Who Cares??

Who Cares??

Created by Mr Mxyzptlk on Jun 15, 2012

50 votes

Click on an option to vote

a) NOBODY!

b) NOBODY!

c) NOBODY!

d) Obama & Rick Perry!

e) HUHH??

First Prev
of 3
Next Last

Since: Jan 10

Bad Tolz, Bavaria

#1 Jun 15, 2012
I care.- Nobody (on caring)

Some History in Drag:
Great Schools of Thought likely began when somebody wanted something and nobody really wanted to do anything about it. This likely occurred sometime between the times of Ancient Mesopotamia and the Fall of Rome; so, it must've been during the white-sheeties times of Old Greece; it's Ancient Greece then.(Nobody cares enough to find out for sure)

Someone with great authority probably started it; so let's say Zeus, since he was big god at that time, purported to have bolted about all over the place. But, when people became unhappy, who cared? It's like, well, let's say the image of Jesus Christ was absent from de Vinci's "Last Supper"; who really would give a shit? Only Leonardo would have known that Jesus was supposed to be in there, you see, and he's dead. Thus, we'd be stuck with just a pic of 12 beardies having pre-dinner wine and bread at some Italian restaurante.

Then came Rome and the Romans; they didn't like Christians. The Christians wanted to live and preach door-by-door to the Romans; BUT, the Romans liked their marbled god stats and, like them, were unmoved. So the Romans decided to arrest the Christians and make them fight lions to the death amidst the heavy betting and petting of the Coliseum casinos.

After the fall of Rome, we needed some kind of civilization to stop the barbarians, but no one could seem to get around to it. This generally is agreed upon (I think) to have been the beginning of the Dark Ages.

Some people decided they were lords and so crushed the peasantry. Enter the Feudal Era. The peasants didn't want to be serfs, but nobody cared. The serfs were promptly whipped.

Then, everybody decided they hated the Jews. The Jews insisted they never did anything more than bang their heads on the Western Wall; but, the Christians were really too busy to deal with their whining. So Spain spammed them and kicked them out. The Muslims followed, rescuing Jerusalem from the Jews for their Mullah's ascension rite (uhh, site).

Then the witches started hexing everyone next. They were all "oh, it was just an accident" or, "what the hell are you talking about, I'm not a witch"; but, nobody cared. The witches got all burned up about it, warts and all.

Then the people of France were upset by their monarchy. The monarchy didn't really give a shit. This is immortalized in Marie Antoinette's famous line "The people don't have any bread? Why the f^ck is that MY problem?" The people promptly decided to revolt against her headship, and literally so.

Around that time, Britain decided to tax the American colonies. The Colonists decided that nobody cared about what Britain wanted and started war just about British tea-time.

What? You want more? What do I look like, some kind of guy who knows stuff about history or something? Do I care about history? Who cares? I don't care. Do you care? Nobody cares.....!
&fe ature=related
http://www.youtube.com/watch...

Judged:

17

15

15

Reply »
Report Abuse Judge it!

Since: Jan 10

Bad Tolz, Bavaria

#2 Jun 15, 2012
OKEY-DOKLEY, Annie Oakley, here's more of the same:

A bunch of natives lived in America with rights to the land, but nobody cared. They took all the land and gave the natives a bunch of diseases in return. When the government saw that nobody gave a crap, they set up laws to dictate about the legal way to steal land.

The enslaved darker people (Ham-ordainly cursed) didn't like being forced to work. They were promptly whipped and auctioned off. The government agreed that nobody cared about black people and prohibited them having rights. The war over that became "Civil."

Then the Irish potato got sick. So the Irish came to America. Nobody cared that they were hungry and told them, "Irish Need Not Apply." The government had already decided that nobody liked the Irish (See the Declaration of Independence: "All men, except the Irish, are created equal, and are endowed by their Cremator with certain alienable Rights,..."; again, except for the Irish, just to be extra clear on this point. Nobody give rights to the god damned Irish.") Karl Marx started communism, but nobody cared he was a German.
The Titanic sunk, but who gave a crap? "Never let go...", huh? Well, too bad, Jack, nobody cares.

