created by: Rick | Jun 8, 2010

Arkansas

5,866 votes

Did you vote today?

Click on an option to vote

  • Yes
  • No
  • Other (explain below)
Comments
22,901 - 22,920 of 29,628 Comments Last updated 56 min ago
WARRIOR

Washington, DC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24699
Apr 24, 2013
 
Hmmm wrote:
<quoted text>
It must have slipped your mind, remember, I'm a liberal democrat.
Surprising to say the least..
Just like your brother Byrd!
WARRIOR

Washington, DC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24700
Apr 24, 2013
 

Judged:

1

1

1

BARNEYII wrote:
<quoted text>
If you add some firearms to that collection of 100 weapons and you want to know if they have magazine or a clip or a detachable magazine let me know I will brief you.
LOL! None of my weapons have clips! I know now you never served one day in the military. Your whole life on Topix is a made up lie! BUSTED!
And what was Byrd

Horseshoe Bend, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24701
Apr 24, 2013
 

Judged:

1

1

1

Hmmm wrote:
<quoted text>
It must have slipped your mind, remember, I'm a liberal democrat.
Surprising to say the least..
Not to surprising dirt bag since Robert Byrd was also a liberal ( Black daughter, remember that you Moron) democrat.
Hmmm

Little Rock, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24702
Apr 25, 2013
 

Judged:

2

2

2

And what was Byrd wrote:
<quoted text> Not to surprising dirt bag since Robert Byrd was also a liberal ( Black daughter, remember that you Moron) democrat.
Remember dirt bag...slave owners had black daughters too.

Robert Byrd was a "liberal" by expediency, much like some of you are a member of the Republican Party. Not much has changed, Raise the Bonnie Blue.

Ku Klux Klan

In the early 1940s, Byrd recruited 150 of his friends and associates to create a new chapter of the Ku Klux Klan.
According to Byrd, a Klan official told him, "You have a talent for leadership, Bob ... The country needs young men like you in the leadership of the nation." Byrd later recalled, "Suddenly lights flashed in my mind! Someone important had recognized my abilities! I was only 23 or 24 years old, and the thought of a political career had never really hit me. But strike me that night, it did."Byrd became a recruiter and leader of his chapter.] When it came time to elect the top officer in the local Klan unit, Byrd won unanimously.
In 1946, Byrd wrote to segregationist Mississippi Senator Theodore G. Bilbo:
I shall never fight in the armed forces with a negro by my side ... Rather I should die a thousand times, and see Old Glory trampled in the dirt never to rise again, than to see this beloved land of ours become degraded by race mongrels, a throwback to the blackest specimen from the wilds.
—Robert C. Byrd, in a letter to Sen. Theodore Bilbo (D-MS), 1946
In 1946 or 1947, Byrd wrote a letter to a Grand Wizard stating, "The Klan is needed today as never before, and I am anxious to see its rebirth here in West Virginia and in every state in the nation."[19] However, when running for the United States House of Representatives in 1952, he announced "After about a year, I became disinterested, quit paying my dues, and dropped my membership in the organization. During the nine years that have followed, I have never been interested in the Klan." He said he had joined the Klan because he felt it offered excitement and was anti-communist.

In 1997, Byrd told an interviewer he would encourage young people to become involved in politics but also: "Be sure you avoid the Ku Klux Klan. Don't get that albatross around your neck. Once you've made that mistake, you inhibit your operations in the political arena."

Since: Dec 10

Washington DC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24703
Apr 25, 2013
 

Judged:

2

2

2

WARRIOR wrote:
<quoted text>LOL! None of my weapons have clips! I know now you never served one day in the military. Your whole life on Topix is a made up lie! BUSTED!
ROF-LMAO

OF course they don't, that is what I said.

I was pretty sure bean flips (that is a toy) or in your case a weapon did not have clips.

Hearing it from a expert and great white hunter, confirmed what I suspected.
WARRIOR

Alamogordo, NM

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24704
Apr 25, 2013
 

Judged:

1

1

1

Hmmm wrote:
<quoted text>
Remember dirt bag...slave owners had black daughters too.
Robert Byrd was a "liberal" by expediency, much like some of you are a member of the Republican Party. Not much has changed, Raise the Bonnie Blue.
Ku Klux Klan
In the early 1940s, Byrd recruited 150 of his friends and associates to create a new chapter of the Ku Klux Klan.
According to Byrd, a Klan official told him, "You have a talent for leadership, Bob ... The country needs young men like you in the leadership of the nation." Byrd later recalled, "Suddenly lights flashed in my mind! Someone important had recognized my abilities! I was only 23 or 24 years old, and the thought of a political career had never really hit me. But strike me that night, it did."Byrd became a recruiter and leader of his chapter.] When it came time to elect the top officer in the local Klan unit, Byrd won unanimously.
In 1946, Byrd wrote to segregationist Mississippi Senator Theodore G. Bilbo:
I shall never fight in the armed forces with a negro by my side ... Rather I should die a thousand times, and see Old Glory trampled in the dirt never to rise again, than to see this beloved land of ours become degraded by race mongrels, a throwback to the blackest specimen from the wilds.
—Robert C. Byrd, in a letter to Sen. Theodore Bilbo (D-MS), 1946
In 1946 or 1947, Byrd wrote a letter to a Grand Wizard stating, "The Klan is needed today as never before, and I am anxious to see its rebirth here in West Virginia and in every state in the nation."[19] However, when running for the United States House of Representatives in 1952, he announced "After about a year, I became disinterested, quit paying my dues, and dropped my membership in the organization. During the nine years that have followed, I have never been interested in the Klan." He said he had joined the Klan because he felt it offered excitement and was anti-communist.
In 1997, Byrd told an interviewer he would encourage young people to become involved in politics but also: "Be sure you avoid the Ku Klux Klan. Don't get that albatross around your neck. Once you've made that mistake, you inhibit your operations in the political arena."
LMAO! You libtards always have an excuse! Byrd was a liberal democrat who was a KKK racist. Just like your entire party was for decades. If it wasn't for the Republicans there would be no civil rights and you libtards would still own slaves. You animals are pathetic.
WARRIOR

