Malaysian Chong Wei 3rd Super Series ...

Malaysian Chong Wei 3rd Super Series Finals

There are 25 comments on the www.reuters.com story from Jan 11, 2011, titled Malaysian Chong Wei 3rd Super Series Finals . In it, www.reuters.com reports that:

Lee Chong Wei, the world number one, kept his monopoly on badminton's Super Series Finals title, sweeping aside Denmark's Peter Gade 21-9 21-14 in Sunday's final. Read story..

Join the discussion below, or Read more at www.reuters.com.

First Prev
of 2
Next Last
Wakaka Shakira
#1 Jan 11, 2011
Tahniah..Malaysia!

Indon....ada?:(

“"MAHATHIR SODOM MUHAMMAD"!...”

Since: Jan 11

KUNINGAN, JAWA BARAT<3.

#2 Jan 11, 2011
Wakaka Shakira wrote:
Tahniah..Malaysia!
Indon....ada?:(
CHONG WEI SAMPAH ASIA TENGGARA!... KALO DI INDONESIA SUPIR BUS WAY 1 BULAN 1 RINGGIT!... COONG BENCONG WEIIIIIIII!... HA!... ORANG SAMPAH MALAYAT-MAYAT (MALAY) SICH JADI JUARA 1 MANUSIA SAMPAH SE-ASEAN!... HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUYYYYYYY! ...
shinyo jowo

Jakarta, Indonesia

#3 Jan 11, 2011
kampungan
rudi hartono ,legenda badminton dunia ,pemenang all england terbanyak dalam sejarah
..
dan ingat ,pelatih lee chong wei asal dari indonesia rexy mainaki
..
selonjor

Bandung, Indonesia

#4 Jan 11, 2011
hebat..rexy maenaki bisa bikin malon jd juara..
hebat indonesia..hahaha :D
Cihui

Pematangsiantar, Indonesia

#5 Jan 11, 2011
Tahniah Cina, tahniah cina,...
buat malon, jangan ngaku-ngaku ya,...
No tahniah malay
khairul

Kuala Lumpur, Malaysia

#6 Jan 11, 2011
shinyo jowo wrote:
kampungan
rudi hartono ,legenda badminton dunia ,pemenang all england terbanyak dalam sejarah
..
dan ingat ,pelatih lee chong wei asal dari indonesia rexy mainaki
..
Loe begok amat sich...pelatih chong wei itu Misbin Sidek.
khairul

Kuala Lumpur, Malaysia

#7 Jan 11, 2011
Cihui wrote:
Tahniah Cina, tahniah cina,...
buat malon, jangan ngaku-ngaku ya,...
No tahniah malay
Hahahaha.....mejoriti cina Malaysia banyak mendera pemabantu rumah indon.Mereka bilang indon kuat bohong,suka maling,kahwin lari,culik
anak.

Since: Dec 10

Location hidden

#8 Jan 11, 2011
shinyo jowo wrote:
kampungan
rudi hartono ,legenda badminton dunia ,pemenang all england terbanyak dalam sejarah
..
dan ingat ,pelatih lee chong wei asal dari indonesia rexy mainaki
..
bodoh banget indon ini....rexy mainaki tu melatih beregu malaysia. yang melatih chong wei adalah datuk misbun sidek...diulang sekali lagi Datuk misbun sidek...kalau tak percaya google...sekarang...stupid typical indons...
selonjor

Bandung, Indonesia

#9 Jan 11, 2011
tapi si misbun sidek itu orang keturunan berebes, Indonesia...baca deh riwayatnya keluarga sidek..

hahahaha...
sama aja artinya malon bisa menang karena orang indonesia juga...:D
idi

Seri Kembangan, Malaysia

#10 Jan 12, 2011
indosial..korang ni bengap bin bangang..korang terima je kemengan malaysia x payah menghina dah leh kalah bola sepak piala suzuki tapa masih menafikan wahai indosial jgnlah sempitkan otak korang nanti mcm babi hutan
Indon Maling
#11 Jan 12, 2011
Taufit Hidayat..dah dikubur ya?
taik