Then there was a bunch of stuff about rights and who gets to vote and who gets lynched. Then there was a yet another war in Europe, and that one, too, was careless.

There was a depression and lots of people died, but nobody cared. Hitler started killing off the Jews, but nobody cared and America only wanted to end depression and establish on time its dominance in the world.

Then everybody found out Hitler was killing off Jews and nobody cared that nobody hadn't cared. Then the Jews got their own country, and killed Palestinians, but honestly, who gives a shit? The United Nations refused to give them their land back, nobody actually cares about Palestinians.

The beats, hippies and daisy wearers started spawning and protesting and doing drugs and making love and such, but everyone pretty much ignored them too.

Then this Space program launched a man onto another celestial balloony-looking object for the first time in history, but people got tired of it after three times.

I think there was a Vietnamese Space Program too, but I forgot where they went to. Then more stuff happened, but nobody cares about any of it except (maybe) for September 11th, for a short moment in Time.

I think it was sometime In 2003 that the New York Times published a story which claimed that researchers had discovered a man who actually did care. However, three days later it was revealed that the man's name was suspiciously spelled "Nobody."

Elections were rigged in Iran. Protests broke out and some died. People were about to care, but then Michael Jackson died. All he left behind was debt, so nobody cared.

http://www.youtube.com/watch...

That'll just about bring us up to date; <BUT><BUT> who cares, really?

Charlie seems to care. Perhaps Charlie can help us to care too:
http://www.youtube.com/watch...

Judged:

16

15

15

Reply »
Report Abuse Judge it!
Punisher

Massapequa, NY

#3 Jun 15, 2012
Wow, what a mess and abysmal attempt at humor.

What was the point?

Judged:

11

10

9

Reply »
Report Abuse Judge it!

Since: Jan 10

Bad Tolz, Bavaria

#4 Jun 16, 2012
Punisher wrote:
Wow, what a mess and abysmal attempt at humor.
Okay, Punisher, let me try to help you out of your dilemma.

This OP is a serious history lesson (no humor intended), and you scored a big "F" on it; also, you merit additional forthcoming demerits due to your under-the-desk attempted pejorative, as well as your misspelling of "abyssal." (you must see the movie!)
Punisher wrote:
What was the point?
Ok, I was warned that this thread's title may be too long and complicated for you. It asks, "WHO CARES?" Allow me to break it down for you. "WHO" is a pronoun meaning; 1. what person or persons?, as in "Who did it?"; or, "Who does she think she is?"

Now, the second part may have thrown you off course; i.e., "CARES". I think you could have confused this with the institution known as C.A.R.E.S., that is, "Center for Autism, Research and Evaluation Services." http://www.caresnpa.com/ (that was it, right?)

Punisher, had you read the title a bit further you'd come to the big clarifying symbol, "?" See now how clear that makes things for you! The title asks the question, "Who Cares?"

You took it as, "W.H.O. C.A.R.E.S", and thought it meant, "World Health Organization, and the Center for Autism, Research and Evaluation Service." It's a simple error to make, but, as you can see now, a very costly one for you. Sorry Son (sigh), but we must flunk you.

The "Point" you missed is (and perhaps I should have entitled it so), "NOBODY CARES!"

I can help you out of the mess you got yourself into, Punisher, but I will need for you to provide some insight by answering the following:

1. How many priests and/or nuns are punishing you?
2. How long have you been incarcerated and isolated in prison?
3. When are you next up for parole review?
4. Are you taking apple cider vinegar and garlic for your leg cramps?
(and last but not in the least THE LEAST!)
5.When was the last time you got laid?(a necessary aid for to prop your smile again! A couple of smokes immed afterwards helps do that trick, also!)

