more than $400K per year. She was a known liar.
Uncle Tab

United States

#108574 Jul 7, 2013
American Lady wrote:
<quoted text>
Uncle Tab wrote:
<quoted text>
The consensus here is that her IQ hovers around 50. Someone said that her copy and paste ability puts her around 68...... But you can teach a monkey to copy and paste, sooooo...... I'll stick with 50.
``````````
Jeff Foxworthy
Los Angeles, CA
wrote:
Damn, that's still 49 points higher than yours.
**********
How do you liKe him NOW?!?
;~)
It wasn't him. It's one of you cowards who live on socks.

Just look around and see who isn't here right now.

They'll turn up in a few minutes..... Usually the way you coward bitches on the Internet do.

:-)

Since: Jun 12

Location hidden

#108575 Jul 7, 2013
Calvin_Coolish wrote:
<quoted text>
Don't! she likes that.
I know, I saw the tape! lol

Since: Dec 11

.

#108576 Jul 7, 2013
Oh no! you beat real argument (with supporting references) just by "ad hominem attacks"!

What will they think of next?

Maybe they will use a purple crayon to edit our posts (on their screen)!

YES Trayvon was a "Gansta-Wannbe"!
Yes he had a criminal history!
Yes, the LMS tried to bury the Miami Herald story!
Yes Liberals try to say Glenn Beck manufactured the story...totally false accusation!
Here is the original story:

http://www.miamiherald.com/2012/03/26/2714778...
countrygirl

Dunmor, KY

#108577 Jul 7, 2013
American Lady wrote:
<quoted text>
Do you DARE to TRY me?!?
:)
stop...aaaaaahahahahaha I can't stop lmfao!!!!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Citizen Sound-Off Discussions

Title Updated Last By Comments
Election Who's got your vote in the Tennessee Senate rac... (Oct '14) 5 min Sasssy 81,018
Election Who do you support for U.S. Senate in Missouri ... (Oct '10) 9 min Chilli J 104,801
Election Who do you support for U.S. Senate in Georgia i... (Oct '10) 16 min The WB 80,750
Election Who do you support for U.S. Senate in West Virg... (Oct '10) 3 hr Another Damn Liberal 90,409
Election Tennessee Hunting Rights Amendment (Oct '10) 8 hr southern alien 8,692
Election OK Health Care Freedom Amendment, State Questio... (Oct '10) Sun WarForOil 83,868
Election Who do you support for U.S. House in Kentucky (... (Oct '10) Sat HOMEEE 644
More from around the web