Malaysia

#12 Jan 12, 2011
shinyo jowo wrote:
kampungan
rudi hartono ,legenda badminton dunia ,pemenang all england terbanyak dalam sejarah
..
dan ingat ,pelatih lee chong wei asal dari indonesia rexy mainaki
..
kahkahkah, tersalah berita ya pak cik atau udah pekak dan buta, yg jadi jurulatihnya DATUK MISBUN SIDEK bukan rexy, kesian deh salah imformasi

lain kali kalau mahu komen, google aja dulu biar otak indon penuh infomasi
taik

Malaysia

#13 Jan 12, 2011
selonjor wrote:
tapi si misbun sidek itu orang keturunan berebes, Indonesia...baca deh riwayatnya keluarga sidek..
hahahaha...
sama aja artinya malon bisa menang karena orang indonesia juga...:D
keturunan itu wujud sebelum indonesia, jadi dia bukan org indon, siapa mahu ngaku warga indon, malu deh negara miskin tp sok tahu pandai dlm segala hal sombong lagi
Malaysian

Malaysia

#14 Jan 12, 2011
indon takde keje lain, nak klaim sume malaysians yang bagus2 berasal dari indon, tapi mengata orang malaysia plak yang suka klaim... :) memang gila la.... hahahahahahahha
indon jongos

Neubiberg, Germany

#15 Jan 12, 2011
taik wrote:
<quoted text>
keturunan itu wujud sebelum indonesia, jadi dia bukan org indon, siapa mahu ngaku warga indon, malu deh negara miskin tp sok tahu pandai dlm segala hal sombong lagi
...miskin duit tapi kaya dengan sampah..ahaks...
kunanlan ITEM

Mount Morris, MI

#18 Jan 12, 2011
Hahahhhaaa,,
Cina d bnggain!!
Pemain lo yg asli malaysial ada??
Ga kan??
Pelatihnya aja orng indo,
Liat pemain indo,smua indo...

Since: Dec 10

Location hidden

#21 Jan 13, 2011
kunanlan ITEM wrote:
Hahahhhaaa,,
Cina d bnggain!!
Pemain lo yg asli malaysial ada??
Ga kan??
Pelatihnya aja orng indo,
Liat pemain indo,smua indo...
Cristian gonzales tu apa...cermin diri dulu indon..
shinyo jowo

Jakarta, Indonesia

#22 Jan 13, 2011
cristian gonzales sudah jadi WNI ,dan kami warga indonesia sangat menghargai perbedaan
..
kalo di malaysia kan benci sama orang cina ,kalau orang cinta punya prestasi di sembah"
sansan

Bandung, Indonesia

#23 Jan 13, 2011
taik wrote:
<quoted text>
keturunan itu wujud sebelum indonesia, jadi dia bukan org indon, siapa mahu ngaku warga indon, malu deh negara miskin tp sok tahu pandai dlm segala hal sombong lagi
hahaha..tetap saja malaysia masih bergantung pada indonesia dalam banyak hal ;p
prestasi olahraga, ekonomi oleh para tki...hahah jd terbukti siapa negara yang miskin?? malaysia tanpa orang-orang indonesia didalamnya adalah negara NOL besar(tidak ada apa.apanya) jadi jangan bagga yang berlebihan yah kawan kalau masih bergantung pada negara lain :)
indog

Malaysia

#24 Jan 13, 2011
shinyo jowo wrote:
kampungan
rudi hartono ,legenda badminton dunia ,pemenang all england terbanyak dalam sejarah
..
dan ingat ,pelatih lee chong wei asal dari indonesia rexy mainaki
..
GILA KAMU PELATIHNYA MISBUN , REXY sekarang warganegara malaysia dah kena lulus pemintaannya

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Lin Dan Discussions

Title Updated Last By Comments
News Badminton: Malaysia's Lee reaches... final !!! (Aug '12) May '13 okeh 38
News Column: 100 days out, London awaits the Olympic... (Apr '12) Apr '12 halito 5
News Lin Dan should not have taken off his shirt aft... (Aug '11) Aug '11 abc 1
News World No1 Badminton player Datuk Lee Chong Wei (Jan '11) Jul '11 Indo Palembang 53
News Korean Open: Chong Wei vs. Lin Dan (Final) (Jan '11) Jun '11 Balada 58
News Malaysian Chong Wei wins All England title (Mar '11) Mar '11 sewel 66
News Badminton World Championships (Aug '10) Aug '10 Anifah Jiranjing 1
More from around the web