Final thoughts, Punisher (changing that sad-sackety name may help you kick-ass in dumping your constant dull-drums!);

Did you read my thread in the AM or the PM? I ask because it was meant for the AM!

Did you watch these critical videos:
&fe ature=related
http://www.youtube.com/watch...

Join our "NOBODY CARES" group!

Judged:

15

15

15

Reply »
Report Abuse Judge it!

Since: Jan 10

Bad Tolz, Bavaria

#5 Jun 16, 2012
OOPS, I nearly forgot some important advice Punisher.

In addition to the points in my previous post I offer this info as a further way to cure your lame psychosis:

Try practicing the new euphoric trend known as, "KITTEN HUFFING!"

This stuff is fresh off the Huffington Press:

(PLEASE NOTE: Kitten huffing is a controversial practice that has recently been growing as a popular alternative to street drugs. Excessive huffing has been known to produce undesirable side effects, and kitten-related human fatalities. Frequent huffers caution against using more than two or three kittens per day.)

Although kitten huffing is considered inhumane and unethical, many huffers huff kittens simply because if properly huffed, the kitten's only a bit scared or intimidated, but are not physically or psychologically harmed in any way, nor is their any evidence that kitten huffing depletes or abolishes the kitten's chances of going to heaven.

The only advantage to Super-Hop-Huffing is a greater period of pleasure for the huffer. Nevertheless, kitten-huffing for greater than 10 seconds is unlawful under the Humane Huffing Act of 1992, unless your living in Detroit, in which case you can huff as long as ya friggin' want (by the Huff As Long As Ya Friggin' Want act of 1993 Detroit).

There are many ways and methods of practicing Kitten Huffing. Upon intense research we found strong huffer-consensus that "The Felioca Approach" is by far the best method!
This approach is generally regarded as the safest for both humans and kittens.

A felioca, sometimes called a kitten bong, is a device which looks something like an ordinary bong, but larger, with a filtered port to let air in lest the kitten suffocate, a larger, 2-way filtered port for the actual huffing, an opening to let the kitten in and out while not in use. A larger, spherical shape allows the kitten to be more comfortable during huffing.

The precise steps for "Felioca Huffing" are:
1. Obtain a felioca and filters.
2. Assemble, if required, making sure to test the filters.
3. Obtain a fresh, live kitten.(Orange-colored kitties are said to be the best kind to huff!!)
4. Open your felioca.
5. Insert one (1) kitten.
6. Close your felioca.
7. Begin quickly and evenly inhaling through the large port.
8. Hold your breath for 3-6 seconds.
9. Exhale the huffed soul back into the felioca. Failure to exhale into the felioca may kill the kitten, since the kitten is dependent on its soul.
10. Open the felioca up.
11. Pull the bugger out.

The cheapest way to huff, of course, is "The Cupped Hands Approach":
1. Catch a live kitten.
2. Cup hands around kitten's head leaving a small hole for you to put your mouth around.
3. Inhale strongly until you have sucked the soul from the kitten.
4. Ride the snake. Don't fight it. You feel'n that shit yet? Yeeeeaah.
5. Either remove the kitten, keeping it as a pet until it grows a new huffable protective coating, or sell it.

While much is still unknown about kitten pharmaco-dynamics, psychopharmacological researchers at the Uncyclo Project On Drugs discovered that careless kitten huffers who practice holding the feline essence in the oral cavity without being passing it to the lungs, causes temporary numbing of the tongue. This numbing is believed to be the basis for the phrase, "The Cat's got your tongue!?"

WARNING:
HUFFING A MATURE CAT IS FOR EXPERIENCED HUFFERS ONLY!
http://askville.amazon.com/people-kitten-huff...