Alamogordo, NM

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24705
Apr 25, 2013
 

Judged:

1

1

1

BARNEYII wrote:
<quoted text>
ROF-LMAO
OF course they don't, that is what I said.
I was pretty sure bean flips (that is a toy) or in your case a weapon did not have clips.
Hearing it from a expert and great white hunter, confirmed what I suspected.
I get it! You were the Barney Fife of the Salem Community Organizers. They gave you an empty gun and made you keep the one bullet in your pocket. They then let you march up and down the polling places with the club wielding Black Panthers and feel important. You were their token little white boy! LMFAO!
Post Turtle

Cherokee Village, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24706
Apr 25, 2013
 

Judged:

2

2

2

BARNEYII wrote:
<quoted text>
ROF-LMAO
OF course they don't, that is what I said.
I was pretty sure bean flips (that is a toy) or in your case a weapon did not have clips.
Hearing it from a expert and great white hunter, confirmed what I suspected.
Post Surgery

A recent article in the Selma Post reported that a woman,one Barney 11 has sued St Lukes hospital, saying that after her husband was treated there recently, he had lost all interest in sex. A hospital spokesman replied, Mr. Maynard was actually admitted in Ophthalmology - all we did was correct his eyesight..."
Hmmm

Little Rock, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24707
Apr 25, 2013
 

Judged:

1

1

1

Post Turtle wrote:
<quoted text>Post Surgery
A recent article in the Selma Post reported that a woman,one Barney 11 has sued St Lukes hospital, saying that after her husband was treated there recently, he had lost all interest in sex. A hospital spokesman replied, Mr. Maynard was actually admitted in Ophthalmology - all we did was correct his eyesight..."
Try to create something original.
Hmmm

Little Rock, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24708
Apr 25, 2013
 

Judged:

1

1

1

WARRIOR wrote:
<quoted text>I get it! You were the Barney Fife of the Salem Community Organizers. They gave you an empty gun and made you keep the one bullet in your pocket. They then let you march up and down the polling places with the club wielding Black Panthers and feel important. You were their token little white boy! LMFAO!
Yeah, Salem and the Black Panthers.

What a dumbass.
Hmmm

Little Rock, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24709
Apr 25, 2013
 

Judged:

1

1

1

WARRIOR wrote:
<quoted text>
Byrd was a liberal democrat who was a KKK racist.
Fool, you ever hear of a oxymoron.
WARRIOR

Alamogordo, NM

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24710
Apr 25, 2013
 
Hmmm wrote:
<quoted text>
Yeah, Salem and the Black Panthers.
What a dumbass.
Try to create something original.
WARRIOR

Alamogordo, NM

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24711
Apr 25, 2013
 
Hmmm wrote:
<quoted text>
Fool, you ever hear of a oxymoron.
Try to create something original.
Hmmm

Little Rock, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24712
Apr 25, 2013
 

Judged:

1

1

1

WARRIOR wrote:
<quoted text>Try to create something original.
http://www.topix.com/forum/city/alamogordo-nm...
Lol

Searcy, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24713
Apr 25, 2013
 
?
Why bother

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24714
Apr 25, 2013
 
Nope
WARRIOR

Alamogordo, NM

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24715
Apr 25, 2013
 
Hmmm wrote:
<quoted text>
http://ww.to pix.m/forum/city/alagordo-nm/T OEQOOS3H9UP
That's what you call original? LMFAO! That's all you got punk? Maybe you should have your mammy change your diaper no doubt you have been walking around with it full for quite some time! LOL! Try again..
Hmmm

Little Rock, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24716
Apr 25, 2013
 

Judged:

1

1

1

WARRIOR wrote:
<quoted text>That's what you call original? LMFAO! That's all you got punk? Maybe you should have your mammy change your diaper no doubt you have been walking around with it full for quite some time! LOL! Try again..
What's the awful smell?
WARRIOR

Alamogordo, NM

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24717
Apr 25, 2013
 

Judged:

1

Hmmm wrote:
<quoted text>
What's the awful smell?
Maybe that's your skanky cooter? Or your upper libtard lip!
Hmmm

Little Rock, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24718
Apr 25, 2013
 

Judged:

2

2

2

WARRIOR wrote:
<quoted text>Maybe that's your skanky cooter? Or your upper libtard lip!
Smells as if someone soiled themselves.

LMFAO

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Arkansas Discussions

Title Updated Last By Comments
Arkansas grandparents gain stronger visitation ... (Mar '10) 7 hr Ark_Nonna 21
Arkansas Hunting Rights Amendment (Oct '10) Mon Curmudgeon 3,838
GOP chairman says Arkansas key in US Senate fight Aug 19 Le Jimbo 1
Hopkins Wreck Aug 19 Guest 1
And then I ... read about a tour of sculpture i... Aug 19 Julie Donnelly 1
Market Report, "Arkansas Electric Cooperative C... Aug 17 Jtn 1
Dr. Robin Bowen named Arkansas Tech president Aug 17 Jtn 12
•••
Enter and win $5000
•••

Arkansas People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••