Kikim Komalasari

Nov 22, 2010 | Posted by: simpleindulgence | Full story: simpleindulgence-learnmakeup.blogspot.com

Arab News reported, a Saudi man and his wife have been arrested in the southern city of Abha. The news comes in the midst of another maid-abuse case from Madinah that has spurred protests in Jakarta. Read story..

Comments

Showing posts 1 - 20 of52
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
CINTA DAMAI
|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Nov 22, 2010
 

Judged:

3

2

1

Kapan Indon mau ganyang Saudi? Bisa enggak?
korup No 1
|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Nov 22, 2010
 

Judged:

2

1

1

Mana bisa...Indon bangsa pecundang..terusan aja sik TKI terhegeh-hegeh ke Timur Tengah..
hotcha hotha paye

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Nov 22, 2010
 

Judged:

2

babi kontol anjing malaysia......
omoi

Padang, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Nov 22, 2010
 

Judged:

2

enakan lempar taik ke malon...
Bung Karno Ratno

Singapore, Singapore

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Nov 22, 2010
 

Judged:

1

1

Kalau TKI yg namanya Manohara Pilot yg di silet2 pangeran Kelantan, yg dijadikan simbol heroin indon, marah sungguh berok2 indon, sampai mau perang. Tapi bila nasib KIKIM yg mayatnya dibuang di tong sampah kayak anak anjing, indon dayus ini sungguh2 mau mintak gantirugi, berapa harga nyawa kikim pak. 2biji kurma aja?. Malunya!!!.
Ganyang Malaysial

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Nov 22, 2010
 

Judged:

1

GANYANG
Bung Karno Ratno

Singapore, Singapore

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Nov 22, 2010
 

Judged:

1

Ganyang Malaysial wrote:
GANYANG
Ganyang Saudi Pak? ngak!!!.
JAWAnjing

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Nov 22, 2010
 

Judged:

1

1

1

Ganyang Malaysial wrote:
GANYANG
sini ganyang,tak takut pun.
Ganyang Malaysial

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Nov 22, 2010
 

Judged:

1

1

1

Bung Karno Ratno wrote:
<quoted text>
Ganyang Saudi Pak? ngak!!!.
kami terobsesi GANYANG Malaysial

GANYANG Malaysial adalah tradisi yang harus kami jalankan
JAWAnjing

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Nov 22, 2010
 

Judged:

1

ganyang lah,,tak takut pun.wakakkakaak
ngomong saje
|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Nov 22, 2010
 

Judged:

1

1

Bung Karno Ratno wrote:
Kalau TKI yg namanya Manohara Pilot yg di silet2 pangeran Kelantan, yg dijadikan simbol heroin indon, marah sungguh berok2 indon, sampai mau perang. Tapi bila nasib KIKIM yg mayatnya dibuang di tong sampah kayak anak anjing, indon dayus ini sungguh2 mau mintak gantirugi, berapa harga nyawa kikim pak. 2biji kurma aja?. Malunya!!!.
Harapan Indon akan buat Telenovela..
amin
|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Nov 22, 2010
 
somoga roh nya tenang!
Sabah Merdeka

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Nov 23, 2010
 

Judged:

1

Malaysia ni berharap sangat bila2 Indonesia baling taik kat kedubes Arab.. Biar malaysia dapat kahwan dibaling taik hehe.. Alamak takde kedubes kat belahan dunia ni pernah dibaling taik, kecuali kedubes malaysia!!!""" "". kah..kah..
Sukarno no no way
|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Nov 23, 2010
 

Judged:

1

Mana BENDERA? Kenapa tak lempar tahi ke kedutaan Saudi?
BENDERA

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Nov 23, 2010
 

Judged:

1

Sukarno no no way wrote:
Mana BENDERA? Kenapa tak lempar tahi ke kedutaan Saudi?
Duta besar Saudi Arabia sudah menghadap Presiden RI ke Istana dan meminta maaf, juga berjanji akan menindak tegas pelaku biadab tsb. Kalo malaysianjing memang sudah sepantasnya dibaling taik, bruntung byk polisi.. Klo gak kedubes malon sudah rata dgn tanah!!! TANYA NAJIB! KPN KITA PERANG?????
ratna sarumpaet
|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Nov 23, 2010
 

Judged:

1

1

BENDERA wrote:
<quoted text>
Duta besar Saudi Arabia sudah menghadap Presiden RI ke Istana dan meminta maaf, juga berjanji akan menindak tegas pelaku biadab tsb. Kalo malaysianjing memang sudah sepantasnya dibaling taik, bruntung byk polisi.. Klo gak kedubes malon sudah rata dgn tanah!!! TANYA NAJIB! KPN KITA PERANG?????
takut nya...kapan mau ganyang Arab...? hehehheehe
jakarta kotor

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Nov 23, 2010
 

Judged:

1

BENDERA wrote:
<quoted text>
Duta besar Saudi Arabia sudah menghadap Presiden RI ke Istana dan meminta maaf, juga berjanji akan menindak tegas pelaku biadab tsb. Kalo malaysianjing memang sudah sepantasnya dibaling taik, bruntung byk polisi.. Klo gak kedubes malon sudah rata dgn tanah!!! TANYA NAJIB! KPN KITA PERANG?????
perang?
esok pun boleh
Johari

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Nov 23, 2010
 

Judged:

1

jakarta kotor wrote:
<quoted text>perang?
esok pun boleh
hai, jom kite perang kat umah aku je! Mau tak?
jakarta kotor

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Nov 23, 2010
 

Judged:

1

1

1

haahhhahh,,,ayatnya seprti bahasa indon.bukan 'mau' tapi 'mahu' atau 'nak'..indon2.sekor indon nak tipu aku.hahahahahaha
jakarta kotor

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Nov 23, 2010
 

Judged:

1

1

1

knapa ya ada sekor indon yang gila dan mahu kan aku yang normal seperti lelaki, di ganggu org gila bernama johari.sepertinya dia itu gay/homo.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of52
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Abha, Saudi Arabia Discussions

Search the Abha, Saudi Arabia Forum:
Topic Updated Last By Comments
Saudi Arabia: Woman appeals to Governor for hel... (Mar '08) Nov '11 Loverforever 2
marrige (Nov '11) Nov '11 lovingriyadh 1
Accused in Asir double murder confesses in court (Nov '11) Nov '11 hzee75 1
INDONESIA-SAUDI-LABOUR-WOME.jpg (Dec '10) Dec '10 AISYAH DININGTYAS 1
Saudi woman 'slashed lips of maid' (Nov '10) Nov '10 Poppa Jivebones 24
Body of Indonesian maid found in Saudi skip (Nov '10) Nov '10 Neville Thompson 61
Indonesian president says body of maid with nec... (Nov '10) Nov '10 ksf 12
•••
•••
Enter and win $5000
•••
•••