Judged:

16

16

15

Reply »
Report Abuse Judge it!
Punisher

Massapequa, NY

#6 Jun 16, 2012
Mr Mxyzptlk wrote:
<quoted text>
Okay, Punisher, let me try to help you out of your dilemma.
This OP is a serious history lesson (no humor intended), and you scored a big "F" on it; also, you merit additional forthcoming demerits due to your under-the-desk attempted pejorative, as well as your misspelling of "abyssal." (you must see the movie!)
<quoted text>
abysmal - abysmal [&#601;&#712;b&#61 8;zm&#601;l]
adj
1. immeasurable; very great, abysmal stupidity
2. Informal, extremely bad, an abysmal film

Nah, I meant abysmal. Still do.

But be happy, at least one person 'round here paid you any attention.

Since: Jan 10

Bad Tolz, Bavaria

#7 Jun 16, 2012
Punisher wrote:
<quoted text>
abysmal - abysmal [&#601;&#712;b&#61 8;zm&#601;l]
adj
1. immeasurable; very great, abysmal stupidity
2. Informal, extremely bad, an abysmal film
Nah, I meant abysmal. Still do.
But be happy, at least one person 'round here paid you any attention.
Funny Punkie, how we notice by the astute judge-its that two (2) intelligent and wise posters nailed your ass with proper judgments on your stupidity!(LOL)

Judged:

15

15

15

Reply »
Report Abuse Judge it!
Punisher

Massapequa, NY

#8 Jun 16, 2012
Mr Mxyzptlk wrote:
<quoted text>
Funny Punkie, how we notice by the astute judge-its that two (2) intelligent and wise posters nailed your ass with proper judgments on your stupidity!(LOL)
Like I care about icons. FYI, I dont, nor was my arse nailed...is that you deflecting your needs onto others...?

Since: Jan 10

Bad Tolz, Bavaria

#9 Jun 16, 2012
Punisher wrote:
<quoted text>Like I care about icons. FYI, I dont, nor was my arse nailed...is that you deflecting your needs onto others...?
You evidently don't remember, but we've had this run-in before, Punnie!

You evidently delude over a great Marvel Comic Books fantasy, much like me. I know you are a good guy from your many insightful postings here in forum. But, like your comic-bound hero, Frank Castle you seem to lack empathy and humor.

I'm just that mischievously devilish imp from Superman Comics, "Mr Mxyzptlk." Since you called me out by ignorantly being the first respondent to my frivolous "Who Cares?" thread, my mission has been to continuously pull your fragile ego-chain while I'm a viditor in this third dimension. As you know, the only way to make me (Mr Mxyzptlk) disappear back to the fifth dimension is to somehow get me to say my name backwards (see my avatar).

Good luck on that score, Punnie! Here now are actual quotes from your conversations:

Mr Mxy to Frank Castle: You are one dumb son of a bitch. Bringing a knife to a gunfight. Those murderers will skin you alive, M'Boy!"

The Punisher: Those who do evil to others - the killers, the rapists, psychos, sadists - you will come to know me well... Frank Castle is dead. Call me... The Punisher.

The Punisher: I leave this as a declaration of intent, so no one will be confused.

One: "Si vis pacem, para bellum." Boot Camp Sergeant made us recite it like a prayer. "Si vis pacem, para bellum (Latin)- If you want peace, prepare for war."
[cut to later, as Frank prepares his weapons for the final attack on "Saint's Gang"]

The Punisher: Two: Frank Castle is dead. He died with his family.

Three: in certain extreme situations, the law is inadequate. In order to shame its inadequacy, it is necessary to act outside the law. To pursue... natural justice. This is not vengeance. Revenge is not a valid motive, it's an emotional response. No, not vengeance. Punishment.

The Punisher: I have work to do. Read your newspaper everyday and you'll understand.

Joan (in love with Castle): Which section?

The Punisher: The Obituaries.

Joan: I know what it's like. I know what it's like to make your memories go away. You can make new memories; good ones. Good memories can save your life.

The Punisher: I'm not what you're lookin' for.

Candelaria: Vaya con Dios, Castle. Go with God.

Punisher: God's going to sit this one out!

Mr Mxy: So that's how you became the "PUNISHER", Punisher! And I am assigned to be your guardian angel, whether you like it or not!..

Now, Me'Boy, how are you gonna get ole Mxy to say his name backwards, which act would send me back to my 5th dimension? Of course, I ain't hardly gonna help you out with that one, Me'Boy!(smile)

Judged:

12

12

12

Reply »
Report Abuse Judge it!
Punisher

Massapequa, NY

#10 Jun 16, 2012
Yeah okay, whatever...I don't read comic books...my nic-name has nothing to do with Marvels imaginary character...and when I did read comics as a teen, 30 years ago - DC comics left me cold...so I truly have no idea what you're prattling on about...but go on...I'm sure it helps with your therapy...

Since: Jan 10

Bad Tolz, Bavaria

#11 Jun 16, 2012
Punisher wrote:
Yeah okay, whatever...I don't read comic books...my nic-name has nothing to do with Marvels imaginary character...and when I did read comics as a teen, 30 years ago - DC comics left me cold...so I truly have no idea what you're prattling on about...but go on...I'm sure it helps with your therapy...
Than'Qu, Funny Punny! Okay, I c-c-can go along with the above, your obvious extra delusionary shot (do try that "Kitten Huffing" idea!).

I'll pass on your snide about "DC", BUT, be aware that Lex Luthor ain't gonna like it. DC is his favorite gig and I don't advise you being on the wrong side of Super's arch-villian, Lex Luthor.(of course, every side of Lex is 'wrong'!)

Re-read my posts with your new openly eyes, Punisher. Meanwhile, I'll be preparing your first assignment under Mr Mxy's (me, my, mine) guidance.

Judged:

15

15

15

Reply »
Report Abuse Judge it!
Lord Quiggy

Canton, OH

#13 Jun 16, 2012
-Seen-Is-Awesome- wrote:
<quoted text>
This is just another reincarnation of the wackjob Kisadio/KKKKADE/a bunch of other sock puppets, and his latest ill attempt at getting attention.
I thought I smelled that cowardly, drunken, child threatening dwarf. I like how his qoute is "Catch me if you can". Guess I should make mine say "Now what?".
Lord Quiggy

Canton, OH

#15 Jun 16, 2012
-Seen-Is-Awesome- wrote:
<quoted text>
At best, he can only hide his special insanity for a few posts before he reverts to his usual train wreck attempts at humor and/or insulting someone.
What's scary is he posts like a snot nosed 15 year old but is almost 80!
kisadios

Marietta, GA

#16 Jun 16, 2012
-Seen-Is-Awesome- wrote:
<quoted text>
This is just another reincarnation of the wackjob Kisadio/KKKKADE/a bunch of other sock puppets, and his latest ill attempt at getting attention.
kisadio says: A very good and OBVIOUS guess, Seen,...
but, NOPE!, this time it ain't me ( i wish it were tho).

Let me ask some of the other demons here at CC Atlanta, to aid your troll-search effort.

Hey, all you other CC Demons, are you the makers of this "Who Cares?" thread, and going under the alias of some one who calls himself "Mr Mxyzptlk"?

CC Demon responses:

Hoot-n-Howl: Nope, it ain't me!
Who-n-whY: Nope, it ain't me!
DeaDDreaD: Nope, it ain't me!
Nurse Ratched: Nope, it ain't me!
Ballihu Hi: Nope, it ain't me!
amen: Nope, it ain't me!
Bad-Bad Man: Nope, it ain't me!
BIGBADBIOS: Nope, it ain't me!
answerme: Nope, it ain't me!
AXE 666: Nope, it ain't me!
AD2525: Nope, it ain't me!
AD25250: Nope, it ain't me!
Arnulfo Gomez: Nope, it ain't me!
Deena: Nope, it ain't me!
KKKKADE: Nope, it ain't me!
Bendair Dundat: Nope, it ain't me!
Yore Toast: Nope, it ain't me!
Mother: Nope, it ain't me!
zTuTzTuTz: Nope, it ain't me!
WICCAM: Nope, it ain't me!
Dr. Dibbs: Nope, it ain't me!
Frank Lee M'Dear: Nope, it ain't me!
Dong O'Dere: Nope, it ain't me!
Roberto Lamente: Nope, it ain't me!
Bundespeare: Nope, it ain't me!
arche: Nope, it ain't me!
Asti Spumate: Nope, it ain't me!
Bendair Dundat: Nope, it ain't me!
Dante Supermante: Nope, it ain't me!
donde estaras: Nope, it ain't me!
Dread Dead: Nope, it ain't me!
ecartolle: Nope, it ain't me!
God: Nope, it ain't me!
Grin Jr: Nope, it ain't me!
Grin Reaper: Nope, it ain't me!
Hardie: Nope, it ain't me!
Hardie-Har: Nope, it ain't me!
Hardie-Har-Har: Nope, it ain't me!
Hardie-Har-Har-Har: Nope, it ain't me!
Harmony: Nope, it ain't me!
Indian Jones: Uggh, it ain't me!
inksaver: Nope, it ain't me!
JURY: Nope, it ain't me!
Lipizzan: Nope, it ain't me!
Little Quiggy: Nope, it ain't me!
Love Treat: Nope, it ain't me!
Mascota Bianco: Nope, it ain't me!
Nurse Ratched: Nope, it ain't me!
OBWAT: Nope, it ain't me!
Ooglor-13: Nope, it ain't me!
porkpols: Nope, it ain't me!
ptudaptadaptedly: Nope, it ain't me!
Sun Tsu: Nope, it ain't me!
What: Nope, it ain't me!
Whoops: Nope, it ain't me!
William Bonnie: Nope, it ain't me!
Zombie Killer: Nope, it ain't me!
Rubyitzyuw: Nope, it ain't me!
King Jim: Nope, not I!

There you have it Seen. I guess "Mr Mxyzptlk" ain't any of the demons here at CC Atlanta. And, as you and Lord Quiggy are fully aware, it is impossible for demons to ever tell a lie!

Sorry I couldn't help you troll better.(You ain't too good at it I see) Perhaps, "Mr Mxyzptlk" is really who he says he is.... Duhh??

Your alter ego, "Nephie" seems to be very good at seeing thru all the con-posters. Why not ask "I Seen Demons"? After all, he quickly sees through you and your shadow, "Quiggy" of many names and lies!

Love,

kisadios
Lord Quiggy

Canton, OH

#17 Jun 16, 2012
kisadios wrote:
<quoted text>
kisadio says: A very good and OBVIOUS guess, Seen,...
but, NOPE!, this time it ain't me ( i wish it were tho).
Let me ask some of the other demons here at CC Atlanta, to aid your troll-search effort.
Hey, all you other CC Demons, are you the makers of this "Who Cares?" thread, and going under the alias of some one who calls himself "Mr Mxyzptlk"?
CC Demon responses:
Hoot-n-Howl: Nope, it ain't me!
Who-n-whY: Nope, it ain't me!
DeaDDreaD: Nope, it ain't me!
Nurse Ratched: Nope, it ain't me!
Ballihu Hi: Nope, it ain't me!
amen: Nope, it ain't me!
Bad-Bad Man: Nope, it ain't me!
BIGBADBIOS: Nope, it ain't me!
answerme: Nope, it ain't me!
AXE 666: Nope, it ain't me!
AD2525: Nope, it ain't me!
AD25250: Nope, it ain't me!
Arnulfo Gomez: Nope, it ain't me!
Deena: Nope, it ain't me!
KKKKADE: Nope, it ain't me!
Bendair Dundat: Nope, it ain't me!
Yore Toast: Nope, it ain't me!
Mother: Nope, it ain't me!
zTuTzTuTz: Nope, it ain't me!
WICCAM: Nope, it ain't me!
Dr. Dibbs: Nope, it ain't me!
Frank Lee M'Dear: Nope, it ain't me!
Dong O'Dere: Nope, it ain't me!
Roberto Lamente: Nope, it ain't me!
Bundespeare: Nope, it ain't me!
arche: Nope, it ain't me!
Asti Spumate: Nope, it ain't me!
Bendair Dundat: Nope, it ain't me!
Dante Supermante: Nope, it ain't me!
donde estaras: Nope, it ain't me!
Dread Dead: Nope, it ain't me!
ecartolle: Nope, it ain't me!
God: Nope, it ain't me!
Grin Jr: Nope, it ain't me!
Grin Reaper: Nope, it ain't me!
Hardie: Nope, it ain't me!
Hardie-Har: Nope, it ain't me!
Hardie-Har-Har: Nope, it ain't me!
Hardie-Har-Har-Har: Nope, it ain't me!
Harmony: Nope, it ain't me!
Indian Jones: Uggh, it ain't me!
inksaver: Nope, it ain't me!
JURY: Nope, it ain't me!
Lipizzan: Nope, it ain't me!
Little Quiggy: Nope, it ain't me!
Love Treat: Nope, it ain't me!
Mascota Bianco: Nope, it ain't me!
Nurse Ratched: Nope, it ain't me!
OBWAT: Nope, it ain't me!
Ooglor-13: Nope, it ain't me!
porkpols: Nope, it ain't me!
ptudaptadaptedly: Nope, it ain't me!
Sun Tsu: Nope, it ain't me!
What: Nope, it ain't me!
Whoops: Nope, it ain't me!
William Bonnie: Nope, it ain't me!
Zombie Killer: Nope, it ain't me!
Rubyitzyuw: Nope, it ain't me!
King Jim: Nope, not I!
There you have it Seen. I guess "Mr Mxyzptlk" ain't any of the demons here at CC Atlanta. And, as you and Lord Quiggy are fully aware, it is impossible for demons to ever tell a lie!
Sorry I couldn't help you troll better.(You ain't too good at it I see) Perhaps, "Mr Mxyzptlk" is really who he says he is.... Duhh??
Your alter ego, "Nephie" seems to be very good at seeing thru all the con-posters. Why not ask "I Seen Demons"? After all, he quickly sees through you and your shadow, "Quiggy" of many names and lies!
Love,
kisadios
Busted! Squirm, dwarf, squirm.

Drunk: Yep, that's you.
Child Threatener: Proven
Dwarf: All your life.

An %sshole by any other name, is still but a Kisadio. You try but you're not fooling anyone. All the same. Tell Dirty I got some more Car Wash coupons. Who would've thought that a free car wash coupon could get everyone on my block a trip around the world?

Since: Jan 10

Bad Tolz, Bavaria

#19 Jun 16, 2012
kisadios wrote:
<quoted text>
kisadio says: A very good and OBVIOUS guess, Seen,...
but, NOPE!, this time it ain't me ( i wish it were tho).
Let me ask some of the other demons here at CC Atlanta, to aid your troll-search effort.
Hey, all you other CC Demons, are you the makers of this "Who Cares?" thread, and going under the alias of some one who calls himself "Mr Mxyzptlk"?
CC Demon responses:
Hoot-n-Howl: Nope, it ain't me!
Who-n-whY: Nope, it ain't me!
DeaDDreaD: Nope, it ain't me!
Nurse Ratched: Nope, it ain't me!
Ballihu Hi: Nope, it ain't me!
amen: Nope, it ain't me!
ETC., ETC., ETC. for 30 more demons!(see original post by kisadios)

There you have it Seen. I guess "Mr Mxyzptlk" ain't any of the demons here at CC Atlanta. And, as you and Lord Quiggy are fully aware, it is impossible for demons to ever tell a lie!
Sorry I couldn't help you troll better.(You ain't too good at it I see) Perhaps, "Mr Mxyzptlk" is really who he says he is.... Duhh??
Your alter ego, "Nephie" seems to be very good at seeing thru all the con-posters. Why not ask "I Seen Demons"? After all, he quickly sees through you and your shadow, "Quiggy" of many names and lies!
Love,
kisadios
Hi kisadios,
I just keyed into forum and see that my thread has been smoking with activity lately. so they think that me, Mr Mxyzpltk, is you or someone named "Kisadio." (LOL) A couple of trolls, you say, that drool-troll thru forums and threads with nothing better on their agendas than to pester posters here and there like a couple of naggard flies abuzzin.

I'll mark well their handles (I see it's "Seen is Awe" and "Lord Quiggy")

Thank you and your demon buddies for visiting my thread and commenting!
You are all welcome here anytime, especially without those trolls!

I don't think that "Punisher" is one of those busy-body trolls, is he?
I hope not, cause, Punisher is a righteous dude in my book and I enjoy his sincerity and comments. He needs to lighten his burdens, I think!

You demons are great in my book too!!

Mxy
Lord Quiggy

Canton, OH

#20 Jun 16, 2012
Mr Mxyzptlk wrote:
<quoted text>
Hi kisadios,
I just keyed into forum and see that my thread has been smoking with activity lately. so they think that me, Mr Mxyzpltk, is you or someone named "Kisadio." (LOL) A couple of trolls, you say, that drool-troll thru forums and threads with nothing better on their agendas than to pester posters here and there like a couple of naggard flies abuzzin.
I'll mark well their handles (I see it's "Seen is Awe" and "Lord Quiggy")
Thank you and your demon buddies for visiting my thread and commenting!
You are all welcome here anytime, especially without those trolls!
I don't think that "Punisher" is one of those busy-body trolls, is he?
I hope not, cause, Punisher is a righteous dude in my book and I enjoy his sincerity and comments. He needs to lighten his burdens, I think!
You demons are great in my book too!!
Mxy
Hi Kisadio. Why are you talking to yourself?
Lord Quiggy

Canton, OH

#22 Jun 18, 2012
Gee, someone has judged the posts on this thread six or seven times in a row, by deleting their browsing history to make themselves seem more popular. One would expect this behavior from a teenage girl, but who is the only queer little drunken dwarf on here who does that? I forget. So anyway, Kisadio, you were saying something about how you are not Kisadio...
Lord Quiggy

Canton, OH

#24 Jun 18, 2012
-Seen-Is-Awesome- wrote:
<quoted text>
Gee...
He seems to have run off!
I hope it was because of something we said.
Sadly, no matter how many times we flush he keeps slithering back up the pipes.
Lord Quiggy

Canton, OH

#26 Jun 19, 2012
Just picture that red faced dwarf, frantically posting judge icon after judge icon to convince himself, and only himself, that anything he has ever said is relevant or popular. Just like inventing several groups of imaginary butt devils to agree with every word he says and to tell him how cool he is, could a child threatening drunk tank dwarf be any more pathetic? This is the type of thing one would expect from a 15 year old drama queen teenage girl. Kissy is almost an 80 year old man!

No wonder Dirty is out hobbing every wino's knob in Georgia.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Christian Discussions

Title Updated Last By Comments
Christians: Is this really Christian theology? 25 min no-one-special 138
Mark 4:11 Should Christians follow the Bible? 31 min Old GT 6
Poll If you're Christain what kind are you? (Oct '07) 31 min janeebee 4,458
Christian Fundamentalism 36 min Gary Coaldigger 73
News Republic of Ireland votes for equal marriage 57 min Robin Hood 82
Would Jesus have attended a Gay Wedding? 1 hr Truth Doctor 2,093
News UN chief tells refugees world must provide 'saf... 1 hr flame of truth 7
Is Paul a false Apostle? (Sep '13) 2 hr Barnsweb 3,581
More from around the web